vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

« 1 (2) 3 4 »


Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
#25


See User information
Wiseguy!

Att du får hålla dina självhypnotiserande monologer om sionister och judar här på vaken UTAN att nån stoppar dig borde väl säga NÅGOT om vaken.se i förhållande till mainstreammedia åt den som har sin Gudgivna slutledningförmågan kvar osakadd.

Posted on: 2008/1/20 16:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
#26


See User information
Det är rätt wiseguy, gör nu som din vise lärare, anklaga alla för att vara pro-sionistiska för att dom inte vill anklaga sionister för allt ont som händer i världen..

Om man kan anklaga Alex Jones för att vara sionist-agent på så lösa grunder som att han har är gift med, enligt Huffen, en kvinna som har judiskt påbrå medans Huffen själv är besläktad med Murdoch så kan man fundera över Huffens bakomliggande agenda..

Vet inte om du förstod vad jag menade med att du skulle lägga av med spydigheter och nedsättande ord, men du gjorde ju inte bättre ifrån dig i ditt senaste inlägg!

Quote:

wiseguy skrev:
"Men just det du kan ju inte läsa, bara titta på bilder."

"Dom behöver ditt stöd Tebe kämpa på, men mig lurar du inte, och ju mer skit du kastar, desto mer stänker det på dig, så kom med mer falska anklagelser, så skall jag klä av dig, så du står där naken, men dina prozion attacker. Ps dom belönar inte sina nyttiga idioter, "all is exendable", tro mig, du är bara en Goyim för dem (mindre värd än boskap), dom garvar brallorna av sig, så fort dom inser att dom har fått hjälp av ytterligare en Goj, som inte kunde ta sig ur sin misär, och förstå hur det ligger till."

"Det finns ingen mer än du som når upp till Kung Beskyddare av Zionismen, sug i dig, var lite stolt över dig själv, du zionismens beskyddare, återigen postar du dina beskyllningar, och nu vill du samla åsikter att hufscmidt tycker illa om judar, han sprider information om zionismen, inte propaganda mot Judar."


Allvarligt talat så tror jag att du har drabbats av Huffens paranoida uppfattning.. Nu tror du att jag är sionisternas nyttiga idiot..

Jag gör inget mer än ifrågasätter hans åsikt om judar vs sionister, för mig verkar det som om han emellanåt beskyller alla judar för att vara sionister..! Eftersom du beskyddar hans ord och meningar med att attackera mig personligen så kan man ju börja undra vart du står och tycker i saken..

Personligen så har jag inget över för sionism då det bland annat är en rasistisk ideologi.. Har för övrigt inte så höga tankar om nån av dom -ismer som finns..

Posted on: 2008/1/20 18:51
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
#27


See User information
Quote:

bennybear skrev:
Wiseguy!

Att du får hålla dina självhypnotiserande monologer om sionister och judar här på vaken UTAN att nån stoppar dig borde väl säga NÅGOT om vaken.se i förhållande till mainstreammedia åt den som har sin Gudgivna slutledningförmågan kvar osakadd.


Det där hade varit sant, om jag inte hade blivit attackerad av S A M T L I G A Admins här på vaken,det är väl vad de gör som per definition är VAKEN, vad alla andra gör här får ju står för dem själva, admins sätter reglerna ocg görs sig därmed själva till vad VAKEN kan anses vara.

1) Bannad av Micro för kommentaren
9/11 is not an inside job, its an outside job, zionist job, samt Alex Jones är en zionist

2) Void förklarar, jag och Hufscmidt är LOONIES eftersom vi är de 2 enda som tror zionisterna ligger bakom ett försök till världsherravälde.

3) Tebe kallar det också "galenskaper" insinuerar att man tappat sans och vett, och offrar i alla sina inlägg påståenden att antizionism är antisemitism, samt påstår att både jag och Hufscmidt "hatar" judar, eftersom vi är emot zionism.

Dessa är alltså de som skall leda oss till sanningen, vart den än leder oss, dom har alla tre tagit ställning för att zionist spåret är fel, och tar därmed parti och bestämmer vad som är relevant. Jag tror inte dessa med sin hitintills bevisade okunskap om detta ämne skall bestämma något över andra människor. Tvärtom ser vi att de knyter allt mer kontroll och regler över debatten, och klamrar sig fast i 9/11 fast kampen om Usa är förlorad pga 9/11 fokuseringen, REAL ID kommer den 1 Maj, om tre månader......illuminatis födelsedag föresten, sug på den Micro!

Vaken kan inte vakna, är min slutsats, inte gillat av de flesta, men inte desto mindre sant.

Observera att jag aldig blandar ihop Judar och Zionister!

1) Jude = Utövare religiös tro baserat på Torah och Talmud.

2) Zionist = Arbetar för skapandet av ett världsomspännande Stor-Israel med makt över alla människor.

Jag har inget emot om någon vill utöva sin religion, bara han respekterar andras rätt till religion, eller ingen religion.

Ingen har rätt att kontrollera andra mot deras vilja.

Det enda ni behöver svar på är. Är det ok om andra bestämmer över er mot er vilja?

Är det ok om denna makt är zionistisk?

Posted on: 2008/1/21 11:36
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
#28


See User information
Quote:

TeBe skrev:
Det är rätt wiseguy, gör nu som din vise lärare, anklaga alla för att vara pro-sionistiska för att dom inte vill anklaga sionister för allt ont som händer i världen..



Det där är inte sant!

Sakens natur är följande.

Världen har problem. Med vad ointressant just nu i denna diskussion.

Hur löser man problemet? Man arbetar ju antingen för att lösa problemet, eller att skapa det.... en del personer är nyttiga idioter, och tror dom jobbar för en bra sak, men arbetar utan kännedom för den dåliga utvecklingen, detta spelar ingen roll om dom vet det eller inte, jobbar man inte för lösningen, stödjer man problemet.

slutsats:

Antingen är man en del av problemet.

Eller man är en del av lösningen av problemet.

Take a pick, det blir inte bättre än så här, sakens natur balanserar på en nålsudd, du kommer på den ena eller andra sidan om saken, så är det bara.

Man skall sprida sanningen som man förstår den, som man förrstår den kommer skifta i takt med att man lär sig. Detta är helt normalt.

Är man ignorant, är detta ochså helt normal.
Dock bara till man inser det, sen är man skyldig att förstå, eftersom man annars vet, att man borde förstå, fast man skiter i detta. Ej acceptabelt, och gör en medskyldig med brottslingarna.

Om man inte avstår, så bidrar man till problemet.

Jag vet att du inget har på fötterna om zionismen,, eftersom detta verkar nytt, och du går direkt in i denial mode, och försvarar din egen ignorans med att helt ignorera att zionismen har den minsta roll i världsproblemet. Inget kunde vara mer osant. Alla vet idag att Rotschild via Balfour deklarationen fick rätt att skapa Staten Israel.

När du vet detta, kan du kolla vilka Rotschilds är.

När du vet vilka Rotschilds är, blir du inte förvånad när du ser hur Israel beter sig, ja faktiskt, efter detta IT MAKES SENCE!

Sen en annan sak, du anklagar mig för att HATA zionister?

Inte alls sant, och en löjlig analys.

Om du vill avslöja 9/11, HATAR du 9/11 då? Eller hatar du Cheney. Bush eller andra, för att du vill exponera dem?

Gör du det, tycker jag synd om dig. Jag ÄLSKAR frihet och RÄTTVISA, detta driver mig, inte hat.

Posted on: 2008/1/21 11:55
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
#29
"Wiseguy"/"Steffo"/"du som skrev om zionisterna i var enda tråd på vaken under ett par månader och hade en blogg om det":

Vad vill du uppnå med att vara på vaken.se? Vad är ditt mål?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
#30
Void. Vart vill alla hackspettar som maler på om 9/11komma?

Om Wiseguy nu tror på sin sak och vill upplysa om det. Är inte det bättre att motbevisa det han säger än att gå på honom som person?

Även om jag anser mig själv som yrvaken och precis börjat nysta i Zionismen. Ni som anser er vakna borde väl kunna ge honom motargument? Det är väl dit vi vill komma, att bolla fram och tillbaka för att nå fram till en lite klarare bild av vad som sker?

Så lägg ner era person angrepp. Och det gäller Wiseguy med, även om jag har mer förståelse för hans, pga tidigare händelser.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
#31


See User information
Det enda jag undrar över är hur man kan lita på en person som har anklagat dom flesta inom truth/patriot-rörelsen för att vara sionist-agenter..

Detta sionistspår är enligt MIG lika ensidigt som Jesuit-spåret eller Vatikan-spåret, det är alla tre grupperingar som är inblandade + dom aristokratiska familjerna i Europa..

Jag tror att det är aristokratfamiljerna som är dom som bestämmer det mesta..

Posted on: 2008/1/21 17:34
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
#32


See User information
Quote:

void skrev:
"Wiseguy"/"Steffo"/"du som skrev om zionisterna i var enda tråd på vaken under ett par månader och hade en blogg om det":

Vad vill du uppnå med att vara på vaken.se? Vad är ditt mål?


Jag hade ingen blogg. Har ingen blogg, kommer inte ha blogg. Sluta utred mig STASIMANNEN

Skrev inte om zionisterna i varenda tråd. Även om man borde det, men jag håller mig till ämnet, ämnet i denna tråd inte min person, lägg ner. STASIVOID

Posted on: 2008/1/21 18:53
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
#33


See User information
Quote:

TeBe skrev:
Det enda jag undrar över är hur man kan lita på en person som har anklagat dom flesta inom truth/patriot-rörelsen för att vara sionist-agenter..



Du är lustig du, hur vet du ens att jag "litar" på honom, detta är ditt eget påhitt. Jag kan läsa själv, jag har studerat fakta, och allt tyder på att Rotschilds ligger bakom hela skiten, allt ifrån Kriget mellan Frankrike och England, till amerikanske inbördes kriget till 1:a 2:a 3:e världskriget (Kalla kriget) nu kommer deras ide med chippningen, oops vaken hade missat att dom redan klubbat igenom den, skall bara implementeras på Illuminatis födelsedag första maj.

Du kan ju gå med rak rygg den första maj du Tebe, du som vet hur man "Infokrigar"

Du förnekar att slaget är förlorat för 9/11 Thruthtseekers movement. Och Eric Hufscmidt påstår att många är zionister, det fåtr du diskutera med honom, jag vet att debatten om 9/11 är meningslös av andra skäl, som jag diskuterat ingående tidigare, ni verkar inte fatta det, själv har jag av denna anledning börjat undra:

Kan ni ens fatta det?

Troligast inte av vad jag sett av debatten om REALID som kommer starta vansinnet med chippningen, 9/11 är viktigare, ända tills ni sitter i bergväggen, som ni leder alla emot, i tvåhundra kilometer i timmen, med gaspedalen fastskruvad i golvet.

Ignorans har fått en ny innebörd för mig tack vare de senaste dagarnas debatt, jag visste att okunniga personer inte kan underskattas, men jag hade ingen aning om att det skulle vara så låååågt.

Många 9/11 är bevisat frimurare, frimurare ingår i Illuminati och styrs av dessa, Illuminati grundades av Rotschilds via Weishaupt, själv Jude, man kan inte kalla han zionist eftersom begrepppet först senare skapades när Rotschilds grundade zionismen genom Judiske agenten Theodore Herzl . Fam Rotschilds pressade senare genom Balfour deklarationen igenom staten Israels skapande, och dess skydd driver snart det 3:e storkriget i regionen. Desert Storm, det nuvarande Iraq kriget, och det kommande Iran kriget.

Year 1897

1). Lord Edmond Rothschild of London and Jacob H. Schiff of New York City, two of the Elders of Zion, got Theodore Herzl (of Austria) to arrange for the World Zionist Congress at Basel, Switzerland; 197 delegates met there and laid out a plan of World Conquest with plans for a World Government.

Herzl founder of Zionism, in opening the meeting, raised his right hand and repeated an ancient oath of the Talmudists: "If I forget thee, O Jerusalem, may my right hand forget its cunning." Herzl also said at this meeting: "We are one nation. We are neither American nor Russian Jews, but only Jews!" He also said: "With a few exceptions that do not figure at all, the entire press of the world is in our hands."


http://www.israelect.com/reference/WillieMartin/ZWP.htm

Denna konferens stoppades av Tsaren i Ryssland, och det vart ingen NWO den gången.

Henry Kissinger doktorerade på denna konferens, om någon undrar vad denne man är för filur.

Rotschilds svor att utrota Tsaren, vilket skedde senare.

Notera hans uttalande att dom redan innan 1900 talet ägde makten över pressen, i Sverige Judiske fam Bonnier, slumpen Tebe?

Posted on: 2008/1/21 19:15
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
#34


See User information
Quote:

Arthax skrev:
Void. Vart vill alla hackspettar som maler på om 9/11komma?

Om Wiseguy nu tror på sin sak och vill upplysa om det. Är inte det bättre att motbevisa det han säger än att gå på honom som person?

Även om jag anser mig själv som yrvaken och precis börjat nysta i Zionismen. Ni som anser er vakna borde väl kunna ge honom motargument? Det är väl dit vi vill komma, att bolla fram och tillbaka för att nå fram till en lite klarare bild av vad som sker?

Så lägg ner era person angrepp. Och det gäller Wiseguy med, även om jag har mer förståelse för hans, pga tidigare händelser.


Tack för stödet, kul att nån ser att 2 av 3 admins inte vet sina egna regler, att man inte skall gå på personangrepp här eftersom detta skadar Vaken, om nu vaken är vaken. =) Kanske ny regel snart, man kan inte angripa eller kritisera vaken. Eftersom vaken, inte kan försvara sig, eftersom namnet inte betyder nåt, det är en virtuell fantasi, utan innebörd. Ingen har heller kunnat förklara om man kan vakna, hur detta sker eller hur man vet att det skett. Ingen ställer sig upp och förklarar sig vaken heller. Allt sker i fantasin.

Sätter 10 spänn på att Void kommer jobba in sig på dig nu Arthax, passa dig, hehe Har sett att han förklarade tidigare att du inte är "här så ofta att du vet vad du pratar om" LOL, mängden internettid, är numera kopplat till den intellektuella förmågan, man baxnar, som vanligt......allt för ofta dock.

Posted on: 2008/1/21 19:24
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
#35


See User information
Quote:

TeBe skrev:
Det enda jag undrar över är hur man kan lita på en person som har anklagat dom flesta inom truth/patriot-rörelsen för att vara sionist-agenter..

Detta sionistspår är enligt MIG lika ensidigt som Jesuit-spåret eller Vatikan-spåret, det är alla tre grupperingar som är inblandade + dom aristokratiska familjerna i Europa..

Jag tror att det är aristokratfamiljerna som är dom som bestämmer det mesta..


Lustigt att du tycker det hördu, för dessa personer är alla släkt med varandra, Du kanske inte läst på om dessa men eftersom man vet att

Rotschild
Astor
Dupont
Schiffs
Rockefeller


Är samma släkt, kan du ju fundera ut mer om den saken själv. Fam Rotschild, kan man beskriva som ovanstående familjer, fler ingår säkerligen men det är inget jag vet säkert.

Rotschild grundade zionismen, och skapade Staten Israel.
Alla aristokratier, går tillbaka till Nimrod, tex Bush är släkt med Nimrod, i rakt nedstigande led, tror ochså att detta gör honom till Merovingian. dock ej säker. Här kommer lite fakta om familjerna.

Informationen kommer från Fritz Springmeier, fängslad i 13 år för "skattebrott", kommer ut 2012 (lol) och fick allt sitt material beslagtaget av CIA, du vet organisationen som grundades i Yales Skulls and Bones Tomb.
http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/index.htm

The Rothschild Bloodline

It has been said all roads lead to Rome. For this book, it could be said all paths of investigation lead to the Rothschilds. Charles T. Russell, in a 1891 letter to Baron (Lord) Rothschild, mailed from Palestine, outlined possible courses of action that could be taken to establish the Jews in Palestine. Russell’s letters praised the Rothschild’s money which established Jewish colonies in Palestine. Russell writes Rothschild, ,,What is needed here, therefore, next to water and cleanliness, is a good government which will protect the poor from the ravenous and the wealthy. Banking institutions on sound bases, and doing business honorably, are also greatly needed " Russell continues, "May the God of Jacob direct you, my dear Sir, and all interested with you in the deliverance and prosperity of Israel, and blessed will they be who, to any extent, yield themselves as his servants in fulfilling his will as predicted."
http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/rothschild.htm

The Astor Bloodline.

The original founder of the Astor fortune was John Jacob Astor (1763-1884). John Jacob Astor was born in Walldorf, Duchy of Baden (Germany) from a Jewish bloodline. The Jewish origins have been hidden, and quite a number of various ideas of the Astor’s heritage have been put into circulation by the Astors. John Jacob Astor was a butcher in Walldorf. In 1784, he came to America after a stop over in London, England. Although the story is that he came to America penniless--and that may be true--he soon joined the Masonic Lodge, and within 2-3 years had become the Master of the Holland Lodge No. 8 in N.Y. City. (This Holland Lodge is a prominent lodge in that many of its members have good connections to the Illuminati elite. An example of just one Lodge #8 member is Archibald Russell, 1811 - 1871, whose father was President of a real hotbed of Illuminati action for many years: The Royal Society of Edinburgh).
http://www.thewatcherfiles.com/astor.htm

The Bundy Bloodline

(My knowledge and research is limited. So much more work can be done to uncover the evil works of darkness that collaborate to destroy the Christian faith. Hopefully articles like this will serve as spotlights on the Jekylls and Hyde that ravage our land. And that seeing their opponents better, Christians will avoid the many secret spiritual undertows that drown so many.) In the 1980s one of the most famous criminals was a serial killer named Ted (Theodore) R. Bundy. It is not publicly known why he killed so many innocent victims. Ted Bundy told his girlfriend Elizabeth Kendall that "the force" caused him to kill. Bundy’s confession to her was given after his final arrest in Florida. Elizabeth wrote down his confession as he gave it to her over the phone. Ted said, "I don’t have a split personality. I don’t have blackouts. I remember everything I’ve done. Like Lake Sammamish. We went out to Farrell’s for ice cream after eating hamburgers. It wasn’t like I had forgotten or couldn’t remember, but it was just over...gone...the force wasn’t pushing me any more. I don’t understand it. The force would just consume me." (Kendall, Elizabeth. The Phantom Prince My Life with Ted Bundy. Seattle: Madrona Publishers, 1981, p.176) "The force" is the very term that high level Satanists use to describe the power that they believe in, which they believe can be used for either good or evil. The movie Star Wars surprisingly used the Illuminati’s term "the force", which up until that time had been reserved for esoteric use by Satanism and the occult. This is part of the plan to take the occult and its goals and instill it into the public’s thinking and goals, so that the conspiracy becomes an "open conspiracy" with the general public promoting the drive toward witchcraft as the world religion and its One-World-Government.
http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/bundy.htm

The Collins family

The Collins family has been kept out of the limelight because they have more occult power than the Rothschilds or the Rockefellers. To make money this Collins family does something financially, such as deal with the exchange of money. I’ve noticed that numerous Collins have been Insurance Executives, and although I haven’t exposed the connections between Insurance Companies and the NWO, there is a book out which shows how they most insurance companies are connected and under the guidance of the NWO elite. The Grande Mother Collins dressed in black has an ebony and gold moon shaped throne that she can automatically rotate by pushing a pedal with her foot. Behind her sits the Grand Council with 13 members --this might be or might not be the Grand Druid Council that you will read about further on.
http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/collins.htm

THE DuPONTS

Sitting down to write about the du Pont.s reminded me of two other families. Recently, John Coleman, a researcher on the elite, commented to me that when he had researched the Queen of Denmark he had discovered that the royal danish family was slipping away secretly from everyone and they were going to Satanic rituals. It is also noteworthy that 5 modern kings of Denmark have been the leaders of Freemasonry in Denmark, and the Danish royal family, princes etc. have been active Masons. John Dale wrote a book The Prince and The Paranormal which goes into the secret occult activities of the British royal family, especially Prince Charles, but also many other royal family members too. Besides the secret occult activities of the British Monarch, they have been openly leaders of Freemasonry ( see the Appendix of Be Wise As Serpents for a detailed chart on this.) The du Ponts are similar to these families in that they too are a dynasty, they too have a very public image, and they too have a totally hidden life. In fact, the du Ponts have better control over the press’s coverage of them than the British Royal Family.
http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/dupont.htm

The Freeman Bloodline

The amazing thing about this family is that it is not a family that people would have thought of as being one of the top thirteen; however, for me as a researcher of the elite and the Satanic hierarchy, the name pops up with surprising frequency. For instance, Stephen M. Freeman runs the Legal Affairs Dept. of the Civil Rights Division of the Anti-Defamation League (which is a daughter of the B’nai B’rith). The ADL is a dangerous organization controlled by the hierarchy. The illuminati drug money to fund this organization. Another Freeman is Walter Freeman who introduced the lobotomy into the U.S. with James W. Watts in 1936. The frontal lobotomy was a brutal method of mind control, that has been permitted to be done to us, under the disguise that it is of benefit to humanity. Then there was Simon Freeman an important intelligence officer. And the list goes on of people that are in key places with the Freeman name. But the most important position of all which removes all doubt that the family is at the top is that the late Grand Master of the Prieure de Sion was Gaylord Freeman.
http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/freeman.htm

THE KENNEDY FAMILY

To be a researcher and to be informed that the Kennedy family is a top 13 llluminati family is akin to being told a needle is in a haystack. Someone has estimated that there are 200,000 Kennedys in the United States.1 And on a list of the most populous surnames of Ireland in 1890 Kennedy ranked 17th.2 And a recent book listed it as 16th most common today. Fortunately, there is information that allows me to identify at least part of the Satanic Kennedies from all the rest of the Kennedys. You will learn some of this later in the article.
http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/kennedy.htm

The Li Bloodline

I have learned from a source that Li Ka-shing and the powerful Hong Kong Li’s are definitely part of the Satanic llluminati Li’s. in terms of whether the Li’s who run Red China are part of the Illuminati, I know nothing that directly connects them. However, there are clues that make one wonder. For instance, why do the Rockefellers and Rothschilds have such a cosy relationship with these Red Chinese Li’s. Why does the Premier (or Prime Minister) of the People’s Republic of China Li Peng visit with the Roc kefellers and other capitalists when he comes to New York City, if he is such a hard-line communist? Haven’t the Com munists named the CapitalIsts their major enemy? And then when we watch men who are in the Illuminati such as Skull & Bones George Bush treat the Chinese Li’s with such closeness, even when it was Li Peng that crushed innocent people at Tiennamen Square, it makes us wonder still. In fact, with other pieces of the puzzle that I have in place, I do know that Red China is already cooperating with and part of the New World Order. The only way that China could already be secretly part of the New World Order is for it’s leaders who are the Li family to be in favor of the New World Order. This strongly suggests that the Li family in China is also part of the Illuminati. From what I know the range of possibilIties range from them being only sympathizers with the NWO elite to them being outright members of the Illuminati. I lean toward the latter view.
http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/li.htm

The Onassis Bloodline

Aristotle Socrates Onassis -- named after two greek philosophers, went from being totally broke at age 21 to being a millionaire at age 23. His father’s first name was Socrates. Aristotle was an Illuminati king, a shipping tycoon, an intelligent ruthless hard-driving man, a man of the world who spoke a number of languages such as French, Spanish, English, Italian, and Turkish. He married JFK’s widow. His everpresent sunglasses made him look like Al Capone to a number of people.
http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/onassis.htm

The Reynolds Bloodline

The Reynold’s family is not one of the 13 primary bloodlines, but they are such a prominent Illuminati family within the 13 bloodlines that I have decided to single them out for another article on Illumanati bloodlines. Although the Reynolds are allied with many of the major Satanic bloodlines, including the Rothschilds, the DuPonts, the Rockefellers, the Graces and the Grays, they are especially close and intertwined to the Duke and Cullman families. (One example of a Duke/Reynold joint project is the Research Triangle Foundation.) It should be remembered that The Temporary National Economic Committee of Congress in 1937 which studied the super rich found that the Dukes and the Reynolds were among the top 13 wealthiest families in America. Further, my research at one place or another has shown that the Reynolds of the Illuminati variety have interacted with all of the other major Satanic bloodlines. These elite birds of a feather all flock together
http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/reynolds.htm

The Rockefeller Bloodline

One of the 13 Satanic bloodlines that rule the world is the Rockefeller bloodline. Today, there are around 190 members of this family with the Rockefeller name and of course some others by other last names. This article is to explore further for those who investigate the Illuminati, how the Rockefeller bloodline is involved in the promotion of the occult and Satanism, and how they are involved in the control of the Christian denominations. This article keys in on just one family, the Rockefellers. To understand the full extent of the Illuminati’s control of religion, including Christendom, would require perhaps several books. The Illuminati itself draws its lifeblood from around 500 very powerful families worldwide. This article will not attempt to explain their networks and the many organizations of the Illuminati. It will not even try to do this for the Rockefellers. In fact, no one knows how many trusts and foundations the Rockefellers have. They have hidden trusts within secret trusts within secret trusts. It is estimated that they have between 200 and several thousand trusts and foundations. The finances of the Rockefellers are so well covered that Nelson Rockefeller did not pay one cent in income taxes in 1970, yet he was perhaps the richest man in the U.S. The Rockefellers exert enormous influence over religion in this nation in the following ways:
http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/rockefeller.htm

The Russell Bloodline

.) C.T. Russell was definitely a Mason, yet he puts up some great smokescreens in his writing concerning his membership.

b.) C.T. Russell’s Bethel staff became concerned about his occultic activities and required him to take an oath forswearing any further occultic activities.

c.) In my previous book The Watchtower and the Masons, I study 35 parallel beliefs that Russell had with Masonry. I spent a page per parallel. These 35 are not in any way inclusive, Russell had many other identical ideas to what the Masonic lodges propogate.

d.) Various items from magic were part of Russell’s religious beliefs including healing handkerchiefs, phrenology, the Winged-Sun-Disk, Enochian Magical planes, etc.

e.) Russell’s family’s possible Illuminati links, and his wife’s possible connections with a family line of Satanists.

f.) Russell’s apparent secret Rosicrucian membership with the Quakertown, PA group of Rosicrucians, as revealed by the pyramid he ordered erected, his use of the Winged-Sun-Disk. and his cremation three days after his death.
http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/russell.htm

THE VAN DUYN BLOODLINE.

In 1626, Peter Minuit traded some trinkets to the Canarsie Indians to purchase Manhattan Island. The history books like to report the value of the trinkets as $24. The purchase was supposedly a good deal for the Dutch. The Canarsie Indians didn’t own Manhattan Island, it belonged to other Indians, so it is debatable who got the best deal that day. That was the beginning of the Dutch colony of New Netherlands, and its capital New Amsterdam, built beside Ft. Amsterdam, all three later renamed New York. The Van Duyn family (also spelled Van Dien, Van Duyne, et. al.) was one of the Dutch families to come over to the Dutch colony of New Netherlands which was connected to the Dutch West India Company. Other early important New Netherlands families from the Netherlands include Van Sise, Van Cleef (also spelled Van Cleve and Van Cleave), Van Coorn, Van de Water, Dooren, and Stoothoff. In 1649, fifteen years before the British took New Netherlands from the Dutch, Gerret Cornellissen Van Duyn immigrated with his older sister from Brabant, Netherlands (Brabant is a district so. of Eindhoven in southern Netherlands, but at the time Van Duyn came over it included Belgium.) to New Amsterdam. (This date is according to Claypool, Edward A. Descendants of Dennis Van Duyn and Alice Tunison Chicago, IL. In contrast to this The National Cyclopaedia Vol. 4?, p. 258 states that he came over in 1640 which is a mistake because that was his date of birth.)
http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/duyn.htm

The Merovingian Bloodline

This bloodline is so extensive in its many branches that its membership takes in many of the Presidents of the United States, including George Hush and George Washington. The reason that I gave the geneologies of the some of the Mormon Presidents to people back in 1991 in my Be Wise As Serpents book is that all of the Mormon Presidents in history, whether RLDS or LDS, trace their blood back to this 13th bloodline. Within the Illuminati rituals, the emphasis of the 13th bloodline is that they are the seed of Satan. As their secret story goes, they are the direct descendents of Jesus’s spiritual brother Lucifer. Since the Freeman family and the Rothschild family have members who are also in the 13th bloodlIne, It is unclear to me how interwoven the "seed of Satan" is.

Some of the earilest attempts to trace the seed of Satan were some books which did extensive research on the Tribe of Dan and the decendents of Cain.
http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/merovingian.htm

The Disney Bloodline

There are numerous Illuminati homes, restaurants, wineries and other institutions that are today carrying out the same type of strict standards upon their employees that Walt Disney Studios maintained. While Hollywood was immersed in moral filth from the start, Walt Disney Studios had strict standards. In the 1930’s, Disney had a dress code that required men in ties, and women in sober-colored skirts. If a man looked lecherously at a woman at Walt Disney Studios he risked being instantly fired.
http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/disney.htm

THE KRUPPS & THE ILLUMINATI

The Krupps because they were involved in metalurgy also have been involved with chemicals. The first Krupp known about was Arndt Krupp who appeared out of no where (it is speculated he came from Holland) and arrived at Essen in 1587 a man of means and became a merchant in the area. His son Anton became one of the military arms dealers of the times. Anton’s father-in-law ran a gunsmith trade where he made guns. By about 1650, the Krupps were Essen Germany’s uncrowned kings"
http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/krupp.htm

McDonald Family

When one thinks of the name McDonald one immediately thinks of the fast food hamburger chain which has francises all over the world. The McDonald’s Corp. has been rumored for years to be connected to Satanism. In fact a book which tries to debunk belief in a Satanic conspiracy entitled Satan Wants You reported the rumor that Mc Donald’s owner Ray Kroc tithed to the Church of Satan. (see Satan Wants You, pg. 140). Ray Kroc does spend time with NWO elites and is a member of the Bohemian Grove. There is no doubt that the McDonald’s Corp. has an inside track with the Illuminati, because the U.S. government has given according to one source 40 million dollars in public tax money to McDonalds to help them set up McDonald Restaurants in foreign countries under the disguise that this was money spent on foreign policy. In 1991, the total of McDonald outlets (restaurants) in the 3 primary European nations of Britain, France and West Germany totalled 959 restaurants.
http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/mcdonald.htm

Posted on: 2008/1/22 11:14
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
#36


See User information
Nu kan vi ju inte bara glömma att zionismen och aristokratin har en stark koppling, eller hur Tebe? Vad har du för kommentarer till min förra post?

Posted on: 2008/1/23 10:49
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
#37
Detta är information som definitivt är hårdkokt och bör ut.
Jag har själv den elektroniska versionen av Springmeiers bok
"Bloodline of the illuminati" innan den togs bort från Scribd.
PM:a till mig för ett ex, om du inte köper den... vilket man naturligtvis helst bör göra där den finns att få tag på.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
#38


See User information
Men varför peka ut sionismen som den stora boven, det är väl ändå människan(?) som ska beläggas med skuld för det brott denne utfört, inte en ideologi!?! Huffen pekar inte ut en enda person som har utfört något brott men pekar gärna ut personer inom rörelsen för att vara sionist-agenter, enligt mig så är detta ett jävligt konstigt tillvägagångssätt..!?!

Han verkar belägga ideologin för allt? Man kan inte stämma/åtala/hänga/fängsla en ideologi, en ideologi kan inte tvinga folk att utföra brott, det måste människan utföra på egen hand i tron om att denne gör något gott eller bra!

Jag skiter fullständigt i om en person är sionist, nazist, fascist, socialdemokrat, vänsterpartist och eller kommunist, har denne utfört ett brott så ska den åtalas för detta oberoende vad denne stödjer för ideologi..!

Posted on: 2008/1/23 11:38
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
#39
Wiseguy sa:

"Sätter 10 spänn på att Void kommer jobba in sig på dig nu Arthax, passa dig, hehe Har sett att han förklarade tidigare att du inte är "här så ofta att du vet vad du pratar om" LOL, mängden internettid, är numera kopplat till den intellektuella förmågan, man baxnar, som vanligt......allt för ofta dock."


Tack för den upplysningen Wiseguy! Så, Voiden har börjat med övervakning för att se hur pass mycket tid vi lägger här?

Haha, då ska jag genast häcka mer framför vaken! Lovar du att jag har lättare att hänga med i diskutionerna då, void?!





Glöm inte att flygbladen måste vara i miljövänligt papper också, det stör sig Illuminati extra mycket på!... Eller hur Grand Master Void?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
#40
Arthax:
Följ forumet lite mer kontinuerligt så kanske du får en bild som passar verkligheten mer. För just nu verkar du bara repetera vad wiseguy säger!? Tar du för givet att om han är grinig på mig, så ligger det någon sanning i vad han säger "om" mig? Arthrax, vad är det för övervakning jag gör, berätta tex vad du vet om denna "övervakning". Berätta tex även varför ett påstående från en användare kan bli "upplysning", när det egentligen bara är just ett "påstående".

Att WG skriver så där till dig är för att göra någon form av "bonding" (han valde dig eftersom han saknar stöd hos andra användare pga sitt beteende, och du har visat dig positiv i vissa avseenden till vad han tidigare skrivit). Du reagerade direkt på "bondingen" och tog hans parti utan att undersöka övht. Enkel psykologi.

Varför väljer du att hacka på mig med "grand master" /miljöpapper osv, är det bara för du tror att WG:s påstående om mig har någon substans? Om WG vill skapa bilden av att jag är en "Grand Master som vill bestämma", så antar du att det är sanning också?

Om du läser igenom lite så märker du snart att WG hamnar i konflikt med nästan alla, är inte intresserad av konstruktivt informationsspridande/diskussion och har genegrellt väldigt lite stöd bland användarna på vaken.se:s forum.

Ang Topic: Har sionisterna (som organisation) blivit utkastade ur något land någon gång? Har sionisterna en plats i FN?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
#41


See User information
Quote:

TeBe skrev:
Men varför peka ut sionismen som den stora boven, det är väl ändå människan(?) som ska beläggas med skuld för det brott denne utfört, inte en ideologi!?! Huffen pekar inte ut en enda person som har utfört något brott men pekar gärna ut personer inom rörelsen för att vara sionist-agenter, enligt mig så är detta ett jävligt konstigt tillvägagångssätt..!?!

Han verkar belägga ideologin för allt? Man kan inte stämma/åtala/hänga/fängsla en ideologi, en ideologi kan inte tvinga folk att utföra brott, det måste människan utföra på egen hand i tron om att denne gör något gott eller bra!

Jag skiter fullständigt i om en person är sionist, nazist, fascist, socialdemokrat, vänsterpartist och eller kommunist, har denne utfört ett brott så ska den åtalas för detta oberoende vad denne stödjer för ideologi..!


hehe ja varför ens säga sanningen överhuvudtaget, detta är en personlig fråga, först förnekar du att zionismen är boven, eftersom att du "tror" det är aristokratiska familjer, sen visar jag att fem av dessa familjer i toppen är samma släkt, och alla tillhör familjeträdet Rotschilds, grundare till zionismen.

Och nu skiter du i det. Efter den kommentaren har du väl ingen åsikt?

zionismen är en politisk organisation, med målet att skapa staten israel, som vill bli ett storisrael, utan fastlagda gränser, ja varför, världsherravälde.

Allt tyder på att NWO är skapat av samma familj, nämligen Rotschilds, denna familj låg bakom den förtsa ansatsen till NWO, och denna var Konferensen i Wien. Tsaren i Ryssland blockerade detta försök, och Rotschilds svor att utrota Tsaren och hans familj, detta gjordes ochså senare.

Det är hög tid att du inser att du måste läsa på om zionismens grundare för att kunna förstå hur de arbetar, och vad de vill. Liksom inget vits att jaga deras agenter, man måste jaga de som liogger bakom agenterna, dvs personer som arbetar för att skapa storisrael, dvs zionister.

Har du blivit programmerad att slå bakut vid ordet "zionist" fast du knappt vet vad ordet betyder?

Skall vi avslöja sanningen, måste vi följa den, vart den än leder oss, ionte bestämma oss innan vi början, vad vi kommer acceptera den för.

Läs familjen Rotschilds historia, powerpoint 67Mb,
http://www.erichufschmid.net/TFC/RothschildsTimeline.ppt

mer info
http://www.erichufschmid.net/TFC/Rothschild-timeline.htm

Posted on: 2008/1/24 11:28
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
#42


See User information
Quote:

wikhall skrev:
Detta är information som definitivt är hårdkokt och bör ut.
Jag har själv den elektroniska versionen av Springmeiers bok
"Bloodline of the illuminati" innan den togs bort från Scribd.
PM:a till mig för ett ex, om du inte köper den... vilket man naturligtvis helst bör göra där den finns att få tag på.


Denna sida ÄR boken, http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/index.htm du kan läsa den online, jag har den digitalt ochså, läste den för flera år sedan, fattade inte kopplingen till zionismen då, men vet den idag tack vare Eric Hufscmidts oförtrytliga avslöjanden.

Posted on: 2008/1/24 11:33
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
#43


See User information
void skrev:
Arthax:
Följ forumet lite mer kontinuerligt så kanske du får en bild som passar verkligheten mer. För just nu verkar du bara repetera vad wiseguy säger!? Tar du för givet att om han är grinig på mig, så ligger det någon sanning i vad han säger "om" mig? Arthrax, vad är det för övervakning jag gör, berätta tex vad du vet om denna "övervakning". Berätta tex även varför ett påstående från en användare kan bli "upplysning", när det egentligen bara är just ett "påstående".

Det där borde du göra ochså, inte bara rikta in dig på att kritisera personer som inte tycker som du/Tebe/Micro bara för att du vill vara ledare och bror duktig. Har inte sett ett enda informativt inlägg från dig, du berättar inget av värde, kommer inte med några upplysande kommentarer, bara tjafs och personligha påhopp och kvasipsykologiska hemsnickrade amatör kommentare, som bara leder till mer tjafs. Jag tycker du är klart olämplig här på Vaken, och hade jag trott detta hade varit en riktig site som varit mån om att sprida sanningen, hade jag skrivit till Micro och förklarat detta för honom, och bett honom byta ut dig. Nu tror jag inte att det är så, vaken, vill bara verka vaken, vaken vill inte och kan inte vakna.

Att WG skriver så där till dig är för att göra någon form av "bonding" (han valde dig eftersom han saknar stöd hos andra användare pga sitt beteende, och du har visat dig positiv i vissa avseenden till vad han tidigare skrivit). Du reagerade direkt på "bondingen" och tog hans parti utan att undersöka övht. Enkel psykologi.


Ja naturligtvis är det nåt mystisk om nån håller med, detta är givetvis en psykobabbelanalys ochså,"bonding" kallas det denna gång. Du har allvarliga problem grabben, detta är helt klart. Varför samlas 2 av 3 admins från vaken i alla mina trådar och ger sig på min person, och andras person, och försöker sig på kvasipsykobabbel analyser, som bara visar att du och den andra admin borde bannas, enligt dina senaste regler, om att man inte ska kommentera andras person på ett nedlåtande sätt? Hur många skall behöva se din brist på kompetens och ledarskap, och hur länge skall Micro gömma sig undertäcket, och inte ta itu med detta?

Varför väljer du att hacka på mig med "grand master" /miljöpapper osv, är det bara för du tror att WG:s påstående om mig har någon substans? Om WG vill skapa bilden av att jag är en "Grand Master som vill bestämma", så antar du att det är sanning också?


Som man bäddar får man ligga Void, det var du som sa till Arthrax att han "inte varit här så mycket, så han kan inte fatta nåt" Du dömer ut killens intelligens, fast han på en kort tid har fattat nåt du aldrig kan förstå. Och jag har ingen kontroll eller önskan till kontroll att bestämma över vad han eller annan person skall tycka, det är deras eget beslut, men om nån frågar mig hur en sak ligger till, då förklarar jag det som jag vet det. Stoppa det om du kan. Du retar gallfeber på personer här på grund av din brist på insikt att reglerna du sätter upp ochså gäller DIG. Så följ dina egna regler, och attackera inte folks person, med dina nedlåtande insinuationer, om du gör detta får du ta resultatet ochså!


Om du läser igenom lite så märker du snart att WG hamnar i konflikt med nästan alla, är inte intresserad av konstruktivt informationsspridande/diskussion och har genegrellt väldigt lite stöd bland användarna på vaken.se:s forum.

Hördu, den enda som jag orkar ha en konflikt med här, det är du och Tebe, och detta eftersom ni är admins här, och ingen törs sätta sig upp mot er makt. Om jag tjafsar med nån annan så är det på grund av informationen vi babblar om. Dig och Tebe har jag en oplockad gås med, eftersom ni alltid går på min person. Men ni är inte klädda för den fighten, jag skall plocka sönder dina taffliga försök att kontrollera mig, med ditt psykobabbel, och desto mer du fölrsöker, desto mer exponerad skall du bli, allt enlig devisen för det infokrigande som vaken INTE gör, och borde följa, att man skall följa sanningen VART DEN ÄN LEDER, och i ditt fall, skall jag montera ner ditt skitssnackande och personliga påhoppande, i den mån du utför det.

Ang Topic: Har sionisterna (som organisation) blivit utkastade ur något land någon gång? Har sionisterna en plats i FN?

Dom flesta zionister är sk Aschenasiska judar (falska, konverterade, som inte har judiskt ursprung) Dessa härstammar från ett land, som kallas Khazaria. De var så krigiska och attackerade sina grannar hela tiden, till den milda grad, att de vart utkastade från sitt eget land, i området som idag kallas Georgien. Idag bor de flesta av dem i stt "nya" hemland Israel, och gör samma sak, är krigiska och attackerar sina grannar oavbrutet.

En zionist behöver dock inte vara Judisk varken falsk eller genuin, eftersom zionismen är en politisk ide, fast besudlad med personer med blodsband, dock inte Judiska blodsband, Georgiska, eller Khaziriska, om man så vill.

Läs boken The Thirteent Tribe med fd zionisten (avhoppad) och Khazir/Georgiern Arthur Koestler. Gratis här

http://tworca.org/13Tribe.pdf

Jag vill påpeka att zionismen inte har en organisation, zionismen ÄR en organisation, ett enfrågeparti. Skapandet av ett StorIsrael, utan fastlagda gränser. Dvs världsomspännande. Detta sker genom proxykrig.

Posted on: 2008/1/24 12:01
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
#44
Void:

1) Så du mäter mitt mått av intelligens beroende på hur mycket jag hänger på Vaken? Bara genom det uttalandet har du ju erkännt att du bedriver bevakning. Just genom att bevaka vår tid här. Vaken sitter inte på sanningen, så att säga att jag borde hänga mer här för att förstå världsbilden? Nja, tyvärr.

2) Dom frågorna du ställde var för att mäta min kuskap om ämnet antar jag? men som jag skrev tidigare "Även om jag anser mig själv som yrvaken och precis börjat nysta i Zionismen."

Tycker det är synd att du hoppar på mig som person och även andra medlemar här på forumet. Men så är det ju också Vakens gargong.


Och tack för varningen om Wiseguys "bonding". Ska akta mig för honom nu Och att jag skulle repetera honom? Skulle inte tro det. Vi delar inte samma uppfattning om Zionismen. Vet du varför? För jag kan inget om den, än!

Förövrigt så vill jag uppmuntra dom som på det här forumtet har inspirerat mig mest, Wiseguy, Bennybear och Icehorn!


Har du några mer jobbiga problem med mig som individ Void så går det bra att ta det i inboxen, av respekt till trådskaparen.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
#45
"Jag har nu mailat erichufschmidt ett antal frågor och hoppas han kan svara. Är det någon som vet hur Eric Hufschmidt idag samarbetar med Daryl Bradford Smith? Jag har för mig att deras samarbete har brutit sig!?."


Så ja, inte så svårt att hålla sig till ämnet. tog bara 3 sidor.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
#46


See User information
DBS samarbetar inte med Huffen längre.. Undrar varför?

Posted on: 2008/1/25 1:27
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
#47


See User information
Quote:

TeBe skrev:
DBS samarbetar inte med Huffen längre.. Undrar varför?


DBS har ägnat sig åt falska beskyllningar lögner, baktalningar, intriger, historieförfalskning, och desinformation, så hufscmidt fattade att han var felande.

allt detta drabbas man dock av från vakens admin, så man fattar att det är nåt fel på dem ochså.
Fast rent teoretiskt betyder detta fenomen att de troligen delar åsikter med DBS, allt kan förklaras med att de inte gillar Hufscmidt, det gör inte heller DBS.

Men desinformation och bedrägerier tillhör gårdagens taktik, idag kan man inte använda det tricket längre.

det kommer dock funka på dem som inte kan tänka själva, men de kommer aldrig kunna tänka själva, detta är också orsaken till att jag hela tiden trycker på åsikten, att man inte kan vakna.

Kan man tänka utan handledare, har man redan gjort det i hela sitt liv, man har bara inte förstått det, detta är dock inte en grundläggande skillnad i den process man resonerar efter. Bara en skillnad i hur man uppfattar sig själv, ingalunda ett vaknande, eftersom man bara skiftat vem som beslutar åt en.

En verkligt sovande person, skall mer korrekt beskrivas som ointelligent, dessa är de flesta, enligt mig ca 90% av befolkningen, denna sak kan inte utifrån ändras, eftersom dessa personer av gammal trdition inte tänker utan handledare, utan strider för att få rätt till handledning, vänder sig till politiker, massmedia och religioner, för att få ledning och sanning. Dom skulle inte enskilt lita på nåt, de endast tror själva på, och som de stora flertalet förnekar. Och kan därför enbart förbli ointelligenta, och ledda av sin handledare.

Dessa 90% är vakens kundgrupp, som enligt "ledningen" skall kontaktas, och väckas. Ingen kan dock ens teoretiskt förklara hur denna process fungerar till mig, troligast för attt ingen vet det, och troligast därför att det inte fungerar. Man hoppas.

Så låt oss hoppas allihopa! Om vi tänker hårt, kan den nakne kejsaren få kläder igen.


Ursäkta jag spårade långt ifrån ämnet, men summan av kardemumman är, vänd er inte till nmya handledare, typ som att vända sig till Eric Hufscmidt, jag tror ni haqde kunnat kasta in frågorna i denna tråd, och ni hade fått alla svar ni velat ha.

det finns inget mystiskt att få reda på om zionismen, men det svåra problemet man direkt drabbas av, att det är nedlusat med zionister, vart man än tittar. Har man en förutfattad mening, om att detta skulle vara en "del" av en större konspiration, har man redan låst sig, och kommer få problem.

Man måste förstå, att för att kunna se vidden av en sak, måste man vara beredd att både töja, och kränga, och spräcka gränser, man skapat i sitt eget "tänk" Detta måste man göra själv, ingen annan varken Eric hufscmidt eller annan handledare, tex Alan watt tsarion mfl, eller Jordan Maxwelll, william henry, jay weidner, och en rad andra personer, som i vart fall förmedlat lite av sin bild var och en tillsammans till mig, hade kunnat gjort det ÅT mig, dom kunde inte ens öppna dörren åt mig, för det är var och ens plikt att inte stänga några dörrar, jutan vara öppen förförändring, i sitt sinne. absoluta sanningar finns inte, allt har andra perspektiv, i olika vinmklar och av skilda orsaker, man kan enkelt tävla i filosofi gentemot sig själv, man vinner alltid. Och förlorar hela tiden, allt har sin motsats, och sin antagonist....

Dessa personer vart dock inte min ledare, och den som minst av alla vart det, men som ändå har ändrat mitt tänk mest är just eric hufscmidt. Jag tro varenda en tror att han är min idol, men han är bara en i raden av de personer, som liksom jag och andra, vill överleva detta spel, och satsade ALLT på att ge ett skott på detta, något ingen här på vaken gjort vad jag vet i vart fall.

Ni göder alla maskinen, för ni tror på den. Men maskinen är skapad för att lura er att tro detta. Jag känner att de flesta vill vara överens om vem som skapat den och vem som styr den, men manskinens huvudsakliga uppgift är att splittra, och det har vakens ledning missat, och försöker traditionsenligt "leda" eftersom de efterapar maktens organisation.

Detta kommer dock att misslyckats, eftersom taktiken är dömd att misslyckas, vaken är redan infiltrerat och kontrollerat.


Ni måste var och en gå hem och sätta er, och drabbas av er själva, och förstå, att det finns ingen som kan berätta vad ni skall göra.

Ni måste göra det för er själva, bli er egen ledare, sen göra en åtgärd, som ni bara vet, som ingen annan känner till, och som ger en viss effekt, och gör er till påverkare, och som ändrar något, som en droppen som urholkar en sten. Många droppar, som kommer av sin egen kraft, från olika håll, kan inte hindras med paraply, eftersom vatnnet tränger in, från sidan, underifrån, och innifrån.

Utan ledning, patruller maillistor infiltration och avlyssning.

Tänk er själva, ja tänk SJÄLV. Utan handledare och ledning.

Detta hade kunnat varit tanken med ordet "vaken", men det ordet krävde att man först sov, och så var det inte, och kan inte vara.

Ordet är insikt, och dess motsats ignorans.

Posted on: 2008/1/25 11:35
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
#48


See User information
Quote:

wiseguy skrev:
Quote:

TeBe skrev:
DBS samarbetar inte med Huffen längre.. Undrar varför?


DBS har ägnat sig åt falska beskyllningar lögner, baktalningar, intriger, historieförfalskning, och desinformation, så hufscmidt fattade att han var felande.

allt detta drabbas man dock av från vakens admin, så man fattar att det är nåt fel på dem ochså.
Fast rent teoretiskt betyder detta fenomen att de troligen delar åsikter med DBS, allt kan förklaras med att de inte gillar Hufscmidt, det gör inte heller DBS.

Men desinformation och bedrägerier tillhör gårdagens taktik, idag kan man inte använda det tricket längre.

det kommer dock funka på dem som inte kan tänka själva, men de kommer aldrig kunna tänka själva, detta är också orsaken till att jag hela tiden trycker på åsikten, att man inte kan vakna.

Kan man tänka utan handledare, har man redan gjort det i hela sitt liv, man har bara inte förstått det, detta är dock inte en grundläggande skillnad i den process man resonerar efter. Bara en skillnad i hur man uppfattar sig själv, ingalunda ett vaknande, eftersom man bara skiftat vem som beslutar åt en.

En verkligt sovande person, skall mer korrekt beskrivas som ointelligent, dessa är de flesta, enligt mig ca 90% av befolkningen, denna sak kan inte utifrån ändras, eftersom dessa personer av gammal trdition inte tänker utan handledare, utan strider för att få rätt till handledning, vänder sig till politiker, massmedia och religioner, för att få ledning och sanning. Dom skulle inte enskilt lita på nåt, de endast tror själva på, och som de stora flertalet förnekar. Och kan därför enbart förbli ointelligenta, och ledda av sin handledare.

Dessa 90% är vakens kundgrupp, som enligt "ledningen" skall kontaktas, och väckas. Ingen kan dock ens teoretiskt förklara hur denna process fungerar till mig, troligast för attt ingen vet det, och troligast därför att det inte fungerar. Man hoppas.

Så låt oss hoppas allihopa! Om vi tänker hårt, kan den nakne kejsaren få kläder igen.


Ursäkta jag spårade långt ifrån ämnet, men summan av kardemumman är, vänd er inte till nmya handledare, typ som att vända sig till Eric Hufscmidt, jag tror ni haqde kunnat kasta in frågorna i denna tråd, och ni hade fått alla svar ni velat ha.

det finns inget mystiskt att få reda på om zionismen, men det svåra problemet man direkt drabbas av, att det är nedlusat med zionister, vart man än tittar. Har man en förutfattad mening, om att detta skulle vara en "del" av en större konspiration, har man redan låst sig, och kommer få problem.

Man måste förstå, att för att kunna se vidden av en sak, måste man vara beredd att både töja, och kränga, och spräcka gränser, man skapat i sitt eget "tänk" Detta måste man göra själv, ingen annan varken Eric hufscmidt eller annan handledare, tex Alan watt tsarion mfl, eller Jordan Maxwelll, william henry, jay weidner, och en rad andra personer, som i vart fall förmedlat lite av sin bild var och en tillsammans till mig, hade kunnat gjort det ÅT mig, dom kunde inte ens öppna dörren åt mig, för det är var och ens plikt att inte stänga några dörrar, jutan vara öppen förförändring, i sitt sinne. absoluta sanningar finns inte, allt har andra perspektiv, i olika vinmklar och av skilda orsaker, man kan enkelt tävla i filosofi gentemot sig själv, man vinner alltid. Och förlorar hela tiden, allt har sin motsats, och sin antagonist....

Dessa personer vart dock inte min ledare, och den som minst av alla vart det, men som ändå har ändrat mitt tänk mest är just eric hufscmidt. Jag tro varenda en tror att han är min idol, men han är bara en i raden av de personer, som liksom jag och andra, vill överleva detta spel, och satsade ALLT på att ge ett skott på detta, något ingen här på vaken gjort vad jag vet i vart fall.

Ni göder alla maskinen, för ni tror på den. Men maskinen är skapad för att lura er att tro detta. Jag känner att de flesta vill vara överens om vem som skapat den och vem som styr den, men manskinens huvudsakliga uppgift är att splittra, och det har vakens ledning missat, och försöker traditionsenligt "leda" eftersom de efterapar maktens organisation.

Detta kommer dock att misslyckats, eftersom taktiken är dömd att misslyckas, vaken är redan infiltrerat och kontrollerat.


Ni måste var och en gå hem och sätta er, och drabbas av er själva, och förstå, att det finns ingen som kan berätta vad ni skall göra.

Ni måste göra det för er själva, bli er egen ledare, sen göra en åtgärd, som ni bara vet, som ingen annan känner till, och som ger en viss effekt, och gör er till påverkare, och som ändrar något, som en droppen som urholkar en sten. Många droppar, som kommer av sin egen kraft, från olika håll, kan inte hindras med paraply, eftersom vatnnet tränger in, från sidan, underifrån, och innifrån.

Utan ledning, patruller maillistor infiltration och avlyssning.

Tänk er själva, ja tänk SJÄLV. Utan handledare och ledning.

Detta hade kunnat varit tanken med ordet "vaken", men det ordet krävde att man först sov, och så var det inte, och kan inte vara.

Ordet är insikt, och dess motsats ignorans.


Maken till självförhärligande, narcissistisk och paranoid duracellkanin som dig får man leta efter, Steffo.

Den enda som kan mäta sig med dig i denna oädla gren är vår egen multiutbildade, allt-i-alla-proffessor dr. zinkenstein.

Posted on: 2008/1/25 21:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2) 3 4 »

  Register To PostTopic is Locked



dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
75 user(s) are online (75 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 75

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS