vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Dokument inifrån om Feminism.
#1


See User information
Någon mer än jag som såg dokumentären om feminism på svt2 igår?

Man pratade vilt om någon satanist/pedofil/patriarkal hemlig cirkel!!

Reporten frågade vart denna cirkel fanns (bevis) men de intervjuade gav inte något bra svar tyckte jag.

Är det någon här som möjligen vet vad för satanist-konspiration som är "erkänd" i feminist kretsar?


Posted on: 2005/5/16 19:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Dokument inifrån om Feminism.
#2


See User information
Har alldrig hört talats om detta och troligen inte någon feminist heller. Men det kan ju leda till någonting, för det finns helt klart sataniska pedofiler..

Såg inte det själv. Ska kolla den när den går igen, på torsdag samt söndag tror jag..

Posted on: 2005/5/16 19:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Dokument inifrån om Feminism.
#3


See User information
Jag såg dokumentären. Den ligger on-line på svt.se.

Den var mycket underhållande och handlar om extrem feminism samt deras tro/nojja om att det finns sataniska nätverk.

Men dokumentären var är tydligt vinklad att förlöjliga iden om att det skulle kunna finnas ett sataniskt nätverk och dessutom försöker dom med snabba klipp att blanda ihopp en liten grupp med neurotiska feminister med feminismen i sin helhet och på så sätt diskreditera feminismen.

Själv tror jag att det finns ett sataniskt nätverk. Sen tycker jag att dessa extrem-feminister är vissa saker på spåren då de riktar sin uppmärksamheten på den manliga makteliten, men sedan gör dom lätt felet att tro att en man i makteliten och en vanlig man är samma sak, medans jag mer ser vanliga män som ett symtom och inte själva problemet.

Lösningen borde vara att bekämpa toppen genom information om hur dom utnytjar oss andra. Dom utnytjar män och kvinnor, genom att uppmuntra männens övergrepp mot kvinnor samt kvinors objektifiering av sig själva. Männen är absolut inga vinnare, bara för att man är den som slår betyder inte att man har det bra. Det är vad jag tror.


Posted on: 2005/5/17 9:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Dokument inifrån om Feminism.
#4
hahah kunde knappt ha sagt det bättre själv...
den som slår har det inte bättre själv nä, helt klart..
en annan sak att upplysa är årets nobelpristagare Wangari Maathai som fick nobelsfredpris, under intrvjuven som hon fick i tv som spelades sönder dessutom så försökte intervjuaren manipulera henna att prata om kvinnornas utsatta situation i afrika men myslyckades med det då hon svarat att kvinnorna inte hade några större problem utan att det var männen som behövde stöd och att genom att stödja dem så skulle kvinnornas situation automatisk förbättras...

detta tycker jag gäller i allmänhet..

för att inte gå in på intervjuarens utsende som på minde starkt om reptiler då hans ögon såg grymt läskiga ut..

eller när han tvingade henna att ta tillbaka hennes utalande om vart hon trodde aids kom från..
att han sedan fortsatte att trackasera henne under flertalet minuter med hur dumt hennes utalande varit..

jag tror självaste nobel akademin är infiltrerad av NWO för länge sen..
största beviset på detta är väl dr henry kissingers pris..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Dokument inifrån om Feminism.
#5


See User information
Själv missade jag detta program - shit!
men skulle ändå vilja säga något om detta - Först och främst så menade de nog inte att denna "kunskap" om oegentligheterna - var sas. "erkända" utan då hellre Ö-kända, som man säger då någonting ruggigt är i "omlopp"...

Själv har jag accepterat att sådant här faktiskt förekommer och då på grund utav det man kan "få ut" av efterverkningarna...
Man sas. exploaterar och använder sig utav de energier som lösgöres under "akterna" - likt detta som "händer" - då vi lattjar med den sk. kärnkraften...
Men, likväl så är detta även också - en helt naturvriden handling - oavsett, hur mycket det än kan komma människan till godo...

Att organisera sig - gör ju då även dessa inblandade... Så fungerar sålunda, det ju bland kriminella även - överlag..
Ja, allt levandes gör ju detta för att på bästa sätt - möjligöra ett bättre "överlevande" ...
Men när man gör det på bekostnad av andra då jävlar!!!

Posted on: 2005/8/1 11:42
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
28 user(s) are online (28 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 28

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS