vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Fråga en politiker?
#1


See User information
Jag tänkte fråga mina politiker där jag bor. Fråga de saker som alla politiker bör kunna svara på i sin roll som representant. var lojaliteten ligger, vad de tycker om olika frågor. vad han el hon tycker om att reinfeld/sahlin varit på bilderbergmötet m.m.

Behöver frågor som passar till alla politiker. Både de stora och de små. Har ni inga frågor? Sådana som man alltid bör ställa när man ser politiekr, jag vill ha dem. Kan vara bra att samla på ett ställe oxå.

Posted on: 2011/8/20 19:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fråga en politiker?
#2


See User information
Fråga gärna om banksystemet. Du kan t. ex. fråga om varför staten inte gör egna skuldfria pengar och varför kommuner och landsting inte har egna banker istället för att låna från privata banker som skapar krediter.

Posted on: 2011/8/20 19:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fråga en politiker?
#3
Fråga gärna varför det är så lätt att riva upp en flera hundra år gammal grundlag bara för att USA säger åt oss att göra det.

Jag har ju dock facit på att dom hotat med handelsblockad mot oss om vi inte lyder deras minsta vink, men det kan ju vara roligt att höra en politiker ljuga sig ur situationen om de så långt ner i hierarkin ens är medvetna om det.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fråga en politiker?
#4


See User information
Hmm Handelsblockad.

Vart känner jag igen detta ifrån.

Gör som jag säger tänk som jag tänker och känn som jag vill att du ska känna, annars.


Väldigt demon-kratiskt lol.

Posted on: 2011/8/22 8:20
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fråga en politiker?
#5


See User information
Det är bra att ha en rejäl källa som motiverar din fråga. När du frågar om Bilderberggruppen kan du hitta intressant bakgrund i Daniel Estulins bok. Tex arrangörernas agenda är att avskaffa demokratin - är det inte olämpligt för svenska politiker att delta i hemliga möten som har en sådan agenda?

Om chemtrails - Rosalind Peterson har i intervjun The chemtrail cover-up (youtube) redogjort för forskning i offentliga arkiv som visar att när chemtrail dök upp så blev det plötsligt kraftigt höjda nivåer av gifter i grundvattnet i Kalifornien, tex.

Posted on: 2011/8/24 11:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
63 user(s) are online (63 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 63

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS