vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Till alla "vakna" med Facebook
#1
Facebook is part of the CIA 'Amazing!'
http://www.youtube.com/watch?v=xsEIfdcM6to&feature=feedu

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Till alla "vakna" med Facebook
#2


See User information
onion news är väl ett skämtprogram? även om de kanske har rätt i sak, tror jag inte att det kan tas som allvar

Posted on: 2011/11/23 15:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Till alla "vakna" med Facebook
#3


See User information
Alla vet det redan men ingen bryr sig.

Om dom ska komma med argument som .

Vi lyssnar på dig tänkt på vad du säger då skriker vi istället och postar än mer på alla andra ställen.

Folk låter sig inte munkavlas så lätt längre och det enda man gör när man leker stazi sådär och vill skrämma folk är att göra bort sig och tappar förtroende.

Lol stofilerna tror vi lever kvar på 50 talet så dom försöker med sina kalle anka terminologier fortfarande.

Vem bryr sig : avlyssna mig mer än gärna så ska jag tala om för dig vilken skit du och din familj är.


Lol dom gör reklam åt diktatur kina samtidigt i videon.

Ganska uppenbart att huvudena slagits ihop.

Hermes/herpes dyrkaren och soldyrkaren blev en hydra plötsligt istället lol .

Posted on: 2011/11/23 16:06
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Till alla "vakna" med Facebook
#4
Jag rensar succesivt efter mig allt som skrivs.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Till alla "vakna" med Facebook
#5


See User information

Re: Till alla "vakna" med Facebook

Damiano:Bara för att folk har öppna ögon betyder inte att dom är vakna...Bara för att vissa har slutna ögon betyder inte att dom sover...Den ända bok jag bjuder på är "facemyassbook":)From Behind.



Så sov vidare...men vänd på er kuddar.

Posted on: 2011/11/23 17:08

Edited by sale on 2011/11/23 17:26:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Till alla "vakna" med Facebook
#6


See User information
Även om man rensar på facebook så sparas det i deras arkiv och delas ut till CIA, polisen osv...

Posted on: 2011/11/23 19:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Till alla "vakna" med Facebook
#7


See User information
Låt dom frossa i sina fantasier folket börjar vakna oavsett vad dom hittar på så har dom redan börjat gräva sina egna gravar. Om man verkligen tror att man kan bibehålla makt samtidigt som man leker diktator i dagens värld så är det dags och göra en realitycheck.

Posted on: 2011/11/23 19:59
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Till alla "vakna" med Facebook
#8
Quote:

priv8 skrev:
Även om man rensar på facebook så sparas det i deras arkiv och delas ut till CIA, polisen osv...

Jag tycker det är ett jävla sätt, men mailen som är registrerad på facebook kollar jag aldrig. Jag skriver ingenting känsligt heller på facebook. Jag rensar mest för mina kontakter.

Men visst är det för jävligt.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Till alla "vakna" med Facebook
#9


See User information
Hellre leva ett kort liv och göra det som är rätt än ett långt liv i en lögn.

Posted on: 2011/11/23 22:33
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Till alla "vakna" med Facebook
#10


See User information

Spionprogram i android-mobiler
http://www.svd.se/naringsliv/it/spion ... m-i-androider_6657916.svd

"Miljontals mobiler kan ha ett dolt program som loggar användarnas vanor, skriver tidningen Wired. Företaget bakom programmet försöker nu tysta avslöjaren."

Posted on: 2011/11/24 1:49
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Till alla "vakna" med Facebook
#11
Tycker ändå att det är lustigt att vaken.se finns på fejjan.
Ena stunden skriker ni: stoppa övervaknings samhället, i nästa så stödjer ni det? Har själv ingen Fb så jag vet ej vad som pågår där. Men det måste vara lätt för elitisterna att planera och jobba om dom ser på löpande band vart vi står i vårt "vetande" eller?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Till alla "vakna" med Facebook
#12


See User information
Dom är försent ute med sina planer vi låg före dom.

+ att dom utgått ifrån att alla är idioter och ingen skulle genomskåda deras planer.

Men.

Vi är många nu och fler vaknar så dom kan inte göra något.

Ta chansen och visa istället vad du tycker om deras teater nu när dom lyssnar.

Lol den som försöker tysta mig skriker jag i örat på så högt att trumhinnan spricker lol.

Tänk så.

Fler hör fler ser fler vaknar.


Vad dom vill är att skrämma dig till tystnad genom att du ska tänka på vad du säger såsom dom alltid gjort.

Men vi köper det inte för det är inte 30 talet vi lever i.

Det mest patetiska är att se hur dom återanvänder sina agendor om och om igen och tror dem ska fungera . Det visar på en mycket förlegad världsbild. När man har så mycket makt som dem och sitter på höga hästar så tror man man är osynlig och kan göra vadsomhelst.

ungefär som man skulle se sig som en majoritet av folket självt helt sinneskadat.

Men när folket vaknar så lär dom bli varse om att deras fanatasier inte hade någon varaktig grund.

Alla konflikter baseras på falsk kunskap.

Man kan inte förneka orsak och verkan för evigt förr eller senare slår den tillbaks.

Det är uppvaknandet vi ser.

Posted on: 2011/11/24 11:31
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Till alla "vakna" med Facebook
#13
@TeBe
Det har ju funnits såna program för PC också som FBI spritt på amerikanska datorer med hjälp av AOL. Magic Lantern eller vad det hette.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Till alla "vakna" med Facebook
#14


See User information
Sociogram software typ men lite mer avancerat..

Posted on: 2011/11/24 13:43
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
24 user(s) are online (24 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 24

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS