vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Judy Wood. Vart tog tornen vägen?

See User information
Uppsnappat på kristofferhell.net

Dr Judy Wood intervjuad av legendariska Nexus Magazine. Sanningen om vad som egentligen hände i New York den 11:e september 2001

Dr. Judy Wood at New Horizons - Where Did The Towers Go

Posted on: 2013/1/18 12:53
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Judy Wood. Vart tog tornen vägen?

See User information
Finns även intervjuer på Red Ice Creations i arkivet (eller på YouTube mfl ställen) och är med i ett Jesse Venturaavsnitt också.

Jag är inte alls inne på Architects & Engineers Nanotermitförklaring, detta är den hårdkokta förklaringen anser jag. Skalärvapen.
Se också Norge 22/7 och sprängattentatet i Oslo, stora likheter med märkligt utbrända bilar etc

Och här är boken: http://ebookbrowse.com/gdoc.php?id=38 ... a43245d0919d92a2dad744225

Posted on: 2013/1/25 18:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag trodde det skulle bli bra fart i denna tråd?

Nåväl, nu kanske det blir det ;)

Citat:
Kristoffer Hell:
Sajten vaken.se är inte bara en av Sveriges mer välbesökta 9/11-skeptiska sajter.

Sajten och dess förmente grundare Mikael Cromsjö är också det ansikte Sveriges kontrollerade massmedia utsett som representant för vad de kallar ”sanningsrörelsen”.

Trots fler förfrågningar har vaken ännu inte publicerat någon artikel eller nyhet om Dr Judy Woods forskning.

Vi ställer därför en öppen fråga till den hemlighetsfulla gruppen bakom vaken.se:

Varför vägrar ”vaken” att publicera artiklar med Dr Judy Woods material – den enda brottsplatsanalys som gjorts om vad som utspelade sig på nedre Manhattan den 11:e september 2001?

http://kristofferhell.net/sanningsror ... kontrollerade-opposition/

Posted on: 2013/2/18 22:08

See User information
Onekligen mycket intressant.

Ja, hur är det? Nekar Vaken *hrrmm ?

Posted on: 2013/2/20 20:17

See User information

Posted on: 2013/2/20 20:39

See User information
Det blev visst inte sådan fart som du ville, Sliparn.

Nå, jag är ju också en del av Vaken eller hur? Kristoffer förtjänar svar tycker jag.

Text från hans sida:

Sajten vaken.se är inte bara en av Sveriges mer välbesökta 9/11-skeptiska sajter.

Sajten och dess förmente grundare Mikael Cromsjö är också det ansikte Sveriges kontrollerade massmedia utsett som representant för vad de kallar ”sanningsrörelsen”.

Svar: Exakt, utsett av media.

Trots fler förfrågningar har vaken ännu inte publicerat någon artikel eller nyhet om Dr Judy Woods forskning.

Vi ställer därför en öppen fråga till den hemlighetsfulla gruppen bakom vaken.se:

Varför vägrar ”vaken” att publicera artiklar med Dr Judy Woods material – den enda brottsplatsanalys som gjorts om vad som utspelade sig på nedre Manhattan den 11:e september 2001?[1]

Svar: Så lagom hemlighetsfull är denna grupp, förstår att det syftas på admingruppen, ett tjugotal individer (eller hur många är det nu?) varav många kan träffas i verkliga livet i Stockholm, Götreborg, Malmö mfl ställen när Vaken är ute och delar ut material. Och orkar man inte masa sig dit så finns Facebooks Vakengrupp, där många visar sig med sina rätta identiteter.

Och, som jag skrev i ett bortmodererat inlägg på Kristoffers kommentarsfält... Det publicerades för inte länge sedan ett avsnitt av Jesse Venturas Conspiracy Theory Show, "Death Ray" där Judy Wood och även John Hutchinson med fru samt flera andra medverkar.

Jo, sedan håller jag med. Visst kunde det vara fler artiklar. Bara att publicera alltså. Om man orkar, hinner och inte har annat för sig.

Bland Vakens användare är det alldeles säkert blandad kompott med vad folk anser om vilket spår som är det mest "rätta".

Till syvende och sist ett meddelande till många inom sanningsrörelsen som snarare begraver sig i informationen de söker och förmedlar vidare. Ett citat av moder Teresa:

"Be mig medverka på en demonstration mot krig och jag är inte med. Be mig medverka på en demonstration för fred och jag är med direkt."

eller

"Information är värdelös och man inte tillämpar den praktiskt."

- David Icke

Uteslut inget från första början men håll en öppen sund skepticism rakt igenom fast utan fyrkantighetens normvallar.
Lägg framför allt fokus på positiva nyheter, och uppslag och lösningar. Samarbeta istället före motarbeta. Som det skrivits tidigare, Den Nya Världsordningens slavsamhälle byggs medan vi tjafsar!

God Helg till er alla.

Posted on: 2013/2/23 12:55

See User information
http://alienscientist.com/judywood.html

Since Judy Wood and her followers don't like to play by the rules of science, and would rather take cheap shots, and get any video debunking her nonsense removed for fraudulent copyright violation claims, I have decided to embark on my own investigation in Dr. Judy Wood's background and possible connections to a 9/11 Cover-Up.

Possible Agency Connections?
Judy Wood was a professor at Clemson University which has connections to the Savannah River Technology site, which in turn has connections to sol gel technology which is used to make nanolayers like the one in the SEM photograph above.

If Judy Wood's followers want to accuse Richard Gage, Myself, and all of AE911Truth of being frauds, or disinfo agents... Why don't we investigate whether or not Judy Wood has any ties to SRNL, and she may just lead us directly to who produced the nanothermite on 9/11, since why else would she go through such great lengths to help cover it all up with DEW Dustification Theories?

The agreement between LLNL and Savannah River can be found here - http://srnl.doe.gov/mat_sci.htm
Savannah's reference to developing sol-gels can be found here - https://www.llnl.gov/str/News597.html

Posted on: 2013/2/25 2:18

See User information
Judy Wood är mer än bara oseriös. Hon har inget med sanning eller vetenskap att göra. Hennes uppgift verkar vara att så split i Truth-rörelsen - Divide-And-Conquer.

911 Blogger: My Really, Really Bad Judy Wood Experience

AE 911 Truth: FAQ #3: What’s Your Assessment of the Directed Energy Weapon (DEW) Hypothesis?

Dr Greg Jenkins Interviews Dr. Judy Wood UNEDITED (Part 2 of 3)

Jag tycker att 8:36 och framåt i klippet ovan är väldigt talande.

Posted on: 2013/2/25 20:03
Första regeln för hur man handskas med en fanatiker: Låt bli!

-Michael A Gilbert, Handbok i argumentation

See User information
Judy Woods har iaf en alternativ version av händelseförloppet, om än lika felaktig som nanotermit-spåret. Att hon kämpar för sin sak, och gör sitt yttersta för att bevisa att det är directed eneregy weapons som använts kan vi ge henne cred för.
Sen om det är för att sälja sin bok, eller om hon jobbar för någon suspekt black-op organisation är en annan sak.

Det värsta är alla luffare som fortfarande på allvar tror att bin ladens gubbar bakfylle-race'ade några flygplan in i tornen. Och dessutom lyckades riva ytterligare en skyskrapa på köpet!

Posted on: 2013/2/25 22:22

See User information
En mycket bra föreläsning av Judy Wood med mer information än tidigare. Se den!

Posted on: 2013/3/8 0:56

See User information
Tack Sliparn, bra videos.

Även om Judy Wood är lite småflummig ibland så tycker jag att hon har de klart starkaste argumenten för vad som skett under 9/11.

De analyser hon ger verkar stämma med det som bilder och filmer visar.

Den videon som TTime postade tycker jag bara visar att Judy har rätt och den andra försöker dumförklara henne och har en förutbestämd åsikt som han inte kommer släppa oavsett vad. Precis som det brukar vara.
Sen att hon mumlar och flinar lite ger väl inget trovärdigt intryck, kanske. Men det hon säger verkar stämma om man tittar på filmerna av händelsen.

Kan bidra med en länk till en analys av boken..

http://newsvoice.se/2013/03/06/fortsa ... -where-did-the-towers-go/

Posted on: 2013/3/9 0:19

Edited by Zin on 2013/3/9 0:37:40

See User information
Gör din egen plasma i mikron!

Ställ ett glas uppochner på ett par klotsar,
tänd en cigarett och lägg under glaset så att röken
stiger upp, sätt på mikron, vänta några sekunder
och bam! du har skapat superhet plasma av kolet i röken.

Ett liknande experiment

Vad har detta nu med Judy Wood att göra?

Mikrovågor penetrerar alla material, och vad kan då hända med kolet i materialet om det utsätts för strålning i rätt frekvens och styrka?

Inte vet jag, men med tanke på att enkla experiment kan skapa plasma med temperatur på kanske 10 000 grader i en vanlig liten mikro så utesluter jag inte att det är möjligt att skapa plasma i det kol som finns i materialet och upplösa det på ett ögonblick.

Som man såg i experimenten så var det en uppladdningstid innan plasman skapades, kanske var det under den uppladdningsfasen som folk blev galna och slet av sej kläderna hängande utanför byggnaden, samt hoppade trots att dom inte stod i lågor, något sådant har aldrig tidigare bevittnats.

Tja, det var bara lite funderingar, för trots allt faller andra teorier platt när man granskar dom.

Posted on: 2014/1/16 11:55

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper