vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Syncronicitet
#1


See User information
Spännande fenomen, har varit ute för det mycket. Lämna här gärna era egna erfarenheter eller historier.

Fick ett gäng filmer till skänks och däribland discodansfilmen "Saturday Night Fever". Jag har sett den för många år sedan och lyssnade till musiken mycket när jag var mindre, Bee Gees, Tavares, Kool & the Gang mfl.

Lite spännande saker med filmen. Den utspelar sig 1977 i New York. dvs 11x7. Discot som Travoltas rollfigur hänger på, där han är kung, heter 2001 (efter Kubricks film som kom 9 år tidigare). Ett tema i filmen heter Staying Alive, ett annat heter Manhattan Skyline och detta ser man också i filmen flera gånger med tvillingtornen ganska nybyggda.

Det har ju producerats hur mycket film som helst sedan 70-talet och framåt som haft tema eller förekomst i med koppling till 9/11. Nu, är detta som det påstås predictive programming eller något annat? Eller både och kanske?

Resized Image


Posted on: 2014/3/3 9:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Syncronicitet
#2


See User information
Du är mycket på spåret där network, så gott som allt handlar ju om att tro på det ena eller det andra... Via både subtila programmeringar i reklamer och annat.

Kanske så enkelt att sluta tro på dom, skiten dom kommer med eller mer än så?

Ta bara gubben som kunde läsa klockan genom sin dotter, för han hypnotiserats till hon inte fanns...

Kolla bara på oss, saker som bara finns på papper följt av en tro slutar att existera, som länder, lagar osv...

Lite motsatt till som vi själva skapar tekniker som skapar hologram. Som jag självt som inte tror på sjukdomar, inte blir sjuk.

Posted on: 2014/3/4 0:10

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
32 user(s) are online (32 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 32

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS