vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Funktionalitetsförändrigar i forumet.
#1
kan förekomma de närmaste dagarna. Vi provar lite.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funktionalitetsförändrigar i forumet.
#2


See User information
Jag kan inte läsa forumet när jag är utloggad. Ska det vara så?

Posted on: 2010/7/28 19:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funktionalitetsförändrigar i forumet.
#3


See User information
Ja, just nu ska det vara så. Vi får se hur det blir framöver. Andra förändringar kan också förekomma. Kontakta info@vaken.se vid eventuella problem.

Tack!

Posted on: 2010/7/28 19:40
Administrationsgruppen
www.vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funktionalitetsförändrigar i forumet.
#4
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Ja det har ju precis postats om hur feminism förstör, mm - så det gäller väl att läsare inte ser forumet så lätt.
Varför döljer ni vad folk postar?

Posted on: 2010/7/28 20:35
"Karl Kraus var övertygad om att varje litet fel, om än av ringa vikt och till synes begränsat, var ett uttryck för världens ondska. Han kunde se ett saknat komma som ett symptom på ett tillstånd i världen som kunde tillåta ett världskrig. Ett av hans...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funktionalitetsförändrigar i forumet.
#5


See User information
men allts[ det testat ny funktionalitet det ar ingen feminism cover up

Posted on: 2010/7/28 20:45
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funktionalitetsförändrigar i forumet.
#6


See User information
Jag tycker att det är bra att forumet hålls isär lite, och istället kan man utöka nyheterna. Jag frågar fortfarande efter en wiki, fast ser samtidigt problem med en då alla inte är överense om saker och ting.

En bra modererad länksamling i olika kategorier kanske är ett hetare tips. Skulle gärna spendera tid på att lägga upp länkar, så slipper jag spara mina sparade bookmarks :)

Må gott

Posted on: 2010/7/28 20:47
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Funktionalitetsförändrigar i forumet.
#7
Det är riktigt skönt att bara jobba utåt och inte följa trådar, för jag kände inte ens till att det finns en tråd med feminismdebatt (som jag gissar har spårat ut eller!?).

Frihetskrigare och jag har jobbat hela dagen med utskick och andra projekt, precis som förra veckan. Det blir fina saker som presenteras snart.

Om Gatlopp ägnade ägnade sig mer åt sin registrerade "behandlingsverksamhet" kanske han vore mer balanserad? Vad har du för kundkrets egentligen?

iwarrior: Sida där länkar kan läggas upp av användare fanns tidigare, den ska även komma tillbaka. Där ska man kunna posta länk samt beskrivning, etc.


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Funktionalitetsförändrigar i forumet.
#8
En wiki skulle vara intressant att se skapas vi kan ju inte veta vad det blir för resultat om ni inte provar? önskar att admin utvecklar en wiki

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funktionalitetsförändrigar i forumet.
#9


See User information
En admin som tycker det saker är skönare än att ta hand om det forum han är admin för är väl ok, men inte en som visar sin ignorans mot forumet som sådant.

Posted on: 2010/7/28 21:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Funktionalitetsförändrigar i forumet.
#10
Wok: Wiki har funnits på separat server som vi funderade på att implementera här istället, dock byggdes den upp av bara en personer, bättre om alla / fler fyller i. Finns ju färdig mall för wiki som liknar wikipedia osv. Tycker dock en sådan borde stå på separat server och egen url istället för att stå på vaken.se. Bättre att sprida sakerna.

Wave: Jag är bara lite humoristisk mot novax/gatlopps relation till vaken.se sedan 2006, därför skrev jag som jag gjorde, gammal historia.

Forumet som sådant hoppas jag ska kunna bli jättefint med tiden, men det saknas folk som vill moderera. Förhoppningen är att fler hör av sig och vill hjälpa till. De flesta av oss som jobbar med aktivism och andra projekt relaterade till vaken.se:s aktiviter i verkligheten har inte tid att följa forumet hela tiden.

All form av engagemang behövs och vi betar just nu av en lång to-do-list med massor av felhantering men även en massa driftfrågor som måste hanteras kontinuerligt.

Den som vill moderera forum, eller programmera PHP, eller har talang med Photoshop, Flash, eller kanske helt enkelt vill göra något annat projekt tillsammans med andra kan höra av sig till info@vaken.se

Låt vaken.se vara en mötesplats där vi kan hitta varandra och göra bra saker tillsammans även utanför internet!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Funktionalitetsförändrigar i forumet.
#11
Hej void.
Jag har inte dom kunskaperna du önskar anngående driva sajten ni funderar på att implementera en wiki du skriver att endast en persionbyggde upp den föra.
Men så bör inte bli fallet om alla regade får till gång till den?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funktionalitetsförändrigar i forumet.
#12


See User information
Hur kommer det bli i framtiden, kommer rss-flödet från forumet fungera?
(Använder det på min sida för att enkelt visa olika trender och aktuella ämnen inom vaken-världen för mina besökare)

Det är riktigt bra att använda rss-flödet och filtrera på ord såsom "dokumentär". Då listas ständigt de senaste aktuella dokumentärerna och de senaste diskussionerna kring filmerna.

Kommer detta vara möjligt att fortsätta med?

Posted on: 2010/7/29 0:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Funktionalitetsförändrigar i forumet.
#13
vad står rss flödet för tack på förhand ?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funktionalitetsförändrigar i forumet.
#14


See User information

Posted on: 2010/7/29 7:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funktionalitetsförändrigar i forumet.
#15


See User information
Tycker wiki verkar bra. Är inte det gratis att hämta ner en wikibas?

@Void: Förlåt. Humor av det sarkastiska slaget kan vara svår att hitta i text om man inte är insatt.

Posted on: 2010/7/29 8:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funktionalitetsförändrigar i forumet.
#16


See User information
Webbrain är ett annat sätt att lagra kunskap. Det är wikiliknande..

http://webbrain.com/brainpage/brain/7 ... 7-315E-FA87-56AE5F53371F/

Tveka inte att klicka er runt och se möjligheten att snabbt visa på länkar mellan händelser och koncept. (huset uppe i hörnet tar er till början av nätet)

En liten inlärningskurva krävs dock....

Vem som helst får utvidga mitt nät. Hör av er så skickar jag filen som ni kan fortsätta editera...

Posted on: 2010/7/29 9:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Funktionalitetsförstörelse av forumet.
#17
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Forumet blir allt jobbigare. Är det inte bättre att förändra sig själv...

Posted on: 2010/7/29 10:20
"Karl Kraus var övertygad om att varje litet fel, om än av ringa vikt och till synes begränsat, var ett uttryck för världens ondska. Han kunde se ett saknat komma som ett symptom på ett tillstånd i världen som kunde tillåta ett världskrig. Ett av hans...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
35 user(s) are online (35 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 35

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS