vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


2012 Countdown
#1


See User information
http://www.december212012.com/CDC.htm

Jag har märkt av lite energier i kroppen senaste tiden, annolrunda drömmar mm.

Jag tänkte denna tråd kunde lastas med direkta effekter du känner av, drömmar etc. Tankar och ideer passar i dom andra trådarna, denna bara för effekter som sagt.

Go middag!

Posted on: 2012/12/17 13:31
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 Countdown
#2


See User information
Aah klockren. Jag drömmde en dröm ganska nyligen som var speciell. Drömde att jag var i en lägenhet som jag varit i 3 gånger tidigare i "drömmarnas värld". Och när jag vakna som komemr jag ihåg drömmen och lägenheten och dom tidigare 2 drömmarna som utspelade sig i samma lägenhet. Den första drömmen var det kaos med massiva dinosaurier utanför lägenhetens fönster hahhaha och det är det enda jag kommer ihåg och att det var otroligt "nojjigt" att vara där.
Och andra gången var det en minnesvärd fest i den lägenheten med diverse roliga aktivitteter.

Och sen nu typ bara för 21 Decemeber närmar sig då blir jag placerad i den lägenheten men ingenting hände där jag fick bara förklarat för mig själv? i huvudet att jag har ju varit här 3 gånger nu som är "minnesvärda"?..

Vad skulle ni säga om ni kom ihåg 100 olika liv som vi personligen levt på jorden 21 December? alla bara vaknar upp och kommer ihåg vad vi egentligen gjort och vad vi är. För många beskriver det ju så men okej kanske jag kryddar lite.

Förstå om vi skulle komma ihåg att en jävla utomjordisk ras kommit ner hit och mixtrat med vårat DNA för cirka 5000 år sedan hahaha wow vi skulle bli så förbannade så vi skulle gå ut och bli mosade av pansarvagnar på gatan hahaa närå nu ska vi inte vara sånna.. Krig kan inte krigas om inte människor krigar dom.

Kram goott folk

Posted on: 2012/12/17 13:58
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 Countdown
#3


See User information
hahahahahaha ja det kanske var en ganska dålig ide att skriva först med tanke på att medlemmarna på Vaken.se verkar inte vilja dela med sig av så mycket för tillfället och speciellt inte när jag skrivit i tråden. Och jag ser det som tvärtom att det är nu vi borde "använda grävkunskaperna online" och ärligheten tillsamans med ett forum för att få så brett perspekiv på den här händelsen som möjligt. Tillsamans.

MEn istället verkar ni hålla igen extra hårt med infomrationen som ni antagligen letar på själva och lär er saker som ni kunde delat med er av oss andra.

Men det är nog ingen tid av förändring för dom flesta svenskar. :(

2 dagar och 22 timmar kvar.

Källa: http://www.2012officialcountdown.com/2012/theory.html
KRam

Posted on: 2012/12/18 2:23
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 Countdown
#4


See User information
Tammefan nu har nedräkningen på hemsidan hoppat till mindre än 3 timmar kvar. Till vad egentligen? Mörk materia?

Redan nu? wow, är ni redo nu då ?
klockan 1 inatt ?

Är det samma tid på eran dator? http://www.2012officialcountdown.com/2012/theory.html
KRam

Posted on: 2012/12/19 22:08
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 Countdown
#5


See User information
Nope. 24h 27m för mig. Har vi olika 21/12? ;)

Posted on: 2012/12/20 0:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 Countdown
#6


See User information
tammefan det var bara en siffra som försvann..

Men nu är det riktig nedräkning gott folk.

Kram

Posted on: 2012/12/20 1:15
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 Countdown
#7


See User information
Mindre än 24 timmar, det är ovanligt tyst, speciellt i metafysiken. Det brukar tisslas och tasslas lite här, men nu är allt stilla.

Jag har sovit en hel del i dag, så det blir maya vaka från och med nu.

Är väl kanske tillfälle att starta en lägereld på morgonen, smälla en raket kanske, ring ut det gamla och ring in det nya!

Posted on: 2012/12/20 1:43
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 Countdown
#8


See User information
Är det bara jag som tror på att bra musik kan framkalla rätt känslor för att kunna "borda rätt båt" som Mayaindianerna gjorde?

Bara jag som visualiserar mig Mayaindianer som dansade med kärlek och glädje i kroppen för 24 000 år, utomhus, och på den vägen kunde dom komma till högre dimension?

Räkna med mig!

Det dröjjer nog väldigt länge innan vi får en sån här chans att "komma vidare"..

Jag avrekomenderar raketer med tanke å att "intelligent energi" är påväg hitåt enligt väldigt många olika människor.. Och tänk om det energin vet att du har "lekt med elden" och saboterat naturen men krut och ämnen nyligen..

Jag vill inte skrämma nån men jag tror du riskerar att få smisk av gud om du gör det där med raketen, för "guds arm" är tydligen påväg hitåt och ska smiska alla som äter kött och vill kriga.. typ.

närå hahaha nu skojjar jag igen, ni får ursäkta , åter igen..

Kram

Posted on: 2012/12/20 3:30
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 Countdown
#9


See User information
Komiskt nog har 2012 diskuteras så mycket på forumet så många har säkert tröttnat på det hela.

En passande låt man kan spela på fredag.
"europe - final countdown"

Posted on: 2012/12/20 7:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 Countdown
#10


See User information
:)

Posted on: 2012/12/20 7:25
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 Countdown
#11


See User information
Vad hände med killen "Mikael tro jag han hette" som höll på och bygga ett skyddsrum i ett bärg och hade kontakt med obama och "eliten". Han som byggde en liten by där folk kunde bo gratis och som skulle rädda alla som följde hans enkla regler. Skyddsrummet skulle vara pyramid format med gult på toppen minns jag.

Posted on: 2012/12/20 7:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 Countdown
#12


See User information
Det finns dock inga "doomday"-datum inplanerade efter 21 December..

Först var det år 2000. Sen 2006-6-6, Sen år 2010. Sen 2011-11-11 , Sen början av 2012, Sen 2012-12-12..
Jag tror allt varit upphetsade lögner för att ni ska ingorera 21 December.
Man ser ju på politiker som är helt tysta.
NASA skriver väldigt konstigt men sen avsultar dom med att skriva att vi ska njuta av dagen för ingenting kommer att hända, typ. Det händer varje år att vi kommer in i svart materia skriver dom. Men jag tolkar det soom en ren lögn och att dom gömmer sanningen. Det borde inte vara så svårt att se med teleskop om svart materia är på ingång.



Klart jag missat några. Men efter 21 December så finns det absolut ingenting inplanerat på cirka 7 år och 2020 är nog ingen doomsday-day eller år kanske är bättre ordval..

Värt att tänkas på.

Kram gott folk

Posted on: 2012/12/20 7:33
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 Countdown
#13


See User information
Aftonbladet har en artikel idag.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15959643.ab
Jordens undergång – en cirkus

Dom skriver om en by "BUGARACH" i Frankrike som ska vara det enda stället som ska klara sig från undergången. Före jag såg svt programmet "cobra" så hade jag ingen aning om att det fanns ett sådant ställe. Då har man endå varit intresserad av sånna här saker ganska länge.

Aftonbladet påstår även att maja folket förutspådde jordens undergång, vilket så klart är helt fel. Men jag läser mest aftonbladet på skoj. På samma sätt som jag läste "en ding ding värld" när man va liten. :)

Posted on: 2012/12/20 12:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 Countdown
#14


See User information
Ooh wow, och sen när mörk materia kommer inatt så kommer folk tro att dom är förblindade och att Mayaindianerna hade rätt och Aftonbladet också, för världen måste ju ha gått under om man inte kan se och timme efter timme bara går..

CLownbladet hade varit mer passande namn.

Kram

Posted on: 2012/12/20 20:07
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 Countdown
#15


See User information
.

Posted on: 2012/12/21 0:05
Resized ImageChip HappensResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 Countdown
#16


See User information
Vad är det för mörk materia du menar ska förblinda oss under tre dygn? Är det samma mörka materia som misstänks finnas ute i universum?

Posted on: 2012/12/21 1:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 Countdown
#17


See User information


Ser man på bilder på galaxen vi lever i så ser man tät svart materia vid mittlinjen som vi antagligen kommer åka rakt igenom när som helst..


Posted on: 2012/12/21 2:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 Countdown
#18


See User information

Posted on: 2012/12/21 2:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 Countdown
#19


See User information
Det är fruktansvärt att leva i dommedagen alla här är försvunnen. Det ända som finns kvar är mitt hus, min internet uppkoppling och min baksmälla.

Finns det någon som där ute som överlevt?

Posted on: 2012/12/21 12:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 Countdown
#20


See User information
Samma här, bara jag kvar verkar det som

Posted on: 2012/12/21 13:10
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 Countdown
#21


See User information
Bra att höra att jag inte är helt ensam.

Posted on: 2012/12/21 13:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 Countdown
#22


See User information
Jag finns, men det antiklimax som uppstod efter denna "hype" tog nästan knäcken på mig. ;)

Posted on: 2012/12/21 19:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 Countdown
#23


See User information
Att gå och vänta på svart materia är ingen bra idé..

Skärp dig med dina antiklimax, känner ni inte energierna som är på ingång?

Lets klimax!!

genom meditering!!
Kram

Posted on: 2012/12/21 19:24

Edited by anvendernamn on 2012/12/21 19:44:26
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 Countdown
#24


See User information
Nej, kan inte påstå att jag känner det, men jag tar ditt ord för att det är på gång. Blir det inte mörkt så är det någon annan som bör skärpa sig.

Tack vare dina varningar är jag i alla fall förberedd mentalt om det blir svart.

Antiklimaxet uppkommer då deadline efter deadline passerar med olika events som borde känts, men jag inte har märkt något alls.

Posted on: 2012/12/21 19:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
51 user(s) are online (51 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 51

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS