vaken

Vakencorner

Botten   Fregende mne   Nsta mne  Registrera dig fr att posta

Haarp / Project Blue beam
Oknd
Utan att lgga in ngra egna teorier eller tankar kring detta, tnkte jag bara hra den spontana reaktionen p detta.

Vad tror ni om Haarp?
Och om project blue beam i synnerhet?

Postat den: 2009-12-11 08:25

Re: Haarp / Project Blue beam
Oknd
Vad har HAARP med project blue beam att gra?

Postat den: 2009-12-11 09:11

Oknd
Citat:

computerror skrev:
Vad har HAARP med project blue beam att gra?

S hr ser min senaste fundering ut,

HAARP kommer att anvndas dels fr att skapa jordbvningar och naturkatastrofer (kanske fr att ka p "2012-scenariot"?) ... konspirerar man ytterligare s skulle HAARP ven kunna anvndas fr att trigga ngonting hos oss mnniskor knslomssigt eller fysiskt i samband med detta. Kanske aktivera nanobotarna i vaccinet?

I nsta skede,
Project Blue Beam. Med hjlp av skdespeleri (senast i Norge i frrgr) kommer dom att pvisa att Aliens r hr fr att kanske invardera oss. Ena oss till en nation mot ett yttre hot. Vad de i sjlva verket gr r att agera falsk rddare i nden och ta 100% kontroll ver samhllet.
Dom har lurat oss med sina skdespeleri frut (9/11) ...detta r i princip samma sak fast i lite strre skala.

S nog hnger dom ihop. I NWO's masterplan till World Domination.

Postat den: 2009-12-11 10:44

Registrerade sig:
2009-11-05 15:16
Frn fdd under en resa
Inlgg: 5003
Haaarp r en sorts anlggning som kan skapa norrskensliknande fenomen. Jag har tnkt mycket ver nt som hnde den 17 januari i r. Jag var p vg rakt vsterut p motorvgen och passerade just Roskilde d ett vldigt ljus som tycktes komma nerifrn marken lyste upp hela horisonten. Jag hann kra flera kilometer och det var mycket stabilt. Innan det frsvann igen tnkte jag snabbt igenom vad i hela friden det kunde vara som sg ut som om en stad i tminstone Gteborgs storlek som pltsligt lg framfr mig. Skenet dog sakta bort och nsta dag kunde man lsa i tidningarna om hur folk i hela Sdra Sverige och Sjlland sett det. Man frklarade frn officiellt hll att det frmodligen rrt sig om en sk "bolid" (allts en klump av nt slag) som frngades vid intrdet i atmosfren och drvid utsnde ett ljussken. Men jag knde mig inte helt njd. Vid nrmare efterforskning p internet lyckades jag hitta massor av rapporter om fenomenet frn omrdet ster om mig. Men vsterut, dr ljuset kom ifrn, var det tyst! De brittiska media var helt tysta. Mystiskt! Om det var en bolid, borde ju ljuset riktas t alla hll tycker man. terstr en konspiratorisk eller en religis frklaring. Den konspiratoriska frst: Nn har testat en neutron- eller aluminiumbomb i Nordsjn! Det finns en massa uttjnta oljeriggar som kunnat anvndas som plattform. Trolighetsgrad=0,001%. Det religisa: Obama som blev president ungefr samtidigt r den nye Buddha och ljusskenet bebdar hans framtrdande eller ocks har det ftts en ny Buddha i Storbritannien den 17 Januari 2009!
Jag vet inte vad jag skall tro... trolighetsgraden fr de senare alternativen r s ofattbart hg...

Postat den: 2009-12-11 21:24

Oknd
Citat:

patrik1975 skrev:
NWO r ingen organisation. Det r elitens utopi. Det str fr "New World Order"
Svrt att ta ngon p allvar nr de inte ens vet detta. NWO kan inte fatta ngra beslut.

Postat den: 2009-12-12 18:37

Registrerade sig:
2009-09-27 08:40
Inlgg: 180
Men likvl s finns det en plan det vet du med inte sant?

NWO r precis som du sger, Det r den utopin som formar planen fr att n dit!

Sen kan man ju sga att en det kommer bli en New World Order i vilket fall. Frgan r vems!

Postat den: 2009-12-12 18:53

Oknd
Citat:

Psycore skrev:
Men likvl s finns det en plan det vet du med inte sant?
Naturligtvis

Citat:

Psycore skrev:
Sen kan man ju sga att en det kommer bli en New World Order i vilket fall. Frgan r vems!
Absolut. Detta har jag sagt tidigare... Dagens system fungerar ju inte heller, s ngonting nytt mste komma till... Alla som sger NWO menar inte ens samma sak. Men det NWO man egentligen menar ns man sger NWO r dit vi r p vg idag... Det totalla kontrollsamhllet med minimala rttigheter till individen

Postat den: 2009-12-12 21:34

Registrerade sig:
Ja hller med dig helt dr.

Jag hller med dig ocks Patrik funderat p precis samma sak hur dessa project kommer att jobba ihop fr att vilsefra mnskligheten.

Det jag vill lgga till i kombinationen HAARP/Bluebeam r dessa jdrans Chemtrails!

Aerosol, Barium och vad mer skit man finner i dem. Det verkar ocks spela en stor roll vilken av de 7 atmosfr lagrena de sprayar i (7 himmlar):)

Om man vill kan man sedan lgga till CERN i Geneva.
Alla saker som pverka naturen.

En kul liten detalj r att Nostradamus sa att alla borde lmna Geneve, nr de tv positiva strlarna mter varandra. Fast det r mer intressant n fakta sklart.

Postat den: 2009-12-12 21:57

Oknd
Citat:

Psycore skrev:
Det jag vill lgga till i kombinationen HAARP/Bluebeam r dessa jdrans Chemtrails!

Aerosol, Barium och vad mer skit man finner i dem. Det verkar ocks spela en stor roll vilken av de 7 atmosfr lagrena de sprayar i (7 himmlar):)
Chemtrails tror jag r en viktig funktion fr HAARP. En slags aktivator.

Citat:

Psycore skrev:
En kul liten detalj r att Nostradamus sa att alla borde lmna Geneve, nr de tv positiva strlarna mter varandra. Fast det r mer intressant n fakta sklart.
Jag skulle grna vilja f en trovrdig klla p det, d Nostradamus spdomar ofta r phittade att passa i moderna hndelser.
Om ngonting skulle hnda i CERN skulle det vara frsta gngen en profetia tyddes innan det hnde. Om han nu sagt s. Det lter inte som Nostradamus

Postat den: 2009-12-12 22:04

Registrerade sig:
"Leave, leave Geneva every last one of you,
Saturn will be converted from gold to iron,
Raypoz will exterminate all who oppose him,(?)
Before the coming the sky will show signs."

Migrs, migrs de Geneue trestous,
Saturne d'or en fer se changera,
Le contre Raypoz exteriminera tous,
Auvant l'aruent le ciel signes fera.

r inte nn Nostradamus-fan. sttte p denna tolkning frra veckan och den kommer frn denna bild

BILD

http://www.youtube.com/watch?v=ozjq80IF9dg

"This ray will exterminate everything": Tolkas som det svarta hlet

"Saturn turns from gold to iron": Ska menas vara mutation av flera element, En del menar det ska skapas ett svart hl som flyger till Saturnus.

"There will be signs in the sky before this": Ja hr kommer ju d mina egna funderingar in om HAARP, Bluebeam osv.

Fiskarna ska representera strlarna.
Det r lngskt men s har de tolkat det. Som sagt sant eller inte.

S inget jag kommer lgga tid och grva i, finns viktigare saker:)

Postat den: 2009-12-12 22:20

Registrerade sig:
2009-09-11 19:06
Frn Vstergtland
Inlgg: 1287
Nick Begich vet en hel del. Kolla upp vad den mannen kommit fram till...

Postat den: 2009-12-13 14:32

Oknd
Citat:

computerror skrev:
Citat:

patrik1975 skrev:
NWO r ingen organisation. Det r elitens utopi. Det str fr "New World Order"
Svrt att ta ngon p allvar nr de inte ens vet detta. NWO kan inte fatta ngra beslut.

Du talar om sjlvklara saker. Jag vet NATURLIGTVIS detta. Men i brist p ngon specifik person eller ens grupp (skulle vl i s fall va Illuminati d kanske) s anvnde jag NWO som ngot sorts gestaltande av den dolda makten, d det r deras syfte. Hur framtiden kommer utspela sig vet vi inte, men "dom" har en plan... sen om dom lyckas eller ej terstr att se.

Men om du kan namnge specifikt vilka dom r s varsgod, tills dess kallar vi "dem" fr NWO, vilket kanske kan komma att bli ett officiellt namn fr den nya vrldordningen/staten?

Till sitt frfogande har dom bl.a:
-kunskap om vrt frflutna, som dljts i bruset
-kanske avancerad teknologi frn vrt ursprung
-media, tv, politiker
-Haarp
-Project Blue Beam

Dessa element tillsammans, i kombination med en massa profetior och hokus pokus kring exempelvis 2012, och tusentals ufo-sightings vrlden ver, ger dom en otrolig makt att dra igng ett rejlt skdespeleri fr mnskligheten, dr t.o.m. konspirationsteoretikerna kommer att bli vilseledda.

Postat den: 2009-12-13 16:15

Registrerade sig:
2009-11-05 15:16
Frn fdd under en resa
Inlgg: 5003
Det lr finnas en tavla i entrhallen till den stora Frimurarlogen i Paris som frestller hur en "Murare" str bredbent ver en hop lik och bygger en "Bttre Vrld". Den r vl lika symbolisk som "Grindslanten" ungefr och sger vl ungefr allt man borde veta. Kan inte ngon som r duktig p att googla hitta den bilden? Sjlv sitter jag mest och petar p en mobiltelefon...

Postat den: 2009-12-13 18:07

Oknd
hittade den inte.... men approp mlningar s r de i Denver International airport hgst intressanta...

http://www.whoisjonblack.com/wp-conte ... oads/2008/12/img00029.jpg

Postat den: 2009-12-13 22:14

Topp   Fregende mne   Nsta mne

Registrera dig fr att posta

dvd-infobestllning banner lngst ned.
Ikoner
Paypal
Sttta Vaken med en mnatlig donation
Facebook
G ven med i vr facebook-grupp och bli en av de ver 8000 som diskuterar dr.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser: banner-250x250-expressvpn.png

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper
Vilka r Online

50 anvndare r online (50 anvndare tittar p Forum)

Medlemmar: 0
Gster: 50

mer...
Nya medlemmar
JerryKallstrom 2017-10-10
Futcc 2017-07-26
ankanp 2017-07-23
ankijansson 2017-07-19
Gubbe4 2017-07-10
Bloggar o Lnkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar frn massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter p svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgrd.
Dominic Johansson
Hjlp Dominic att komma hem.
Mjlkpallen
Mjlkpallen r samlingsplatsen dr bonnfrnuftet tros ha sitt ste.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter p norska.
En bild sger mer ...
Citat frn eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen r dold bland lgnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur pverkar geoengineering dig?
Grundlggande frihetsbegrepp p svenska