vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 5 »

Re: Shapeshifting reporter?

See User information
Vi ska nog ta det lite lugnt med anklaga människor för shapeshiftare bara för att den finns på Youtube men det där klippet såg skumt ut med reportern..

Dock den ena Ron Paul videon som Raybeam länkade till ser ju helt fake ut!! Ser ut som om dom lagt på nåt filter..?! MEN man kan ju undra vart dom har fått ideerna till V-serien som gick på 80-talet samt "They Live"?

http://www.youtube.com/watch?v=gvWUhk3j6I8

Posted on: 2007/12/21 16:16
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

wiseguy skrev:
Quote:

Hanko skrev:
Jag vet inte.. Jag önskar detta vore sant.. Men jag har svårt att tro det.

Personligen önskar jag att det inte är sant.

Jag menar inte att jag vill att dom ska finnas :) utan att vi skulle ha några hårda bevis och/eller att kunna se det i en youtube video.

Lite klumpigt formulerat kanske.

Men som jag sa så tror jag inte på den här biten, jag tror det finns reptilians AKA aliens men inte som shapeshifters

Posted on: 2007/12/21 16:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Å jag blir så matt, här är en till video av en SHAPESHIFTER!! OOooh
http://www.youtube.com/watch?v=KB-QW3UcoWs

MAN SER KLART OCH TYDLIGT ATT HANS KAVAJ OCH MICK OCKSÅ "BYTER SKEPNAD" detta är special effekter som har lagts dit efteråt, bara ren jävla lögn...

Anonym
Jag blir så sjukt trött på det här idiotiska forumet, bara en massa jävla rasister och idioter som måste ut och se världen.............

Anonym
Quote:

mindshift skrev:
Jag blir så sjukt trött på det här idiotiska forumet, bara en massa jävla rasister och idioter som måste ut och se världen.............

bara en mass jävla rasister och idioter ?

Okej är du rasist eller idiot ?

Anonym
Quote:

TeBe skrev:
Vi ska nog ta det lite lugnt med anklaga människor för shapeshiftare bara för att den finns på Youtube men det där klippet såg skumt ut med reportern..

Dock den ena Ron Paul videon som Raybeam länkade till ser ju helt fake ut!! Ser ut som om dom lagt på nåt filter..?! MEN man kan ju undra vart dom har fått ideerna till V-serien som gick på 80-talet samt "They Live"?

http://www.youtube.com/watch?v=gvWUhk3j6I8

Vi anklagar inte (inte jag iaf) jag leker med tanken
Japp det med ron paul ser inte äkta ut skulle kunna vara någon som eric Hufschmid lagt ut

Anonym
2012 då kommer alla se reptiljudarna

Anonym
Snälla, vad än ni gör, tro inte på att den där videon är äkta. Corey filmen är också fejk, dom är mindre kända skådespelare...

Anonym
Svenska reptiler

Resized Image

Resized Image

Resized Image

Reptilkurs och tips del 1
Var extra uppmärksam mot
1 människor som är omskurna
2 Kortklippta kärringar
3 Människor utan karisma som håller sig i politiken länge
4 Människor som går "harre-krisha kläda" och går under titeln "budduster"

Anonym
Skeptisk, det är vad jag är, hur kan du tro att videon är äkta? Vilken värld lever ni i? Det är inte omöjligt att det finns såna här varelser, men dom här videofilmerna är falska och är inget bevis för att dom här personerna är reptiler.

See User information
Visst kan jag erkänna att i just detta fallet, känner jag inte till källan, eller om dom är manipulerade, men jag har sett liknande filmer, som inte är falska eller manipulerade.

Med allt skummt som sker kring oss i världen, tror jag inte detta är något mysterium som kommer lösas, på ett tag iaf.

Posted on: 2007/12/22 19:16
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
kollar man på nästan vilken nyare vampyrfilm som hellst så shapeshiftar folk hela tiden, och det ser värkligt och är även med hög upplösning.

Denna ser ju typ 1000ggr bättre ut än klippet på reportern:
http://www.youtube.com/watch?v=qEENiAc7LkM

och här kan man lära sig hur man gör sånna filmer själv och köpa program att göra det i.
http://www.videocopilot.net/

Det kan säkert vara så att det finns folk av en annan art eller ailens som går runt, men att dom gör det på film och låter filmen komma ut och hamna på youtube tror jag inte.

Posted on: 2007/12/22 20:21
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.

See User information
Den är "bättre"?

Bättre på så vis som att den ser fräckare ut?

Jag skulle vilja säga att den reportern var isf mer gjort, eftersom att den ser mer autentisk ut.

Och jag undrar fortfarande var källorna till både denna filmen, och dom som ska ha "debunkat" den finns?

Posted on: 2007/12/22 20:23

See User information
Jag tycker den är bättre eftersom den ser mer värklig ur.

Youtube klippet jag länkade var ju bara ett litet "lek klipp" han haddde jort.

han som postat det skriver ju så här:
"Just a quick visual effect I HAD to try. Turning yourself into a zombie. For my first attempt at this, it wasn't half bad. You can learn how to create your own at www.videocopilot.net :D"

bland dom andra relaterad klippen finns flera liknande.

Kollar du på den andra sidan finns där guider på hur man gör dom å kollar du turial nr 50 visar han hur man gör för att få det att seut som om det kryper skalbaggar under huden.

här: http://www.videocopilot.net/tutorial.html?id=87

Vill man är det ju inga problem att göra en film som den med reportern.
Eller att göra klipp där puppilerna ändras eller vad man nu vill göra.

Men eftersom tekniken är så avancerad idag kan man ju anväda det argumentet på allt fram tills man ser det i värkligheten.

Men detta bevisar, tycker jag iaf, att det går inte att säga att en film MÅSTE vara riktig bara för man inte hittar några tydliga fel på den.

Posted on: 2007/12/22 20:44
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.

See User information
kollar precis på turialen ja länkade till och en liten bit in när han råkar lägga lagret "CC Glass" över hela ansiktet så liknar det lite nått ödle klipp jag såg nån gång...

lägger man på det lagret lite långsammare så är det ganska nära hur reportern ser ut.

+ att det finns ju typ 1000 andra lager man skulle kunna använda med olika efekter m,m

Posted on: 2007/12/22 20:58

See User information
Reptilians på CSI

Använd dig av tekniken:

THE BREATHING TECHNIQUE:

It works better if you take your shoes off, but it works anyway. Two or more people doing this method at the same time make it a lot more powerful.

What you do: you just shut your eyes and think of someone you love and charge yourself with infinite love if you know what I AM talking about. Take at least 3 deep breaths and filling your whole heart area with this LOVE and then on the last exhale imagine the energy going to the man/woman/reptilian you are aiming at and as you send the energy out say the word YAHWEH. Keep doing over and over and over.

If the man/woman is reptoid she/he will start to act very nervous, strange and clumsy, dropping things, etc almost like they are having a spasm. This means that they are having a real hard time maintaining their human form. And watch for the left eye becoming bigger, and extended out slightly from the skull, huge black circles under the eyes or the eyes rolling like in cartoons and of course, people wearing dark sunglasses inside the stores.

Keep this thing in mind when you go out in public and you will be amazed, but don't forget to have fun- that's a MUST!!! Remember it's important not to have any fear and laugh instead. They can smell fear and they feed off of it. There is really nothing to fear. THEY CANNOT HURT US UNLESS WE ALLOW THEM TO.

And then all you have to do is just sit back and watch the show. Carol said: "don't forget the popcorn".

Lilly Ochescu

Historier från folk som testat tekniken. Stor risk att det är bull, men mycket intressant är det.

've tried the breathing technique that you talked about twice. I didn't really take it seriously but wanted to experience it. The results surprised me.

Since I've read that they often wear thick sunglasses in stores, once when I went to shop for groceries, I randomly chose a person with sunglasses to experiment on with the breathing technique. I used the technique a couple of times on this woman with thick sunglasses. At first, the woman (who was already at the cashier) didn't seem to be bothered and I went on shopping. I forgot about her and finished my shopping. I had thought that she had left for some time (as she had already been through the check out area.) Then, when I was paying, she came by the check out area in front of my cashier, turned toward me and stopped to stare at me with her sunglasses preventing me from seeing her eyes. For a second, I found it quite scarey, but then I started the technique and she quickly turned around and left.

The second time, it was in a store again. I was in line in the customer service department. There were many people. Without thinking about anyone in particular, I started doing the technique again without taking it too seriously. But I noticed a woman working for the store's customer service department who looked at me in the line, then started complaining to her colleagues about having too much work and about there being too many people. Then when my turn came, she was the one who was supposed to help me, but she shook her hand in the air, said "I can't take it anymore," asked her colleague to take care of me, and left.

It is important for me to say that in using this technique, the idea was to know the truth but not do any harm. The energies that we use to do such things must come from higher realms.

Then I have another particularly disturbing anecdote. My son was playing football with some friends and some boys of his age that he saw for the first time in another neighborhood. At one point, one of the other boys said that he ate babies in the forest. My son and his friends said that it was not possible and not at all funny. The strange boy responded with a very serious voice, "Not for humanoids." What a weird answer, especially for children of this age! Are there any kind of computer games that would incite such responses?

All the best,

Robert

Posted on: 2007/12/22 22:48

See User information
Jo, jag var med på att det youtube klippet var en kille som lekte med något dator program, det jag menade var i hur ser det bättre ut?
Bättre ut än vad?

Dom filmer jag sett på folk som "shapeshiftar" har sett ut ungefär så som reporter klippet såg ut.

Folk som sa att den var fake och att han var en skådespelare, skulle jag vilja veta var dom fått det ifrån? Och hur "att han är en skådespelare" det skulle bli mer fake?

Sändes inte inslaget på tv i en nyhetscast?
Var det bara på låtsas?

Länkar plz.

Det slutar inte finnas shapeshifters (såväl som andra "konsitga" saker) bara för att ni tycker folk som tror på det är idioter.

Måhända att denna filmen kanske inte är riktig, men ett dåligt äpple förstör faktiskt inte hela skjörden.

Så detta står obevisat, både för mig, och för er skeptiker (eller i vissa fall, fanatiska förnekare)

Posted on: 2007/12/22 23:00

Anonym
Jag trodde åtminstånde att jag skulle finna skeptiker som åtminstånde kräver någorlunda bra bevis innan dom bestämmer sig för en syn på en sak, innan man ens kan ens fundera på att bilda en egen åsikt om det. Vafan, detta är ju värre än vad massmedia kan producera och få folk att tro på. Jag är öppen till allt OM DET FINNS RIKTIGA BEVIS FÖR DET MAN HÄVDAR, men innan dess är det ren bullshit, även om det må vara sant. Man kan inte skapa en sanning utan att ha några som helst bevis för det, då kan vad som helst vara sanning.

See User information
Quote:

mindshift skrev:
Jag trodde åtminstånde att jag skulle finna skeptiker som åtminstånde kräver någorlunda bra bevis innan dom bestämmer sig för en syn på en sak, innan man ens kan ens fundera på att bilda en egen åsikt om det. Vafan, detta är ju värre än vad massmedia kan producera och få folk att tro på. Jag är öppen till allt OM DET FINNS RIKTIGA BEVIS FÖR DET MAN HÄVDAR, men innan dess är det ren bullshit, även om det må vara sant. Man kan inte skapa en sanning utan att ha några som helst bevis för det, då kan vad som helst vara sanning.

Transformation of America av O'Brian och Philips och David Ickes The Biggest Secret tar upp om shapeshifting. Det finns också berättelser på många forum och webbsidor på internet.

Posted on: 2007/12/23 0:01
Life´s but a walking shadow, a poor player that struts and frets his hour upon the stage and then is heard no more. It is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing.
---William Shakespeare

Anonym
Tror du det räcker som bevis bara för att någon säger det? NÅGOT MER KONKRET TACK, Jag har letat men har inte funnit något.

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Jo, jag var med på att det youtube klippet var en kille som lekte med något dator program, det jag menade var i hur ser det bättre ut?
Bättre ut än vad?

Dom filmer jag sett på folk som "shapeshiftar" har sett ut ungefär så som reporter klippet såg ut.

Folk som sa att den var fake och att han var en skådespelare, skulle jag vilja veta var dom fått det ifrån? Och hur "att han är en skådespelare" det skulle bli mer fake?

Sändes inte inslaget på tv i en nyhetscast?
Var det bara på låtsas?

Länkar plz.

Det slutar inte finnas shapeshifters (såväl som andra "konsitga" saker) bara för att ni tycker folk som tror på det är idioter.

Måhända att denna filmen kanske inte är riktig, men ett dåligt äpple förstör faktiskt inte hela skjörden.

Så detta står obevisat, både för mig, och för er skeptiker (eller i vissa fall, fanatiska förnekare)

den ser bättre ut och mer realistisk än vad jag sett på filmer där dom påstår att folk shapeshiftar.

Dom säger antaglien att det är fejk eftersom man väldigt lätt kan göra en sån film. Och om han är skådespelare så är ju filmen producerad i syftet att just styrka det den visar.

Om det är en skådespelare så är det antaglien på låtsas.
Sök på nyhets kanalen och försök hitta orginal klippet.
Tyvärr är jag inte tillräckligt intresserad av detta för att sitta i timmar för att hitta motbevis som zpz och zink kan göra.

När jag var liten sa jag till en kompis att vi åt "fladderråttor" hemma och att min pappa skjärde upp dom med kniv, men det var också på hittat, trots att jag sa det.
(hela grejen kom från att vi hittade en död fladdermus en dag, men den begravde vi har jag för mig)

jag håller med mindshift i detta.
Bara för att folk säger nått eller skriver om det på internett och några som är helt insnöade på det gör en film eller två så måste det inte vara sanning.
Det kan mycket väl vara som "insider" skrev att Icke har blivit matad med vittnen tills han var tvungen att tro på det.

Posted on: 2007/12/23 1:27

Anonym
Mycket Fox reportrar är det

-- länk --

See User information
Quote:

Don_juan skrev:

Använd dig av tekniken:

THE BREATHING TECHNIQUE:

It works better if you take your shoes off, but it works anyway. Two or more people doing this method at the same time make it a lot more powerful.

What you do: you just shut your eyes and think of someone you love and charge yourself with infinite love if you know what I AM talking about. Take at least 3 deep breaths and filling your whole heart area with this LOVE and then on the last exhale imagine the energy going to the man/woman/reptilian you are aiming at and as you send the energy out say the word YAHWEH. Keep doing over and over and over.

Milt uttryckt: HA HA HAAH.

Om någon i min närhet sätter igång sådär så kommer jag säkerligen börja spasma eller äta upp denne efter en stund...

Är jag en reptil tro?

Edit;

Det är ganska tidsödande med all denna reptilnojja och disinfo.. Verkar som att reptilfilmerna online har samma avsändare till stor del.

Ser man på det i gråskala så är det antingen en psyop, internetfenomen eller en läcka. Vad väljer man?

Posted on: 2007/12/23 8:22

See User information
Quote:

Hanko skrev:
Tror inte man kan ändra kroppsform och utseende på kommando, Finns inget liknande i naturen.

Det närmaste vi kommer är ödlor som kan ändra färg, men inte form.

Bläckfiskar ändrar både färg och form.
Här är en kort filmsnutt på en bläckfisk:

http://video.google.com/videoplay?docid=-9203354934457918497

Här är lite mer bläckfisk (1:20 in i filmen):

http://video.google.com/videoplay?docid=-3734272197278524136

/fresco

Posted on: 2007/12/23 9:41

« 1 (2) 3 4 5 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper