vaken

Vakencorner

Botten   Föregående ämne   Nästa Ämne  Registrera dig för att posta

går det koppla ihop israel bilderberg och anna lindh?
Okänd

Behövs det verkligen en konspirationsteori ang mordet på anna lindh oxå?

är det verkligen världet att kolla upp det hela?

onsdagen den 30 juli 2004 var aftonbladets första sida aningen intressant tycker jag..

det stog

Sanningen om mordet på anna lindh hålls HEMLIG.

Jag har en liten teori ang detta....

Lixom olof palme var anna lindh med på bilderbergsmötet lagom innan de blev offer för svenska psykvården...

en intressant punkt om du frågar mig...

jag kan gott tänka mig att anna lindh fått en del skit för att hon i många fall mer eller mindre försvarat paletstina.

(om hon inte blivit utsagd för att göra det)
OM INTE SÅ!
kanske hon inte var en så full fisk som kollegan göran person som bla "köpt" lite skog i det okuperade palestina..

(mars 2001 kunde man fina ett liten nyhetstelegram i svenska tidningar .det berättades att G Person "fått" skog i israel...

gåvan kom från "keren kajemet" i notiserna presenterad som en opolitisk miljöorganisation...

en ,märklig betäckning keren kajmet är detsamma som den judiska nationalfonden,,,,en fond som bildades av world zionist organisation 1901 med missionen att köpa upp mark i palestina..

att planetra träd i israel är inte ovanligt den som vill kan sätta in valfri summa pengar till keren som i utbyte, sätter träd på någon av sina egendomar trycker upp ett personligt diplom...

jaja åter till huvudämnet

innan den sista tv debatten skulle göras upp var anna lindh tvingad att byta kläder...

i aftonbladet den 19sep 2003 berättar den medföljande vänninan "hon måste ha nya käder"(ANNA LINDH)
TV hade stält särskilda krav inget av det hon hade dög...

svt hade mycket höga krav på vad anna lindh skulle ha på sig...

alltså det är här det kanske skumma kommer in...

ja menar på det att:
någon några ville att anna lindh skulle bort hon var för obekväm

de såg till att hon gick ut på stan för att handla kläder...
så passande kom en galning ( kanske "kontrollerad") man förbi som hörde röster o dödade henne...

"det är inte de onda människornas ondska som är farlig utan de goda människornas tysnad"

tankar så här vid juletid från masken i angered

Postat den: 2005-12-15 19:29

Re: går det koppla ihop israel bilderberg och anna lindh?
Okänd
Anna Lind råkade ut för en klockren "programerad attack"... Han hörde röster, han kommer inte ihåg nåt under själva attacken o så vidare...

Hare...

Postat den: 2005-12-15 20:07

Registrerade sig:
2005-11-20 21:39
Från Gävle
låter lite lånsökt men helt klart möjligt, är jävla läskigt hur man kan manipulera människor på olika vis, och jag skulle gissa på att man som indevid misstänker kanske en tiondel av hur långt man kommit i det här området..

Postat den: 2005-12-15 20:28

Registrerade sig:
2005-09-04 23:13
Från Numera Göteborg
Håller med cee, allt tyder på att mördaren var programmerad.

Det finns stora likheter med andra vansinnesdåd, t.ex. mannen som prejade ner en massa folk i Gamla Stan i Stockholm för ett bra tag sen. Han sade efteråt att han såg en person som "aktiverade" honom, och efter det så handlade han likt en robot och körde utan att reflektera över det in på gågatan i Gamla Stan.

Det är mycket möjligt att även Palme mördades av en person som utsatts för mind control.

Postat den: 2005-12-15 21:00

Registrerade sig:
2005-10-25 17:21
Anna Lindh var även en högljudd motståndare till kriget i Irak inom EU.
Om Anna Lindh hade levt hade då Bodström lyckats få sin vilja igenom med sitt "krig" att bekämpa terrorism? sedan hon dog så har det faktiskt hänt fruktasnvärt mycket som hotar den svenska medborgarens frihet mer än terrorismen i sig.

Postat den: 2005-12-15 21:20

Registrerade sig:
2005-08-13 09:04
Från Malmö
Citat:

maggot skrev:

Behövs det verkligen en konspirationsteori ang mordet på anna lindh oxå?

är det verkligen världet att kolla upp det hela?

onsdagen den 30 juli 2004 var aftonbladets första sida aningen intressant tycker jag..

det stog

Sanningen om mordet på anna lindh hålls HEMLIG.

Jag har en liten teori ang detta....

Lixom olof palme var anna lindh med på bilderbergsmötet lagom innan de blev offer för svenska psykvården...

en intressant punkt om du frågar mig...

jag kan gott tänka mig att anna lindh fått en del skit för att hon i många fall mer eller mindre försvarat paletstina.

(om hon inte blivit utsagd för att göra det)
OM INTE SÅ!
kanske hon inte var en så full fisk som kollegan göran person som bla "köpt" lite skog i det okuperade palestina..

(mars 2001 kunde man fina ett liten nyhetstelegram i svenska tidningar .det berättades att G Person "fått" skog i israel...

gåvan kom från "keren kajemet" i notiserna presenterad som en opolitisk miljöorganisation...

en ,märklig betäckning keren kajmet är detsamma som den judiska nationalfonden,,,,en fond som bildades av world zionist organisation 1901 med missionen att köpa upp mark i palestina..

att planetra träd i israel är inte ovanligt den som vill kan sätta in valfri summa pengar till keren som i utbyte, sätter träd på någon av sina egendomar trycker upp ett personligt diplom...

jaja åter till huvudämnet

innan den sista tv debatten skulle göras upp var anna lindh tvingad att byta kläder...

i aftonbladet den 19sep 2003 berättar den medföljande vänninan "hon måste ha nya käder"(ANNA LINDH)
TV hade stält särskilda krav inget av det hon hade dög...

svt hade mycket höga krav på vad anna lindh skulle ha på sig...

alltså det är här det kanske skumma kommer in...

ja menar på det att:
någon några ville att anna lindh skulle bort hon var för obekväm

de såg till att hon gick ut på stan för att handla kläder...
så passande kom en galning ( kanske "kontrollerad") man förbi som hörde röster o dödade henne...

"det är inte de onda människornas ondska som är farlig utan de goda människornas tysnad"

tankar så här vid juletid från masken i angered

ja..det låter inte helt overkligt.."lite mer info"..jag läste på dansk text tv för ett par månader sedan att anna lindh var den som skulle ta över efter göran..göran kommentera själv detta...försökte hitta denna info i svensk media men såg ingen..här har vi ett motiv till ett politisk mord..

en bra dokumentär om hjärn tvätta sina medborgare är "Code Name Artichoke " http://www.frankolsonproject.org/

Postat den: 2005-12-16 09:30

Registrerade sig:
2005-02-24 19:37
Med ett undantag, ETT, har jag inte hört eller läst något i svensk media ang. Mijailovics eventuella politiska syften. Han bodde en stor del av sin ungdom i Serbien och gick i skola där. När konflikten i det forna Jugoslavien ledde till att FN sanktionerade Natobombningar så var Anna Lindh med och stödde detta i egenskap av svensk utrikesminister på ett EU-möte. Jag håller det inte för otroligt att "eliten" handplockade en serbisk Anna Lindh-hatare och hjärntvättade honom, under alla förhållanden tror jag i alla fall inte att det var en impulshandling.

Postat den: 2005-12-16 12:32

Okänd
Jag får stå kvar vi vad jag sa tidigare, men hur och vart o varför kan jag inte ta på riktigt, har inte tillräckligt med info om just detta fall. Vad jag har tittat på är liknelser med andra liknande fall. Kan inte komma fram till något annat än att det var meningen och att det låg någon form av kontroll bakom. Om han skulel ha egna politiska intressen i detta så skulle han komma ihåg mer, kan också säga att han säger att han inte kommer ihåg för att klara sig bättre.
Nåja, ni får fortsätta posta som har bättre koll... Intressant o få mer insikt...

Hare...

Postat den: 2005-12-16 15:08

Okänd
Anna Lindh var den självklara efterträdaren
enligt de flesta socialdemokrater & experter

MVH Maggs

Postat den: 2005-12-16 16:57

Registrerade sig:
2005-01-22 20:55
Från Bengtsfors - NOHR-DAHL
Jag hänger även jag med på dessaa era tankar uppfattningar - ang. "faran" av att om nu Anna Lind skulle ha blivit vald till en framtida statsminister...
Minns ni föresten, den där Israeliska ambassadören som larvade sig på konstutställningen - han hade tidigare, gjort ett uttalande ang. Anna Lind´s person - att hon var en "omogen" - Hö,hö - barnunge - som inte förstod sig på politik...
Judarnas - politik, förmodar man /jag, alltså...

Nä hon blev "bortplockad" - för att hon var en stor Fara för "systemet" - Dvs. NWO´s "system", alltså...
Hon - skulle man kunna säga var Sveriges folks: 9/11, ungefär...

samt: plus: (Grymlingen)

Postat den: 2005-12-17 02:53

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

Registrerade sig:
2005-04-17 12:49
Från Finland
Jag kommer ihåg att jag läst en bra förklaring/teori om Anna Lindh på http://judicial-inc.biz/1_master_supreme.htm men jag hittar inte artikeln nu...

Postat den: 2005-12-17 11:51

Registrerade sig:
2005-04-17 12:49
Från Finland
Hittade den =)

http://judicial-inc.biz/Anna_Lindh.htm
Mossad Assassinates Sweden's Future Prime Minister

Postat den: 2005-12-17 12:03

Registrerade sig:
2005-11-10 16:44
Från Svea- och Gotaland
En mycket underskattad, vaken och rutinerad privatspanare angående Palme och Linh-morden som fler borde studera är Lars Krantz. Han har hur mycket info som helst på sin site.

Check it out: nationalmordet.nu

Postat den: 2005-12-17 13:36

Registrera dig för att posta

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper