vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



UFO tog kontroll över kärnvapen
#1


See User information
Åter igen framträder pensionerade militärer i USA och hävdar att utomjordingar besöker Jorden och dessutom visar intresse för kärnvapenanläggningar.

http://op.se/ettan/utrikes/1.2372401- ... tarer-larmar-om-rymdbesok


Posted on: 2010/9/29 18:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO tog kontroll över kärnvapen
#2


See User information
Former U.S. Air Force personnel claim they experienced UFO activity near nuclear sites at which they worked.

Nu är det på cnn istället för bara på fox (som att uppgradera från aftonbladet till DN?). Nån förbereder fåren för årets show...

Posted on: 2010/9/29 21:38

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO tog kontroll över kärnvapen
#3


See User information
The Disclosure Project får mera uppmärksamhet roligt

Posted on: 2010/9/29 21:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO tog kontroll över kärnvapen
#4


See User information
JAg hörde det även rapporteras på P3 Nyheter idag under eftermiddags sändning. Blev väldigt förvånad men var väldigt trevligt att det får ta lite mer offentligt utrymme, äntligen.

Posted on: 2010/9/29 22:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO tog kontroll över kärnvapen
#5


See User information

Posted on: 2010/9/29 22:50
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO tog kontroll över kärnvapen
#6


See User information






Posted on: 2010/10/28 10:43

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO tog kontroll över kärnvapen
#7


See User information
Perfekta ursäkten ju.

Det var inte vi det var dom som bombade er.

Och eftersom folk tror på det ochså gör det ännu lättare och missleda.

Det är som att independence day skeppen inte skulle vara bosatta med aliens utan Cia agenter utklädda istället.

Posted on: 2010/10/28 10:44
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO tog kontroll över kärnvapen
#8


See User information
Quote:

Shen skrev:
Det är som att independence day skeppen inte skulle vara bosatta med aliens utan Cia agenter utklädda istället.


Tusan oxå, nu får jag inte bort bilden av CIA agenter i latex...

Tack Shen... Nu sitter den "Mind-pic"en som fastbränd på näthinnan...

Posted on: 2010/10/28 11:02

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO tog kontroll över kärnvapen
#9


See User information
Vad dom vid kärnvapenaläggningarna såg är antagligen något militären har byggt som dom testade, lätt hänt att man tror att man har sett något utomjordiskt då.

Det är inte nyttigt att spendera en massa tid på att vara övertygad om något som inte går att bevisa som att utomjordingar besöker oss då och då. Utan bevis tar det bara upp en massa onödigt utrymme i huvet på en och gör att folk blir lite religiösa av sig och blir lätta att manipulera.

När jag var yngre var jag övertygad om att utomjordingar besökte oss, sedan växte jag ifrån det och idag kan jag inte bry mig mindre om att världens medier rappoterar om det. Detta kan nog ha en dålig effekt också då många människor idag är berädda att tro på vad som helst som pratas om i TV utan att tänka kritiskt.

Hur många av personerna i the disclosure project som är betallda eller bara galna hade varit intressant att veta, alla är dock inte det då det finns en del som kan backa upp vad dom säger med radardata och det finns hårdfakta som stödjer att det flyger otroligt snabba och stora farkoster som officiellt inte känns till i våra luftrum.


Posted on: 2010/10/28 13:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO tog kontroll över kärnvapen
#10


See User information
http://www.youtube.com/watch?v=Zoe5xgIMQy4

Har nuvarande diskar nåt med dom att göra som uppenbarligen var här i oktober 2008, så e jag inte orolig. Jag fick en kontakt som jag inte kunde stänga av, var kvar i flera timmar. Den känslan jag fick då var att det handlar om nåt gott.

Varför jag inte tror att just denna var "man made" är för att en "man made" innehåller vanliga människor, och dom kan omöjligt ta den kontakten som jag var med om.

Över lag så var det en väldigt trevlig känsla... Kunde faktiskt inte få ur mig den då, nu går det dock bättre.

Må gott


EDIT: Försöker hitta tråden om mattebroblemet a+b=c yada yada yada, ett känt matteproblem. Vi snackade om detta i en tråd kvällen då det blev kontakt oktober 2008... nån som vet?

Posted on: 2010/10/28 16:29
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO tog kontroll över kärnvapen
#11


See User information

Posted on: 2010/10/28 17:18
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO tog kontroll över kärnvapen
#12


See User information
Hmm, varför kommer allt detta upp i mainstream media nu? Ja ah?!

Jag går och väntar på när filmen ska börja. Reptilerna kommer att få spela dom goda rymdvarelserna.

iwarrior
Hur menar du? Var tydligare när du skriver, tack.

Posted on: 2010/10/28 23:59

Edited by Don_juan on 2010/10/29 0:30:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO tog kontroll över kärnvapen
#13


See User information
Sorry :)

Jag satt på forumet och snackade på dan, oktober 2008, hoppade in i en tråd med nåt matteproblem, a+b=? b+c=? o nåt. på kvällen satt jag och pysslade med nåt jag inte riktigt visste vad det var, mediterade, kände bilder dyka inb från höger och vänster. Fann mig sittande i ett stort vitt tempel. Fick för mig att städa i templet, tills det var fullständigt rent. Sen sa det smack och så blev allt vitt. Jag kunde inte se nåt i min meditation längre, sen kändes det efter en stund som att nån tände en lampa i bröstet.

Jag funderade på vad det är som händer, ca: 2 timmar snapprade det på med bilder, tankar, ljud och händelser. Gick inte att stänga av.

Efter det dök jag ut på webben och sökte på allt möjligt, visste inte vad det var som hände. Fann då sior om ufo kontakt just den dagen... Då blev det roligare. Jag satt mig ner och mediterade igen, sen kom bilden av ett gäng som sitter i några stolar eller i ett rum, det var väldigt mörkt, eller också så fick jag bara se väldigt lite. kontakten mellan dom som satt där och mig kändes väldigt, hmm, lugnande, det fanns nån form av humor, det kändes gott och inte alls fientligt.

Dom kollade på mig och skrattade lite, inte hånflin, mer, du e lite fånig nu vet du det, o jag tänkte, jo de e jag nog, men hur skall jag uppföra mig månne, jag försöker bre en macka, samtidigt som ni fnissar, precis som jag skulle stå med ena benet i ett spann typ, svårt o sätta fingret på det. ganska fånig känsla, men kul.

Det gick några dar, sen kände jag att lampan i bröstet började typ ta plats, det kändes som om nån blåste upp mig, som om jag var en ballong. Efter det var det ett rejs med goda tacksamhetskänslor, kan förmodligen förknippas med love peace and understanding, men det var det inte, mer åt tacksam och respekt hållet.

Det gick en vecka, kändes som om jag skulle smälla, det pressade ordentligt, kändes som jag inte riktigt fick in all den luft som jag behövde, det var typ redan fullt.

Tog nog ca: 2 veckor innan det lugnade ner lite.

Kväll nummer ett var också väldigt trevlig på grund av att jag länge försökt se, energier och auror, men inte lyckats, mer än eett rejs på åkern en kväll, då small det till och blev ljust dom på dan. sent på kvällen. Coolt. I alla fall. Jag hade kontakt med ett medium eller liknande, och jag kontaktade henne och berättade vad som hänt, hon satt sig efter någon timma på sängen brevid mig, typ 15% transparent. Stannade där i 2 sekunder, sen skickade hon ett mail, så, nu fick du nåt du väntat på länge.

Efter det har jag gått och funderat på vad det där var, och vad som hände, vad det betyder o så vidare. kom inte fram till nåt annat än att det var fett coolt, kom mer på rätt köl och har nåt kul att berätta när man delar ett par malt :)

Har inte haft nån sån kontakt efter det!

Det var ganska överväldigande, så jag kommer inte exakt ihåg varje händelse dag för dag, timme för timme, det är en stor händelse alltting, i en o samma stund, känns det som.


Må gott!

Posted on: 2010/10/29 0:17
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO tog kontroll över kärnvapen
#14


See User information

Posted on: 2010/10/29 4:16
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
42 user(s) are online (42 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 42

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS