vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Soros har mulat! Aschbergs och Expos husse död!!!

See User information
Mannen med cylinderhatten har visat sitt kort för George Soros.

Kortet blev Spader Dam!

Nu får Robert Aschberg med flera hitta en ny husse...

http://dailynewsposts.info/breaking-n ... ied-possible-heart-attack

Posted on: 2016/11/15 20:02
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Soros har mulat! Aschbergs och Expos husse död!!!

See User information

Posted on: 2016/11/15 21:20
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det hela är mycket underligt. Nu sprids det rykten att han inte alls dött utan fortsätter att hålla möten om demonstrationer mot Trump. Något som talar för detta är att media ligger lågt och inte nämner det.

Att Putin skulle ha utfärdat en fatwa mot honom gör inte saken enklare att förstå eftersom det hela sammanfaller så tätt i tiden.

Så det är nog bäst att dricka ett stoort glas kallt vatten och sätta sig på händerna och inte skriva mer just nu...

Desinformation är inget nytt precis. Hade jag befunnit mig i New York just nu hade jag kunnat gå till adressen och frågat portvakten för jag vet var han bor/bodde.

Om någon som läser detta har någon bekant som är i New York just nu (det dräller av svenskar där och planen är fulla åt båda håll varje dag) så be dom om att kolla upp saken...

Jag skall själv göra ett försök under dagen.

Posted on: 2016/11/16 8:54

See User information
Det hela tycks vara en hoax. Nuförtiden är det Första April hela året, årstiderna är ur led.

Men nog illustrerar det att man tror direkt på sånt som man liksom "vill" tro på, för visst hade det sett ytterst intressant ut om Putin hade gått ut med en fatwah dagen innan. Men det var alltså en återanvänd i och för sig intressant nyhet.

George Soros lär småskratta åt det hela... han har hållit sitt senaste stoppa-Trump-möte i god ordning med sina biljardärsvänner och tänker fortsätta styra världen med dom.

Tala om Illuminati...

Posted on: 2016/11/16 21:57

See User information

Posted on: 2016/11/17 20:33

See User information
Dock står en sak klar: han kommer att dö. Och frågan är för mig om det sker innan han återigen fått klorna i dom svenska pensionsfonderna för då står jag personligen med röven bar.

Eftersom den svenska regeringen lyder hans minsta vink är det synnerligen frustrerande att inte kunna tala klarspråk om saken.

Det är han som står med kupad hand medan lydhundarna i regeringen och media äter ur den.

Han är en stor charmör och går omkring med ett brett leende och norpar saker ur fickan på regeringarna runtom i världen och delar sen ut dom igen på ett sätt som åstadkommer kaos i många människors privatliv.

Skulle någon modig journalist våga ställa frågan om varför han gör som han gör blir svaret att ingen ju stoppar honom. "Det behövs klara regler mot sånt här fusk" säger han då strängt och hötter med fingret.

Alla som opponerar sig blir av lydhundarna i pressen genast utpekade som "den yttersta högern" för att framkalla en känsla av de framför TV-apparaterna hjälplöst fastspända iakktagarna skulle vara nån sorts "normalt funtade snälla människor" och den som vågar knysta ett hot mot den allmänna säkerheten.

Han har givit ut en bok om ekonomi som alkemi och är säkert inte obegåvad på något sätt och en rejäl charmör. Han förmår ofta att vira även arga moståndare kring sitt lillfinger.

Det finns en massa litteratur om fenomenet George Soros men få verkar ha tid att sätta sig in i vad som egentligen försiggår. Man skulle kunna säga att de ansvariga sover tungt och lämnar fönstret öppet så att tjuven kan smyga sig in.

Min åsikt är att han är den sannskyldige Djävulen. Detta visas framför allt av att han säger att han inte tror på Gud.

Den som har sådan framgång här i denna värld har absolut tummat med Mannen med Den Svarta Cylinderhatten och umgåtts med hans leende hustru, Hon Som Verkligen Kan Vricka på Rumpan.

Hans adress är förmodligen rätt tungt både övervakad och skyddad, 250 West 55th Street, New York. En bit från de Två Tornen som rasade. http://therealdeal.com/2014/05/02/al- ... -at-250-west-55th-street/ notera att Al Jazzera finns på samma adress...

Han har mer makt än Påven någonsin haft. Hans imperium slår romarriket flera gånger om.

Men... hans dagar är räknade.

Och vad händer då?

Mitt tips: Inbördeskrig! Och inte bara i USA

Posted on: 2016/11/18 11:22

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper