vaken

Vakencorner

Botten   Fregende mne   Nsta mne  Registrera dig fr att posta

Christiania TV visar en eventuell framtidskille

Registrerade sig:
2009-11-05 15:16
Frn fdd under en resa
Inlgg: 5108
https://www.facebook.com/jfk21/videos/301509570507967/

Detta program kom hrom dagen i Christiania TV som ibland har bra nyheter.

Han heter Mads Palvig och brjade fundera p politik efter att ha ftt sparken frn alla tnkbara jobb efter att ha rkat frsga sig p ett mte med en "mkt hgt uppsatt person".

Han visste att "personen" rkade vara styrelsens chef i Vrldsbanken men inte att denna var privat.

Trist men s kan det g...

Men man kan rsta p honom i det kommande valet i Danmark senare i r.

Han har en id om att terfra bankernas pengar till insttarna genom en terbring istllet fr att lta dom dela ut pengarna till sig sjlva som tack fr insatsen, s att sga... till dom som ger riksbankerna... hum.

Postat den: 3/2 11:15

Re: Christiania TV visar en eventuell framtidskille

Registrerade sig:
2009-11-05 15:16
Frn fdd under en resa
Inlgg: 5108
Kre Alle,

Dette bliver mske den sidste post du ser fra mig p facebook.

Ikke fordi jeg hermed stopper med facebook, jeg fortstter med at have en tilstedevrelse p facebook indtil valget, s trffer jeg beslutning fremefter, hvad der skal ske.

Men fordi facebook nu begynder direkte at skrive, at de vil srge for ingen ser mine posts, fordi jeg spreder FAKTA om 5G.

5G er et ddeligt vben udviklet af militret, som drber fertilitet og er cancerfremkaldende.

Hele verdens dybt korrupte "corrupticians" har lavet en "aftale" (ls: "konspiration") imod verdens befolkning om at SAMTIDIGT OVER HELE VERDEN opstte disse master og udstte alle for disse strler.

Hvad er sandsynligheden for at alle lande i verden kan blive enige om noget, og s SAMTIDIGT indfre det? Ved alle ikke at hvert lands bureaukrati og lovgivning arbejder i forskellig hastighed? Kan det lade sig gre at ALLE lande beslutter sig for noget s indlysende idiotisk at udstte sin befolkning for noget s farligt? OG OVENIKBET SAMTIDIGT?

Denne besked fra Facebook kommer samtidigt med at Pvirkningsloven er blevet gennemfrt, en lov som i oktober versionen fastlslog at man kunne blive sat i fngsel i op til 12 r, hvis man kritiserede NATO.

JEG VIL GODT HERMED SKRIFTLIGT KRITISERE NATO FOR AT HAVE TPPEBOMBET LIBYEN OG IKKE MINDST GADDAFIS "GREAT MAN MADE RIVER" MED URANINUM DEPLETED BULLETS!

Folk er naturligvis bange for at ryge i fngsel i 12 r, journalister jeg kender tr ikke skrive noget, dels fordi de mister jobbet, dels fordi de kan ikke se hvorfor de skulle ryge i fngsel, nr s f ser det de skriver alligevel, fordi aviserne ikke vil skrive artiklerne og facebook og andre sociale medier ghost banner posten, alts simpelthen som facebook skriver nedenfor direkte vil forhindre spredningen af ens posts.

Derfor hvis du vil have en chance for at ndre noget, s kom med p gaderne og tal med folk og del flyers ud.

At sofasurfe med en kop kaffe og dele posts er desvrre en luksus, der snart er ovre, i hvert fald hvis du er en sandhedssger.

Min opfordring til dig hvis du ikke vil depopuleres af globalisterne:

KOM OP AD SOFAEN. Det glder bogstaveligt talt liv og dd, ikke kun kampen imod den indlysende fascisme, korruption, ondskab og foragt magthaverne i landet udviser for befolkningen men liv og dd.

Mads Palsvig

KOM MED TIL DEMONSTRATION FORAN CHRISTIANSBORG P BERTEL THORVALDSENS PLADS I DAG LRDAG KL 13:30

Postat den: 26/3 10:12

Re: Christiania TV visar en eventuell framtidskille

Registrerade sig:
2007-01-16 20:25
Frn Malm
Inlgg: 5832
Roligt att se att en del hnger kvar p detta gamla forum. Har fljt Mads och trffat honom, allt std man kan ge honom r bra. Om det r att gra ngot mer aktivt eller att sprida hans budskap, videos, texter etc.

Postat den: 28/3 08:23

Topp   Fregende mne   Nsta mne

Registrera dig fr att posta

dvd-infobestllning banner lngst ned.
Ikoner
Paypal
Sttta Vaken med en mnatlig donation
Facebook
G ven med i vr facebook-grupp och bli en av de ver 15 000 som diskuterar dr.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper
Vilka r Online

9 anvndare r online (9 anvndare tittar p Forum)

Medlemmar: 0
Gster: 9

mer...
Nya medlemmar
Turbozz 2019-08-15
Fr4nzz0n 2019-07-30
Egenerfarenhett 2019-05-19
ljuset12 2019-05-07
Marjo 2019-03-28
Bloggar o Lnkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar frn massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter p svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgrd.
Dominic Johansson
Hjlp Dominic att komma hem.
Mjlkpallen
Mjlkpallen r samlingsplatsen dr bonnfrnuftet tros ha sitt ste.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter p norska.
En bild sger mer ...
Citat frn eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen r dold bland lgnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur pverkar geoengineering dig?
Grundlggande frihetsbegrepp p svenska