vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Sannings ögonblick 2012
#1


See User information
Enligt vad jag har varit med om från 2011 och fram till nu så har det hänt väldig många saker omkring mig, men även kring andra som är vakna.

Vad jag har märkt av hittills så har jag fått både se och höra massa saker både bra och dåliga.

Det som har varit extra tydligt är att jag fått se många masker som blivit avslöjade, kan varit sådana som jag trott varit intellegenta so mvisat sig tvärtom, sådana som varit andliga fram till förra året men att dem av någon anledning hoppat av sin bana och blivit rent av demoniska.

Jag har som regel sedan barndommen umgåtts med alla möjliga människor och inte brytt mig mycket om deras tro & personligheter på allvar, men på sistone har jag märkt mig själv sålla bort en massa människor omkring mig, även inom släkten. Dock har jag itne stängt hela dörren för dem. Men jag tål inte längre dumhet och folk som pratar om serier/fotboll eller andra värdelösa ting.

Har haft mycket svårt att dölja mina känslor eller tolerera vissa typer/personligheter som jag anser kan vara skadliga för mig och dra tillbaka mig ur den bana jag är på och även sett människor som med avsigt försökt störa min andliga upplevelse, vilket jag egentligen är imun mot men har sett dem som demoner då dem försökt attackera på sådant sätt so mdem själva ine klunnat uppnå eller kan se. Det jag gjort där är att istället för att försöka skydda mig mot dem har jag bett dem att aldrig närma sig inom 4 meter avstånd igen och inte släpper in dessa i mitt hem igen.

Jag har kanske varit rädd förut för att vara ensam och kan vara anledningen till att jag umgåtts med många, men jag är inte rädd längre då jag kommit fram till att om jag bara har en riktigt vän som jag har riktiga saker att prata om så är det bättre än att ha 30 st där du ska akta dig för vad du säger innan dessa blir avundsjuka eller genom att dem inte förstår komma med löjliga påhopp.

Då jag vet att även solsytemet ändrar sin bana och alla planeterna är inom perfektionens tid så och plats, så har jag känt av att det är extra viktigt att välja med vem man tillbringar sin tid med under denna fas, eller rnet av kännt mig guidat att göra och våga visa mig själv för vem jag än möter där ute. Jag tror att det är extra viktigt att hålla sig med dem liksinnade och det känns som att den ras vi nu är håller på att bli 2 olika raser vilket kan ta gerenationer år att uppnå men att det är vår innersta som bestämmer vad vi ska bli och vi har haft gott om tid till detta. Ungefär som neandetalarna och homosapines...

Vad tror ni själva är det nån mer som har känt sig lite omänsklig rak och bestämd av sig och extra vågsam bland dem man vistas omkring med, eller bara jag som blivit känslokall mot fåren?

Posted on: 2012/11/12 21:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sannings ögonblick 2012
#2


See User information


Absolut, med vissa variationer.

Det andliga var mer en intressant erfarenhet, hur "otäcka" dom än ville presentera sig som. Idag vet jag bara att det är något inre, som vill "banka på dörren".

Även nära och kära har fallit ifrån, men nya kommer med all säkerhet korsa din väg.

En hel del av det du beskriver, liknar i mycket min egna resa.

Har alltid försökt vara så rak och sanningesenlig jag bara kunnat, ibland har det gått mindre bra mot andra gånger. Dock har varje variation av det lett till en insikt eller annan positiv grej.

Min resa startade lite drygt 3 år sen och det var lite tumultartat vissa tider, där jag även frågasatte min "mentala" hälsa, men alltid hade en gnagande känsla att det var rätt väg jag vandrat.

Stå på sig, you cant go back...

Posted on: 2012/11/12 22:19

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sannings ögonblick 2012
#3


See User information
Du är inte ensam.Välkommen till 21: a århundradet. .. Under det senaste året eller så, har vi sett flera massmedier "rapportera" på populariteten av konspirationsteorier och alternativa nyheter. I varje fall är den resulterande artikeln inte en objektiv rapport om ett växande fenomen, men en all-out träff stycke, bashing dem som vågar ifrågasätta den "officiella historien" dikteras av massmedia med starka ord och specifika etiketter.

En artikel nyligen publicerats på CNN titeln Still "paranoid" efter alla dessa år gör ett bra jobb på likställa alla som använder kritiskt tänkande innan guzzling ner giftiga drycken som är massmedier med alla typer av galna. Ordet "paranoid" används cirka tio gånger i artikeln, liksom orden "panik", "wingnut", "galning", "bedragna", "störning", "irrationellt", "extremism", "idiot", "rädsla" och "osäkerhet".

Ett annat sätt artikeln placerar etiketten "galen" på människor som tror utanför tv-rutan är genom att blanda löjliga teorier med de som är mer trovärdiga för att klumpa ihop dem och att misskreditera allt som inte är den "officiella historien". Ännu en klassiker teknik är att associera dem som söker sanningen med rasism, terrorism och annan skrämmande-ismer. Ett fjärde sätt att misskreditera icke-traditionella information är att jämställa dem som skriver om alternativa nyheter och konspirationer som pengar hungriga Crackpots. Alla dessa tekniker är i detta CNN artikeln.

En särskild passage av artikeln är ganska spännande eftersom det förlöjligar de som forskning extremt kraftfulla organisationer som Trilaterala kommissionen.

Citat""Gårdagens paranoida typer fruktade elitgrupper som Illuminati och frimurarna. Dagens demoner ingår medlemmarna i Rockefeller grundade Trilaterala kommissionen och de politiker och finansiärer som deltar i monied confab på Bohemian Grove och misstänks kartlägga den "nya världsordningen".


Kanske författaren till artikeln glömde att grundaren av CNN, Ted Turner, är en medlem av några av de viktigaste "elitgrupper" i världen, såsom rådet för yttre förbindelser och Bilderbergs. Han är känd för att ha donerat över en miljard (det är tusen miljoner) dollar till FN - den ledande kraften verka för skapandet av en ny världsordning. Dessutom är han en av de mest högljudda förespråkarna för massiv avfolkning, och med gå på rekord att säga att världens befolkning ska minskas till 2 miljarder under de kommande hundra åren (det är en 70% minskning).


"Symbols Rule The World,Not Words Nor Laws!


Posted on: 2012/11/13 1:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sannings ögonblick 2012
#4


See User information
Ja verkligen , för mig känns det som ingen kan ljuga för mig och det resulterade att jag förstod att alla ljög och att alla har fortfarande så låg inteligens så dom tror att man ljuger för sin egen skull när man egentligen ska vara ärlig mot andra för sin egen skull och absolut inte för andras skull..

Men jag känner faktist att många sheep tagit avstånd från mig också.. Många av dom verkar rejält rädda till den punkten att dom för att skydda sig själva, inte vill tänka på förändringar i världen..

Igår slog det mig att när cannabis blev legaliserat i Washington och Colorado för några dagar sedan, att det är ett smakprov på folkets vilja.. Folket gick och röstade för att legalisera cannabis för att kunna skicka signal till USAs regering att dom ger fan i cannabisen när folk redan använder den som medecin och köper dagligen i flera år nu..

Det bådar gott är vad jag menar bara..

Jag tycker det är ganska drygt att försöka diskutera intelligent design eller kanske mer spicifikt nånn av dom inteligenta designerna med folk som saknar inteligens för att kuna göra kopplingen att vi har inteligens som kan känna igen inteligent designade designer som i djur och natur och tillåmed våran egen kroppsdesign..

Men jag har dock gett mig in i sånna mörka hål så jag börjar skriva i trådar om bevis för gud, och jag skriver om ineligent design och kvantumfysik och att ny vetenskap visar att vi alla sitter ihop i ett stort energinät som Einstein pratade om men inte hann bevisa innan han dog..

Visst skulle jag kunna känna ungefär som er att jag kanske borde ignorera dessa vilsna själar som skapar trådar för att göra det lättare att totalt kunna ignorera att vi antagligen genomgår evolution redan nu och fram till 21 december kanske tillåmed efter, och allt annat..

En iskristall har en design som liknar en symetrisk stjärna som är perfekt..

Skulle vi ha sett en stor sten som har samma form som en iskristall-stjärna..
Då skulle vi förstått att den stenen måste varit designad av inteligens för en sån avancerad design som en stjärna KAN INTE uppstå genom vind vatten och tid utan en inteligens måste vara bakom inteligenta designer för det är den enda källan vi människor vet om..

en otrolig inteligens gömmer sig i DNA med tanke på designernvariationerna som existerar i liv..

Visst känns det ganska bra att förstå hur vi alla är en och hur vi sitter ihop och hur det kan vara vetenskapligt bevisat nu att vi sitter ihop..

Lyssna det här videoklippet om ni har lust för det var en sån klockren förklaring på varför vi alla sitter ihop, vi är alla en..

http://www.youtube.com/watch?feature= ... page&v=AwcLVOqZp6c#t=376s

Förövrigt kan jag tro att det är bra att rensa bort alla negativa tanker och typ förlåta alla människor istället för att se ner på dom ..

En vis man vet att han inte vet allt så vi kan knappast säga att vi vet allt för det är då vi riskerar att vara den dummast människan som tänker just då eftersom man är ointeligent om man tror att man är smartast i världen och man behöver inte lyssna på nån annan människa nånsin mer ungefär..

Och förövrigt så har jag ingen aning om det spelar nån roll om jag skrev det här långa inlägget, men jag går gärna på den känslan där det känns bra och spännande, och det är fruktansvärt spännande att skriva sanningar som ingen annan verkar våga hahah

Sen vet jag inte om det kommer visa sig vara den rätta vägen men känslan är den jag lyssnar på..

KRam

Posted on: 2012/11/13 2:32
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sannings ögonblick 2012
#5


See User information
Känns härligt att det finns flera här som känt av det, och det är bevis nog att fortsätta i spåret. Ibland har man tillomed känt sig vilsen och även haft tankar på att ge upp stundvis, men sen så hard et dykt upp saker som övertygat en att fortsätta ännu hårdare fram men med förändrat syn.

Har märkt av tydligt hur media/filmer skapat situationer och blandat dessa med dagens verkligehet för att få dem som är på rätt väg att tveka och dem som inte börjat vakna få dem relatera till galningar eller skitsofrena.

I slut ändan handlar det ju om en själv men faktist berör även framtiden för dem kommande och man vill inte komma till döds bädden för att sedan inse att man haft rätt känsla men inte lyssnat på det.

Visst handlar det om att förlåta allihopa men jag anser inte att man ska omge sig av dem som försöker trycka ner en av okunskap eller av rent av demonisk påverkan. Vad såkallade sheeps gör för nytta i dags läget är ju att visa hur man inte ska vara och övertygar en vaken att vara glad för den man är. världen har ju aldrig förändrats av massan om vi går tillbaks i historian , det har förändrats av små grupper människor eller alltid börjat med en liten händelse som blivit stor... ungefär som livet utvecklats av en cell..

En ny religion skrivs idag mitt framför allihopa utan att fåren inser det, och det är inte genom en bok utan genom tv och media. och det finns dem som sätter käppar i hjulet för dessa, bland annat detta forum.

Jag är glad att ni finns och hade hoppats på att vi nångång kunde mötas i naturen för två-tre dagars kamping och där dela ut kunskap med varandra mun till mun. att göra det till en högtid som aldrig glöms av våra barn och barn barn och regelbundet fira det år efter år, att frihetens ord alltid lever vidare och att dem som trodde var sjuka återkomma hem som fullt friska människor, eller kanske inse att dem är galningar men inte ensamma och normala sådana.:=)

Posted on: 2012/11/13 22:10
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sannings ögonblick 2012
#6


See User information
kan bara hålla med , klart man inte kan umgås med demonerna men för sig själv måste man förlåta alla för alla har sina förklaringar till varför dom blev demoniska och oftast är ingen en ond människa från början till slut..

Javisst, underbar tiid att leva, vad som än händer :D

Men jag förstår inte riktigt varför så många av er tycker att man ska dra ut i skogen och prata, vi har fortfarande krig i Sverige.. Et krig mot droger och är ni ute i skogen så kan det hända att nån knarklangare ska gräva ner pengar eller knark just där eller kanske nått kriminellt gäng ska gräva ner ett lik som gör att man blir ett vittne som måste rensas bort för en angsters säkerhet, inga vittnen är väl deras policy..

Jag säger låt oss försöka allt vi kan för att avsluta chemtrails och kriget mot droger, sen kan vi annordna gangbang kring lägereld med hög musik kanske Bob Marley..
Gratis el fixar jag genom gravitationskraften så vi kkann fortsätta gangbangen i säkert 1 vecka straight innan skavsår uppstår..

Det känndes som det blev så negativt när jag skrev så jag fick lov att avsluta skrivandet med party gangbang kring lägereld..

Så.. låt oss börja planera :D
hahaha närå

Posted on: 2012/11/14 4:02
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sannings ögonblick 2012
#7


See User information


För att det ska gå, behöver folk nätverka och träffas...
Om du tillskriver nån hippi-kärleks-gangbangande till detta, finner jag tråkigt, möjligen var det en strävan på den tiden för ett bättre sätt och frigörelse. Kärnan om frihet kanske kommer från samma del, men uttrycket kommer variera.

En lägereld, med likasinnade hade varit riktigt trevligt.
Blir på ett lite mer naturligt sätt, än sitta framför burken här...

Posted on: 2012/11/14 9:29

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sannings ögonblick 2012
#8


See User information
Synd att Anvandarnamn , inte riktigt förstår innebörden av det, troligen uppvuxen i fyrkantig betong omgiving och då kan man ju inte se skönheten..

Du behöver inte vara rädd för att bli våldtagen användarnamn ;) större risk att du blir det i storstan. Och gangsters dem vågar inte visa sig iskogen ändå...

På något sätt är du en bra exempel av vad vi tidigare pratat om ,hur media försöker förlöjliga saker o ting som är verkligaoch värdefull.. antingen har du en oförståndig humör eller så är du en del av vad media skapat , men du kanske inte inser detta :) dock kan du bli frisk om du vistas i naturen mera.

Hur som helst som Avatar säger så hade det varit mycket trevligt och mer levande och innehålls rikt. I naturen tänker man inte fyrkantigt eller media aktiktigt.. man tänker heller inte i pengar eller rikedom, utan där tänker man gudomligt på ett sätt som aldrig går att tänka i ett rum eller en stad. Dem tankar som uppstår där kan bara komma därifrån. hade verkligen hoppats att vi en dag kunde börja.


Posted on: 2012/11/14 13:57
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sannings ögonblick 2012
#9


See User information
Vad taskigt skrivet av er..

Jag antar att ni fortfarande krigar i kriget mot droger som egentligen är krig mot andra svenskar genom att ni tar avstånd från droger helt och hållet, och användarna av dom också..

Bra.. Men kriminaliteten har växt på grund av det i 30 år nu och man skjuter dagligen på varandra i Stockholm och Göteborg på grund av kriget, som ni tar avstånd ifråån..
Som därför fortsätter..

Bara jag som tycker Studio 54 verkar vara ganska underbart sätt att festa på, ja menar är det en riktigt bra fest så ligger folk och juckar på varandra här och där, det kan jag bara erkänna..

hahahaha okej jag ska vara tyst.. :(



Posted on: 2012/11/15 14:03
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sannings ögonblick 2012
#10


See User information
Tyst på anvendernamn :D
han påminner oss om saker som vi kunde haft en åsikt om för att kunna rädda liv..
Sånnt ansvar vill vi inte ha innan 2012, hjääälp , sluta anvdernamn, vi har inget makt att påverka nått! tyst nu anvendernamn..

Urs gangbang , vilka ord du använder, dra på trissor..

Posted on: 2012/11/15 14:08
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sannings ögonblick 2012
#11


See User information
Quote:

anvendernamn skrev:
Vad taskigt skrivet av er..

Jag antar att ni fortfarande krigar i kriget mot droger som egentligen är krig mot andra svenskar genom att ni tar avstånd från droger helt och hållet, och användarna av dom också..

---

hahahaha okej jag ska vara tyst.. :(


Tråkigt att du tog det som jag var taskig, det var dock inte min mening. Dock är väl jag väl för gammal, gällande fester och "swingande"... Har liksom bytt huvud att tänka med, mot hur det var i tonåren...

Nu till ditt antagande...
Jag är emot all form av begränsning, vilket vi får av naturen helt gratis. Hade vissa "droger" varit legala, hade vi nog tusan haft en bättre folkhälsa och dessa busar som langar och smugglar, skulle varit utan den intäckten och behovet att panga på varandra...
Om vi skall vara fria, ska vi nog kunna vara såpass ansvariga för vad vi trycker i oss, det ska inte nån jäkla tomte i statlig tjänst tro sig vara bemyndigad att tala om vad som är rätt eller fel för mig/nån. Jag har inget intresse att nån fraggel ska leka pappa till mig, jag har redan 1.

Gällande lagar mot dessa droger, gäller det enkelt att du inte får puffa på din joint i "statlig tjänst"... Sen att fåntrattarna utgår att du konstant är i "statlig tjänst", får dessa inkompetenta yrhönor stå för själva... Detta skulle vara en intressant dialog att ta upp med nån "tjänare"(Tjänsteman)

Vad gäller miss-bruk, är det precis vad det är... Något brukas fel... Vad är det för fel på sunt bruk?

För övrigt anser jag att folk inte skall vara tysta, det är på det sättet vi hamnat på tippen som vi gjort i vårt samhälle...


I fred och <3!

Posted on: 2012/11/15 14:16

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sannings ögonblick 2012
#12


See User information
Nej inte du heller avatar jag vet att vi tänker ganska lika när det gäller det mesta..

Ni kan vänta på evolution jag tänker kämpa vidare för rättvisa tills evolutionen kommer..
Stå upp för även dom som har det svårt i betongen för dom är också svenskar som om staten skiter i dom så kan dom skita i mig och er också..
Klart hela Sverige ska ställa sig upp för dom som har det svårast... Om det finns nån kvar viking i blodet och kärlek till rättvisan och ärlighet finns gömmt..
Missbrukarna, folk i betongen, oskyldiga som blir drabbade av kriget mot droger och kriminaliteten det föder..
Prostituerade, sexköpare, hemladdare.. konspirationteorister..
terrorister

alla ska ha samma rättigheter i Sverige
annars är det diktatur-risk som jag antar att det redan är för sent att påpeka hahahah

KRam

Posted on: 2012/11/15 14:43
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sannings ögonblick 2012
#13


See User information
Användarnamn, ville bara vara ärlig .. o jag förstår dig som bott i storstad. Vissa saker kan du bara ine se, liksom jagitne kna se vissa saker du ser i betongen , trots att även jag vistas mycket där , men det var några år sedan.

om vi nångång samlas runt elden så kan du ju rulla några fetingar till oss o hålla koll på elden så den inte släcks.

Vad missbruk av droger egentligen är så är det enklt att på ett universalt sätt rent mattematiskt räkna ut det.

4 gånger per år för dem som är ovanna och hela tiden blir upplysta.

12 gånger per år = för dem som inte vill glömma vem dem är.

24 gånger per år, för dem som vill förstärka sina sinnen yterligare.

36 gg år= för dem som pånytfödds varge gång .

42 gg år för dem som tidigare missbrukat och vill ha en perfekt balans på det.

54 gg/år = för dem som arbetar hårt och firar varge helg samt vill ha extra vila.

60 gg/ år då har du du överträtt gränsen till missbruk, och är till för dem som vill glömma vem dem är och vad dem är.
PS: så länge det inte handlar om svår sjukdom, vilket kan då tas tilloomed dagligen.

(listan är inte i definitiv orning och inte alla orsaker finns med , men ni förstår syftet och det är vad jag själv tror och räknat ut och är endast baserat på gräs rökning, alla kemikalier är direkt missbruk från första dagen anser jag, tillochmed huvudverks tablett.)

Dem som följer detta schema och använder naturens egna medicin dem kommer att må riktigt bra.

Posted on: 2012/11/15 21:53
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sannings ögonblick 2012
#14


See User information
Jag tycker dock 365 dagar per år låter mer rimligt för dom flesta cannabisrökare..

Hahaha ja alkohol vet vi att det bara kan gå åt ett håll och det är käpprätt åt helvete..



Posted on: 2012/11/19 8:03
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
56 user(s) are online (56 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 56

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS