vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Ryska moln..
#1


See User information

Posted on: 2009/10/16 9:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ryska moln..
#2

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ryska moln..
#3


See User information
Tänkte samma med bluebeam absolut

Posted on: 2009/10/16 20:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ryska moln..
#4
Project Bleubeam ska förmodligen användas som en "nästa 9/11". Men denna gång som en alien invasion propaganda.
Kissinger ger ledtråd:
"Today, America would be outraged if UN troops entered Los Angeles to restore order. Tomorrow they will be grateful! This is especially true if they were told that there was an outside threat from beyond, whether real or promulgated, that threatened our very existence. It is then that all people of the world will plead to deliver them from this evil. The one thing every man fears is the unknown. When presented with this scenario, individual rights will be willingly relinquished for the guarantee of their well-being granted to them by the world government. "

Benjamin Fulford skrev igår:
"The Queen must go because she made a secret pact with Hitler and the Nazis

The usurpers of the British throne who call themselves Windsor but are really Nazi Germans called Battenberg had better escape back to Germany before the English people find out what they have done.

The British “Monarchy” has been part of a long term German plan to subvert and take over the British Empire. During World War 2, the so-called “Battle of Britain” ended in British “victory” only because “Queen” Elizabeth made a secret pact with Hitler, according to senior MI6 sources. It was the British royals who arranged for Hitler’s deputy Rudolf Hess to parachute into England and make the secret betrayal of the British people. Hitler was secreted out of Germany after the war and went to Argentina where he lived to a ripe old age and oversaw the Nazification of the United States under George Bush (Scherff) Senior.

She along with Queen Beatrix of the Netherlands and other Nazi Bilderbergers were also in on the 911 attacks. They were also in on the plot to kill 4 billion non-white people and microchip the rest. And yes, these people gave their servant boy Obama the Nobel “peace” prize.

These genocidal scum are still hoping to install their one-world fascist dicatorship but it will not happen according to their plan. Our suggestion is they restore their honour by committing suicide.

Instead though, their next big 911 type move, apparently, will be to announce “first contact” with aliens. They may then also roll out some of their secret flying saucer fleet and try to fool the world. Well, they will only fool the fools. Nonetheless, we must not underestimate these snakes or let our guards down even for a second until their nightmare rule ends forever."

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ryska moln..
#5


See User information
Ser ni ufot som flyger iväg efter 5 sekunder?

Posted on: 2009/10/17 17:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ryska moln..
#6

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ryska moln..
#7
Nu börjas det med nästa illuminati b-s. Patetiska koncept de lagt fram men det värsta är att folk tror på vad som helst, så länge som det kommer från mainstream media och myndigheter:

"Chansen till att det finns liv på andra planeter har ökat enligt nya rymdobservationer".
Vadå?? Har de sett en alien eller inte? Hur kan chansen öka? Har de sett ett tefat men ingen alien i fönsterrutan? Han kanske hade fikapaus och hade på autopilot.

http://uppsala.lny.se/chans-till-kontakt-med-aliens-storre-50019/

Står även på tv4-text.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ryska moln..
#8


See User information
Detta presenterades som en nyhet i Aftonpladdret för någon vecka sedan. Möjligen ingen nyhet, men i alla fall.

http://massasaker.wordpress.com/2009/ ... ien-baby-hittad-i-mexico/

Jag ser fram emot första delen i realitetssåpan. Hur fantastiskt ska det inte bli att se människor defacto fullt ut tro på att vi - jorden - är belägrade av utomjordingar. Det ska bli otroligt intressant att få uppleva detta. Jag tror att det blir spektakulärt värre. Bättre än alla Sc.Fi. tillsammans.

Posted on: 2009/10/21 5:31
Resized ImageChip HappensResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ryska moln..
#9


See User information
Med tanke på all alienpropganda i filmer på sistone så tycker jag att det verkar som om alienkortet spelas ut snart..

Såg senast Transformers II, onda alienrobotar samarbetar med människorna mot onda alienrobotar, och sista striden utspelas runt Giza-pyramiderna i Egypten..??

Såg likheter med mytologin om Horus, Annunaki, Fallen Angels i filmen.. Även en kommentar om pyramiden på dollarsedeln hade hittat in i filmen..

Lägger man sen till informationen som Richard C Hoagland har om debaklet om månen senast så.. Han säger bland annat att NASA sakta kommer att släppa ut lite information om byggnader på månen.. Precis som dom gjorde med vatten på Mars senast, först inget vatten, sen fruset vatten, sen tillbaks till inget vatten sen kanske vatten....

Posted on: 2009/10/21 8:25
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ryska moln..
#10


See User information
Nåt som är rätt kul är att de organiserade skeptikerna kommer få ett helvete att förklara en "fake/real alien invasion" eftersom de gjort narr av BÅDE folk som tror på aliens OCH de som tror på konspirationer av sån storlek som skulle bemöda sig att fejka en alienattack över hela världen =D

Posted on: 2009/10/21 9:02
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ryska moln..
#11
Ja det blir väldigt svårt för skeptikerna att få något gehör när tefaten svischar omkring. Tycker dock att piloterna kan tänka på att lätta på gasen när de kommer in i samhällen så man inte blir så överrumplad.
Det enda sättet att visa folk dessa aliens är väl att skjuta ner ett plan och dra ut skithögen som sitter där inne?..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ryska moln..
#12


See User information
Om aliens vore här, så har jag svårt att tänka mig att det skulle vara av aggressiva skäl.

Jag menar, alla matrial som finns här på jorden, går ju att hitta på andra ställen i rymden.. Knappast något problem för en ras som bemästrat interstellära distanser.

Och om de är ute efter typ slavar, så verkar det betydligt enklare att bygga robotar. För tar de sig genom världsrymden, så lär de ju knappast vara teknologiskt efterblivna.

Enda anledningen jag kan se, till varför någon vill komma hit, är ren och skär nyfikenhet. Och i förlängningen även vänskap och genemsam kulturell utveckling. Kanske när folk slutar se dem som "skithögar".

Hoppas alla minns det ifall en sådan där plan som Bluebeam verkligen genomförs!

Posted on: 2009/10/21 17:22
“I’m often wrong, but I don’t stay wrong.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ryska moln..
#13


See User information
Den där "alienbäbisen", kan det vara en mutation av mänskligt genom kanske?
Det är väl rätt så mycket kvarvarande strålning av kärnvapensprängningar i öknen i området kring Mexico?
Föräldrarna vart tydligen arga på bonden som döda kräket, de brände upp hans bil med honom i den;

http://www.bild.de/BILD/news/bild-eng ... exico-stumps-experts.html

"And in a further mystery, Lopez has since mysteriously died.

According to American UFO expert Joshua P. Warren (32), the farmer burned to death in a parked car at the side of a road.

The flames apparently had a far higher temperature than in a normal fire!

Now there are rumours that the parents of the creature Lopez drowned were the ones who in turn killed him out of revenge."

Verkligen? UFO-experter och rykten är alltså pålitliga informationskällor nuförtiden?

Noname, om det kommer en utomjordisk attack och den är fejkad med Bluebeam, hur ska man då kunna skjuta ner något när det bara är hologram?

Skymt, ditt resonemang stödjer mer idén om att utomjordingar är påhittade än att de verkligen finns här av skälet nyfikenhet.
Skulle de vara så högteknologiska och överlägsna och framförallt kunniga, varför intressera sig för oss?
Låter lite som en excentrisk stackars forskare som köpt sig en myrfarm för att döda tid.

Posted on: 2009/10/21 18:12
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ryska moln..
#14
Hej Xtas,

Du skrev "Noname, om det kommer en utomjordisk attack och den är fejkad med Bluebeam, hur ska man då kunna skjuta ner något när det bara är hologram?"

Om du kollar på mina tidigare länkar så kan du se min uppfattning. Dvs de kommer troligtvis använda både Bluebeam-hologram, dels för alien-temat men även för det religiösa temat, typ använda kors i de kristna länderna, david-korset i Israel etc etc. för att vilseleda. Kan även tänka mig att de inte har tillräckligt med tefat för att skrämma hela jordens befolkning och kommer då komplettera med hologram. Det är min uppfattning och den är ganska stark.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ryska moln..
#15


See User information

Posted on: 2009/10/21 19:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ryska moln..
#16
Det är ju så häftigt att aliens bara kraschar i middle of nowhere. Att det alltid är någon ensam bonde alternativt militären som är först på plats. Jag har inte hört en enda story där en alien har kraschat i ett samhälle eller mitt i någon stad. Kan det finnas en anledning? Tiotusenkronorsfrågan..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ryska moln..
#17


See User information
Quote:
Skymt, ditt resonemang stödjer mer idén om att utomjordingar är påhittade än att de verkligen finns här av skälet nyfikenhet.
Skulle de vara så högteknologiska och överlägsna och framförallt kunniga, varför intressera sig för oss?
Låter lite som en excentrisk stackars forskare som köpt sig en myrfarm för att döda tid.


Men det är ju just det jag menar.. klart det kommer finnas aliens som intresserar sig för sådana som oss.

Och personligen så kan jag tänka mig att det tragikomiska drama vi människor spelar upp just nu (storebrors-samhällets frammarch, finanskris, bärsärkar till mediakoncerner osv...), är intressant att följa.

Vi kanske är en såpopera på en annan planet.

Posted on: 2009/10/22 17:42
“I’m often wrong, but I don’t stay wrong.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ryska moln..
#18
Var i videobutiken och tog mig tid att kolla igenom hyllorna efter alien/paranormal propaganda/. Det var ju ett skämt! Fantastiskt många filmer, oavsett kategori, även barnfilmer.
- Å vad ska vi ta idag då lilla barn? Mamma och pappa hyr nog Monsters vs Aliens och Race to witch mountain. Du kan väl se Leroy & Stitch?

Här är ett annat smakprov:
http://www.youtube.com/watch?v=HC3ccK2j9QI

World deception
http://www.youtube.com/watch?v=gA1TPKP5_No&feature=related


Edited by BenDover on 2009/10/25 18:20:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ryska moln..
#19


See User information
Här är en lite annorlunda tolkning av molnet över Moskva:

Den passar kanske er som är intresserade av bibeln och profetior.

http://www.youtube.com/watch?v=n5nmz46X82s

Jag har fått intrycket av att han är ganska vass på att tolka bibeln och "book of revelations". Själv kan jag knappt något om detta.

I övrigt så har han ganska "trevliga" videos med mycket natur i bakgrunden. Ibland känns det som att han är lite väl "crazy" men man vet aldrig...

Posted on: 2009/10/26 0:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ryska moln..
#20


See User information
Quote:
Här är en lite annorlunda tolkning av molnet över Moskva:

Den passar kanske er som är intresserade av bibeln och profetior.

http://www.youtube.com/watch?v=n5nmz46X82s

Jag har fått intrycket av att han är ganska vass på att tolka bibeln och "book of revelations". Själv kan jag knappt något om detta.

I övrigt så har han ganska "trevliga" videos med mycket natur i bakgrunden. Ibland känns det som att han är lite väl "crazy" men man vet aldrig..


World war III will be started in moscow. Undrar hur han vet det? Skulle säja att pakistan är en bättre kandidat men men då e ju frågan om det kanske inte börjaed i D.C eller N.Y i sånna fall.

Den andra anledning att det var ett mushroomcloud vilket jag inte alls tycker det ser ut som

det tredje var massa blaj.

Posted on: 2009/10/26 7:26
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ryska moln..
#21


See User information
Jag hörde att det där var en väderballong. Kan det vara så?

Posted on: 2009/11/12 23:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ryska moln..
#22


See User information
Väderballong? En sån man blåser varmluft i? Knappast :).
Den där konstiga molnformationen är väldigt stor, en väderballong skulle vara en prick i jämförelse.

Jag håller på med Paragliding och är ganska insatt i moln och väder, ofta är konstiga moln "lins" moln, även kallat våg moln som kommer från starka vindar från bergskedjor och går otaliga mil upp och ned från marknivå upp till flera tusen metershöjd och skapar väldigt konstiga moln vid daggpunkten:

http://www.ufo.se/fakta/rapporter/bilder/16.jpg
(Ironiskt att Ufo.se hade den bilden)

Jag har aldrig sett eller hört något liknande som det i Moskva, möjligtvis någon övning eller ett test av något väder vapen?
Var det inte Kina som kunde göra så att moln regnade ner eller något liknande?

Posted on: 2009/11/13 0:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ryska moln..
#23


See User information
CERN är ju igång igen. Kankse har de lyckats öppna en portal iallafall?

Posted on: 2009/11/21 20:26
"Now I have become death, the destroyer of worlds"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ryska moln..
#24


See User information
I inlägg 22 fanns:
http://www.ufo.se/fakta/rapporter/bilder/16.jpg

Vem kan säga vad detta är och kanske döljer. Det kan vara något där som omger sig med något som pk-sciencereligionen kallar för ett slags moln.

Moderskepp...big ones...

Posted on: 2009/11/21 20:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
84 user(s) are online (84 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 84

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS