vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Alien Attack - Bildbevis

See User information
Quote:

Hanko skrev:

Vi har ju fan inte ens någon militär att nämna längre, tycker det är intressant att någon har så fantastiska illusioner om den svenska militären :)

Det är precis därför de monterar ner den konventionella "pansarvagns" militären, det finns idag annat, som gör att man kan utföra allt det gamla, med mycket mindre personal.

Har man sett så har man sett, ingen illusion i det, en egen upplevelse, är vad det är.

Om man tror så tror man på vad man tror, här börjar man närma sig illusioner, hur kan du "tro" bort vad jag har "sett"??

Posted on: 2008/1/10 18:05
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Jag har sett tre "klot" flyga i en rak linje över himmlen (kan omöjligt uppskatta hastighet eftersom att dom kan ha varit hur långt bort som helst) ibland bytte dom platts med varandra men höll samma raka linje.

Ifall det var svensk militär.. så... nej.

Dessuto, Larry Warner som exempel, som har sett ett ufo på nära håll som skjuter ut en ljus stråle som desarmerar ett kärnvapen.. men det kanske också var svensk militär?

Och folk som har rapporterat närkontakt av 3dje graden.. det kanske också var svensk militär?

Det som finns ritat och berättat i mer eller mindre alla gammla kulturer, det var kanske också svensk militär?

gosh, they are everywhere!

uppenbarligen kan det inte vara militär, varken svensk eller annan, bara man inte "tror" så är det bevisat. Lådan är trång ibland, inte sant? Att du har sett Dr Klot flyga förbi, bevisar inte att han kommer från Mars. Hur kan du säga var de kommer ifrån, bara för att du har sett ett Ufo, du vet ingenting om det, du bara spekulerar, och VILL. Eller tappade de adresslappen, såg du deras nummerskylt, och kunde spåra den nånstans?

Berätta hur du vet, det är det jag vill veta.
Idag vet vi att de vill fejka en invasion. Alltså använder de denna teknik emot mänskligheten.

Om vi har utomjordingar runt planeten, tror du inte dom ochså vet att project bluebeam existerar? Dom sitter ju däruppe bredvid dessa satteliter? Detta orde göra att dom inte visar sig så mycket, för att inte skapa denna agenda själva, slutsatsen är att de flesta Ufo vi ser idag är från jorden. Men det är ju ochså en tro i vart fall, det kan jag erkänna,

Det jag sett är däremot verkligt, men jag drar inte slutsatsen att Marsianerna var här. Jag tror det var en svensk militärövning.

Posted on: 2008/1/10 18:07
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Nu tycker jag du förhastar dig sådär tre hundra mil.

Jag har inte påstått att det var något från varken mars eller venus.

Jag har dock sagt att det inte var något form av jas-plan gone right...

Jag väljer att TRO på stt mycket av dom fenomen vi ser idag kommer från andra värlar än denna.
Däremot har jag väll inte saggt att alla är det?

Bara för att det finns gröna gubbar på mars betyder det väll inte att militären på jorden inte flyger skumma plan?

Posted on: 2008/1/10 18:44
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information

Posted on: 2008/1/16 17:10
"Now I have become death, the destroyer of worlds"

Re: Alien Attack

See User information
Tror inte att du är tokig men är rätt intresserad av vad du sett ?
Det finns en del intressanta dokumentärer (tycker jag själv iallafall) ,, inte för att man ska tro på allt men att öppna sinnet för om det är så och vad gör vi om det är sant ? Några namn man kan söka på (google video) är Steven Greer, Jamie Maussan , Richard Hoagland och även generellt Camelot Project. Tror att de flesta känner till de här.out there

Blev själv intresserad av allt det här för 2 år sedan då jag fick syn på något i himmlen som försvann inför ögonen på mig.

Posted on: 2008/2/29 23:17

Anonym
Quote:

Anonym skrev:
Här är en varelse, född människa, som stängt av all form av mänsklig empati för att istället enbart använda den s.k. reptilhjärnan då han blåser alla levande människor som är godtrogna nog att ha förtroende för honom. Eh... fast som skivbolagskung gick det ju att tjäna pengar på döda artister också.

Resized Image

Reptil? Han är ju en bäver

See User information
hahaha, du gjorde precis min dag :D

3d bäver 4d reptil

Posted on: 2008/3/1 14:13
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper