vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »


Anonym
En negers försvarstal...
#1
Att våldta en tvåårig bebis är för de flesta oförståeligt, motbjudande och mycket sjukt/ondskefullt. Men för vissa av sveriges importerade kulturberikare är detta ett helt normalt beteende, bland negrar i t ex Afrika.

Negern försvarar sig i metro med att; "Det sägs också att ju renare en oskuld är, desto bättre. Då får man situationer där tvååringar utnyttjas", säger Yussuf Ayami i metro.

Hallå??? Huvudet under armen eller...?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: En negers försvarstal...
#2
Dumpa neger-infallsvinkeln på din analys. Det blir bara så pinsamt lågt. Vad får du ut av att använda neger som ord, det är uppenbarligen något som du väljer medvetet för att reta/trigga de som ska läsa din "nyhet".

Sluta med det larvet omedelbart. Du sänker nivån. Har du inte större ambitioner?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: En negers försvarstal...
#3
Kära void, men det är ju en neger, och det handlar om negrers beteende i bl a afrika där de våldtar nyfödda bebisar bara någon månad gamla. Neger betyder "svart" (fr negro).

Vad är det för hemskt med att tala klarspråk void?

Okej void, vill du ta dessa notoriska negroida pedofiler & våldtäktsmän under dina vingar så inte mej emot. Det är din sak och ditt samvete det handlar om.

Vad tycker du om denna företeelse i Afrika, att negrar våldtar nyfödda barn, och försvarar sig med allehanda undanflykter?

Tycker du detta är bra eftersom du uppenbarligen försvarar denna företeelse genom att komma med invändningar?

Nä, nu skall jag ut till kafét och köpa en negerboll...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: En negers försvarstal...
#4


See User information
Jag blir orolig när jag läser vad storpotatisen skriver. Det verkar inte vara genomtänkt.

Potatisen. Varför tror du att det stämmer det du säger till att börja med?

Vad är syftet med att skriva ditt inlägg i forumet?

Tänk om det inte stämmer utan är propaganda?

Posted on: 2007/11/4 13:07
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: En negers försvarstal...
#5
Ja, jag förstår vad du menar micro, men detta är ett fenomen som under lång tid tystats ner, men ibland ändock kommit fram i media.
Det är alltså ingen desinformation, utan det handlar om att i afrika så har de olika seder och bruk, där de bl a tror att en oskuld så ung som möjligt skall ta bort förbannelser osv, osv.

Men detta är ej trovärdigt som förklaring, utan måste belysas och debatteras ytterligare. Du behöver inte vara orolig micro, allt är frid och fröjd, ville bara ta upp ett tabu igen som länge tystats ner av ettablissemanget i Sverige.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: En negers försvarstal...
#6
Quote:
Okej void, vill du ta dessa notoriska negroida pedofiler & våldtäktsmän under dina vingar så inte mej emot.


Påståenden:

1. Ser alla att denna användare Storpotäten inte vill förstå mitt inlägg?

2. Ser ni att användaren vill dra ned debatten på en svinlåg emotionell nivå?

3. Ser ni hur barnslig tekniken är! tex att jag nu "försvarar pedofiler" när jag frågar om hans syfte med användande av ordet "neger".

Slutsats:
Massmedia fungerar utmärkt. Storpotäten är går på emotionell programmering och missar hela grejen på flera plan.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: En negers försvarstal...
#7
Såja void, lugn och fin nu! Vad jag menar är att "du rent tekniskt" försvarar dem genom att komma med invändningar då man belyser detta ämne och tabu. Du kanske gör det medvetet, eller omedvetet, men rent tekniskt så står du på samma sida som de som har motiv att tysta ner obekväma och tabubelagda omständigheter.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: En negers försvarstal...
#8


See User information
1. Jag vet inte att någon bebis blivit utnytjad i Afrika.

2. Void, eller storpotatisen vet det säkert inte heller.

Är det bra att anklaga någon man inte vet är skyldig?

Är det bra att försvara någon som man inte vet är skyldig?

Posted on: 2007/11/4 13:28
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: En negers försvarstal...
#9
VOID skrevDumpa neger-infallsvinkeln på din analys. Det blir bara så pinsamt lågt. Vad får du ut av att använda neger som ord, det är uppenbarligen något som du väljer medvetet för att reta/trigga de som ska läsa din "nyhet".

Sluta med det larvet omedelbart. Du sänker nivån. Har du inte större ambitioner?

Istället för att bli upprörd av det Storpotäten beskrev så fokuserar du genast på ordet neger. Precis som Storpotaten förklarar betyder ordet neger svart. Du tycker kanske att man inte heller skall kalla någon vit ?
Detta fall handlar om motbjudande traditioner från Afrika och där
bor både vita och negrer i Afrika .Varför blir det så känslomässigt laddat här inne bara för att Storpotäten konstaterar det faktum att just vissa negrer från Afrika har en tradition som i väst benäms som våldtäckt av minderårig?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: En negers försvarstal...
#10
Crushnwo: Vad ska man göra när man väl är väldigt upprörd av en sådan sak. Hur går man tillväga sedan när man ska agera, berätta för mig!

Crushn: Du är helt övertygad om att storp inte använde ordet "neger" i sin nyhetsbeskrivnign för att reta/trigga/hetsa?

[quote] Precis som Storpotaten förklarar betyder ordet neger svart. Du tycker kanske att man inte heller skall kalla någon vit ?[quote]

Vit är väl i inte motsatsen till neger om vi tittar på orden?
Vit - svart. Neger används med ett annat syfte, get it?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: En negers försvarstal...
#11
Lite axplock i ämnet...

"Varje år våldtas över en miljon kvinnor och barn i Sydafrika. Vansinnesmyten om att en hivsmittad man som har sex med en oskuld blir botad är mycket utbredd i södra Afrika. Övergreppen får nu allt större uppmärksamhet efter våldtäkten på en nio månaders bebis begången av sex män, däribland flickans gammelfarfar."

Sydafrika mot sexuell katastrof

Rättegången i Sydafrika mot de män som misstänks ha våldtagit en åttamånaders bebis fortsätter i dag.

Denna vecka inleds också en stor konferens om aids i Afrika i Burkina Faso.

Författarinnan och journalisten

Charlene Smith drabbades själv av Sydafrikas våldtäktsvåg för en tid sedan.

I dag skriver hon på Aftonbladet Debatt hela den skakande bakgrunden till varför barn systematiskt våldtas i Sydafrika.

VARJE ÅR våldtas över en miljon kvinnor och barn i Sydafrika. 65 procent av våldtäkterna sker i kvinnans hem och 75 procent är gruppvåldtäkter.

"Längre upp längs kusten i Kwa Zulu Natal tror folk att om man har analsex med en pojke eller en flicka så förblir dessa barn oskulder längre och kan användas flera gånger för att bota hiv.

Myten om oskulder och hiv möter man i hela Afrika, men främst i de södra delarna, som är världens mest hivdrabbade område."

”Flickor får lära sig att det är normalt att ha sex med morbröder och farbröder. Ingen förklarar för dem att vissa närmanden är olämpliga. Tidigare brukade sex med minderåriga sanktioneras genom arrangerade bröllop. Denna tradition har förändrats men föreställningen att det är fint för en äldre man att ha sex med en ung flicka lever kvar”, säger chefen för avdelningen för kvinnofrågor i Botswanas regering, Koketso Rantona."

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: En negers försvarstal...
#12
Negrers vara eller icke vara..

potaten, som person saknar du helt trovärdighet, din falska verklighet får conpirare.se att verka vara sann.

AIDS, är lika inplanterat av västvärlden som "dina nyheter" du fiskar upp och länkar på den här sidan..

Kräkmedel är vad du är.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: En negers försvarstal...
#13
Jasså efekto,...tydligen så känner du dig träffad? Varit med på en gangbang på en svenne hora, eller?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: En negers försvarstal...
#14
Storpotaten:

Och varför kunde du inte posta inlägget sådär från början?

Så här gjorde du det ovan:

1. Hela nyheten.

2. Dina subjektiva åsikter avskiljda från vad som var nyhet.

3. Inget slängande med ord som neger som uppenbarligen är till för att trigga/retas.

Dvs du gjorde det nu dugligt. Tänk på det innan du postar nya trådar igen, tack. Vi behöver en kvalitetshöjning. Personligen kräver jag det av hela vaken... :)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: En negers försvarstal...
#15
Okej void, det är lungt...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: En negers försvarstal...
#16


See User information
Det blir också vad man gör det till. Jag lägger inte in något nedsättande i ordet neger. De talar för sig själva.

Neger: Mansperson som tillhör en människorras med mörk hy och krulligt hår (som tillhör urbefolkning i större delen av Afrika):
Norstedst svenska ordbok.

Psilo använder ordet på ett sätt som vi bör för språkkbevaringens skulle slå vakt, och inte inledas in i propagandasnurrets omvandling och mismassande för att förvirra och vända upp och ned på allt.*

En neger är en neger är en neger. En asiat är en asiat är en...

Posted on: 2007/11/4 15:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: En negers försvarstal...
#17


See User information
jag försvarar inte på något sätt vad denna "neger" gjort, eller hans syn på sex, men jag tycker det är väldigt intresannt hur "ni" hela tiden lyckas handplocka just dessa fall, skita totalt i vad personen i fråga säger eller själv har varit med om och göra en tråd som bara förnedrar personen i fråga.

Har vi inte staten för att göra något sådant?

"Dom" vill att ni ska hata.
"Dom" vill att ni ska dela upp er.
"Dom" vill att ni ska sitta på internet o skriva hat trådar om hur sjuk världen är..

Posted on: 2007/11/4 16:02
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: En negers försvarstal...
#18
Void!

Du kan även du vara väldigt besserwisser och vilja vara provocativ och det gäller nog de flesta på vaken.se se bara era affisher

"Miljoner vet kriget mot terrorn är en bluff"

Att psilo skriver neger är naturligvis för att påpeka att det är "ny svenska betenden" och för att provocera jag hade själv inte valt en sådan titeln men vi är alla olika.

De nya svenskarna som slänger syra på sina fruar som inte vill bära huckla eller som åker till somalia för att könstympa sina döttrar men som även kan bli diskrimerade av samhället för att de är invandrare.


Emil eliten vill att vi ska blandas det sade bla lenin själv

Intergrationsprojekt det som vill ha är segrigation

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: En negers försvarstal...
#19
Quote:
Jag lägger inte in något nedsättande i ordet neger. De talar för sig själva.


Well. Svara på frågan om Potäten försökte jävla/trigga/reta genom att använda det då?

Ni försvarar ju hans agerande när han ändå nu håller med mig om att det är bättre att posta nyheten rent upp och ned och sedan lägga till sin egen analys. Istället för att befläcka "topic" med att vara retsticka/trigger-sugen och tillägga neger i titeln av inlägget.

Denna person som reggade detta konto "negerboll" är tom så barnslig att han eller hon antagigen redan har ett konto på vaken.se men ville regga negerboll bara för att det är såååå viktigt för han/henne att få säga negerboll. Missar poängen med hela nyheten och artikeln och sitter fortfarande fast i barnsligheten som han/hon själv har blandat ihop med att vara någon frihetsmartyr då han/hon faktiskt använder ordet "neger" och sträcker på sig.

Detta är väldigt basic stuff jag tar upp. Förvånansvärt att det verkar så svårt.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: En negers försvarstal...
#20


See User information
maggot, klart eliten vill blanda oss, men dom vill blanda oss och få oss att hata varandra. Att sitta och hata sin granne för att han inte firar jul istället för att göra produktiva saker är en väldigt stor del i "konspirationen"
att skapa motpoler och konflikter är mycket viktigare för den "kosmiska obalansen" än vad den nya världs ordningen är.

Posted on: 2007/11/4 16:19
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: En negers försvarstal...
#21
Maggot: Förklara vad som är "ny svenska betenden" och varför ordet neger är så viktigt att använda. Eftersom det verkar väldigt viktigt för att få fram poängen med nyheten. Nyheten i sig var innehållslös eller? Det var ordet neger som var viktigast?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: En negers försvarstal...
#22
Quote:

emil322 skrev:
David, klart eliten vill blanda oss, men dom vill blanda oss och få oss att hata varandra. Att sitta och hata sin granne för att han inte firar jul istället för att göra produktiva saker är en väldigt stor del i "konspirationen"
att skapa motpoler och konflikter är mycket viktigare för den "kosmiska obalansen" än vad den nya världs ordningen är.


Jag vill vara så anonym på forumet det bara går

vad har du för bevis för detta ?

Jag ser att det är tvärtom

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: En negers försvarstal...
#23
Quote:

void skrev:
Maggot: Förklara vad som är "ny svenska betenden" och varför ordet neger är så viktigt att använda. Eftersom det verkar väldigt viktigt för att få fram poängen med nyheten. Nyheten i sig var innehållslös eller? Det var ordet neger som var viktigast?


Jag sa ju vad "ny svenska betenden var"

Halalslakt
könstympning
slänga syra på fruar som inte vill ha huckla
Åka til afganistan för att gripas för terroristbrott

Detta kom med mångkulturen.


Jag kan inte svara för psilo dock är han som jag lite provocativ

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: En negers försvarstal...
#24


See User information
bevis och bevis, det har jag väll inte direkt. Men jag kollar på världen, och historian och ser alla dessa endlösa, meningslösa och fram manipulerade situationer, jag kollar i tidnigarna och på media och ser hur dom konstant försöker få oss att vara rädda för allt som är annorlunda..

Men jag har inte påståt att "dom" inte försöker förstöra våra kulturer, och få våra länder att kolapsa, att påstå något sådant vore naivt, eller snarare jävligt korkat.

Dom vill förstöra länder och kulturer, och skapa en världs regering. En metropol stat. Men dom vill också att vi ska hata varandra.

Posted on: 2007/11/4 16:26
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
48 user(s) are online (48 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 48

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS