vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
CENSUR PÅ VAKEN!!
RÄKNA MED ATT DETTA RADERAS!!

CENSUR ÄR NU ETT FAKTUM PÅ VAKEN.se

SÄGER DU inte rätt saker så raderas dina ord eller inlägg..

karma kommer att straffa er samtliga VIGLARE!!!

SPRING FÖR RESTEN AV ERA LIV era jävlaR!!

ps: viglare, radera denna användare också tack..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: CENSUR PÅ VAKEN!!

See User information
" av jampis den 06-07-18 14:43:22

RÄKNA MED ATT DETTA RADERAS!!

CENSUR ÄR NU ETT FAKTUM PÅ VAKEN.se

SÄGER DU inte rätt saker så raderas dina ord eller inlägg.. "
------

hmm berätta gärna för oss andra vad som hänt dig så vi vet ifall ditt inlägg kan tas på allvar eller om du rent av brytit någon regel av något slag!? ..
------

" ps: viglare, radera denna användare också tack.. "

hmm vad var ditt förra nick och säkert att du inte helt enkelt tappat bort ditt password till det kontot!? ...

Posted on: 2006/7/18 15:00
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
detta är fd. efekto..

tjenare blackie, jag ville bara påvisa en praktlögn skriven av cee på en annan tråd, fick allt raderat och att detta inte raderas är ju ännu mer patetiskt då man cencuerar cencuren.

ursäktar mitt uppförade men falskheten här inne saknar ord..

tack för mig igen..

Anonym
Jag kände mig fram lite, o försökte hitta på nåt som kunde göra nåt bättre hit o dit. Jag kan också ha sagt fel någonstans, erkänner gärna att jag inte funkar under stress... Blir helt fel då...
Jag gillar inte en massa tjafs, o det gillar inte andra heller, o PM:ar... Går tydligen inte att göra nåt åt, att vissa försöker förstöra.

Allt raderat, ja, jag gjorde fel när jag skulle ta bort ett inlägg, då försvann resten under... Det var mitt svar som jag skulle dissa. Jag blev efter en stunds skrivande arg, o såg det som först när jag postat o läste en gång till. Vill inte att nån skulle läsa vad som stod och förhastade mig, sorry... Glömde även att meddela om det, för det va lite på o av med konton ett tag... O krav på vem som skulle bannas o inte!!!! Yrt...

De här har jag inte lust med i alla fall, admin ännu mindre...
Jag lämnar vaken med goa minnen, alla tillsammans har väl kommit en bra bit på vägen. Jag har fått ut fruktansvärt mycket utav denna webb, o alla samtal o diskussioner... Olikheterna fanns innan också, men dom skapade inte aggressioner...

När man kollar tillbaka i forumet så ser man tydligt hur man själv, o andra utvecklats... Ena månaden så är det här sant, andra månaden så ser det annorlunda ut o så vidare... Jag har själv yrt till det ordentligt ibland, men det är bara en bit på vägen, ett steg till. Efter varje steg kommer förändring, o de e vi inte vana med... Att dom kommer fler o fler, oftare o oftare.

Medvetandet (inkl vi) utvecklas fort nu, det syns, de e svårt o hänga med i svängarna. Mitt inne i ett energibyte händer det saker på vaken, o ingen ser det... Gå tillbaka i tiden, o jämför datum, o maya o inlägg... Jämför även med energin som vi får i från solen, vilka dagar var det hög gammastrålning osv... Det finns ett mönster i det där. O Ibland så är många mjuka, andra månaden lite hårdare...

Jag har själv testat med att posta mjukisar som jag kallar det, då det inte skall gå typ... O det kommer inge svar. Sen väntar man tills nästa "burst" av energi kommer, o då nappar det bättre. O tvärtom med motsatsen då...

Snart så är det dags för mycket värre enrgier (Shiva-Pluto som ett ex), som påverkas oss avsevärt mycket mer. Har med andra ord annat o göra...

Ni får ha det så gott ni kan, allihopa...

Solong!

Anonym
Efekto det var ja som raderade dina "inlägg"

det stog typ alla admins ska suga varandras kukar osv

varför i helvette ska det få finnas.

man tar bort klotter i städer likaså här, o det är det ja anser du gör

klottrar!

ja kommer ip banna dig om du inte skärper dig du får EN chans

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper