vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Bill Gates vill reducera världens befolkning med 1 miljard
#1


See User information
Bill Gates erkänner öppet om att han arbetar för depopulation.

http://www.youtube.com/watch?v=6WQtRI7A064


Va fan är de som händer?

Posted on: 2010/6/5 21:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bill Gates vill reducera världens befolkning med 1 miljard
#2


See User information
Detta tal från februari har redan diskuterats här:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=148546#forumpost148546

Men det är ju i och för sig aktuellt med en repost när herr Gates skall till Bilderberg och allt.

Posted on: 2010/6/5 21:38

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bill Gates vill reducera världens befolkning med 1 miljard
#3


See User information
Ja, han ska ju det, det jävla aset.

http://www.prisonplanet.com/eugenicis ... ilderberg-conference.html

Och här hymlas det minsann inte vad det handlar om.

Stating that the global population was heading towards 9 billion, Gates said,

“If we do a really great job on new vaccines, health care, reproductive health services (abortion), we could lower that by perhaps 10 or 15 per cent.”

Mina förtydliganden.

Posted on: 2010/6/6 7:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bill Gates vill reducera världens befolkning med 1 miljard
#4


See User information
Och han syftade antingen på att det till en början är möjligt att sänka dödligeten 10-15%, eller att reproduktionen sjunker med 10-15% när människor får bättre överlevnadsmöjlighet och inte behöver skaffa 10 barn för att säkra sin familj, de kan nu skaffa 8 eller 9 barn och sänka populationstillväxten som för övrigt är exponentiell just nu.


Så bättre överlevnad med vacciner skulle ge tryggare tillvaro och skulle skapat en social miljö som liknar västvärlden där vi är så trygga att vi skaffar enbart 1,8 barn.

Men jag är mer nyfiken på om någon har hittat en intervju där Bill fått förklara vad han menade, för det han sa kan tolkas väldigt fritt...


Och jag tror inte heller att han har en aning om vad han pratar om... För om man skulle sänka CO2 till noll som han säger så skulle faktiskt allt liv upphöra att existera. Så ta hans amatörbiologi med en nypa salt... precis som ni ska ta mina åsikter med en nypa salt...

Posted on: 2010/6/6 8:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bill Gates vill reducera världens befolkning med 1 miljard
#5


See User information
Jag måste hålla med Pengjubji här.

Att det förmodligen är det han menar. Grejen är att sånna här processer är långsamma och folk är otoliga speciellt folk med vision och makt. Titta bara på styrelser i företag dom ska ha stora resultats förändringar varje kvartal för och för att få dom görs ibland drstiska inte så genomtänkta åtgärder.

Befolkings frågan kan också komma at tlida av det här problemet eller så det redan det. Att man börjar smyg sterilersa folk med vaccin etc för att få en snabbare utveckling av en lägre befolknings ökning. Det är där faran ligger , det gammla vill se resultat innan det dör.

Posted on: 2010/6/6 8:43
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Bill Gates vill reducera världens befolkning med 1 miljard
#6


See User information
Jag har aldrig varit emot en befolkningsminskning på den här planeten förvisso då jag redan idag är trött på hur vi breder ut oss som parasiter och stöter undan alla andra arter och sätter dessa i reservat på samma vis som den vite mannen gjorde med indianerna.
Befolkningsminskning vore inte fel nånstans..

Posted on: 2010/6/6 12:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Bill Gates vill reducera världens befolkning med 1 miljard
#7
Hörru du Magnus, sluta bajsa ned alla trådar, de skriver om dig på vaken sucks, rekomederad läsning

Edit av Filipino-monkey
Ta det via PM.
Du får en varning av mig nu.


Edited by Filipino-Monkey on 2010/6/6 14:49:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
80 user(s) are online (80 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 80

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS