vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Varför har ni tagit bort "Senaste inläggen"?
#1


See User information
Den funktionen var ju helt super... Varför har ni tagit bort den?

Posted on: 2006/9/3 18:12
The answer to 1984 is 1776

newworldsheep.com
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför har ni tagit bort "Senaste inläggen"?
#2


See User information
den är inte borttagen bara flyttad, gå först in på forum sen kollar du ganska högt upp på huvud sidan av forument, ovanför alla topics så finns länken senaste inlägg dära, skrivet lite mindre

Posted on: 2006/9/3 18:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför har ni tagit bort "Senaste inläggen"?
#3


See User information
ok, ser nu... tack!

Oh, and Fuck Bush

Posted on: 2006/9/3 19:02
The answer to 1984 is 1776

newworldsheep.com
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Varför har ni tagit bort "Senaste inläggen"?
#4
Jag tycker det är bra!
därför att de som besöker sidan slipper då se 20 trådar av 20 med 911 och andra försviner ut direkt.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Varför har ni tagit bort "Senaste inläggen"?
#5
Tycker det är ok. Vaken är ju faktiskt lite bredare än bara 911.


Kan tänka mig , när det var som förut, så kan det ha skrämt bort en del.
Beroende på vad dom har sett först och vad för " Personliga skygglappar " man har.

En läkare tror ju t e x Fullt och Blint på Läkemedel och dess Biverkningar och är Blind för Alternativen.

Men så är ju han också Indoktrinerad till Max och ofta Knuten till MiljardIndustrin- LäkemedelsBranchen. Har han då en sidoBusiness med en egen Regestrerad Firma så kommer det in lite extraPengar via LäkemedelsIndustrin .

Dom är med andra ord Omedvetnata Illuminati-Lakejer.
En del till och med Mevetna som Mengele t e x.

Om, en ny Besökare t e x läst detta, om min syn på Läkare, så hade han kanske inte besökt Vaken igen.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Varför har ni tagit bort "Senaste inläggen"?
#6
Värdelöst att gömma undan den länken! Patetiskt och dumt! Tycker att en av Vakens fördelar varit att det varit enklare och renare att hitta nya inlägg.

Men som det är nu... 060903... 060713... 051220... 061305...

Vem fan utom en nisse med datumfobier orkar sitta och ta reda på vilken datum det är... kanske passar en ordningsman med panikångest... kan inte se några fördelar med detta faktiskt.

Ang. onaniorgier i bl.a. 9/11 och Alan Watt så har jag sagt det förut och säger det igen... det är fler och fler som flyr den direkta verkligheten som finns rakt framför näsan på hemmaplan via evighetsteorier 1 000 mil härifrån.

Det finns givetvis ett samband mellan där och här men att hela tiden enögt spotta ut samma saker dag efter dag verkar ju inte lite sjukt.

Tror att väldigt många som besöker Vaken mår så jävla dåligt på sin egen verklighet att de därför enbart fokuserar på saker som de inte direkt kan påverka? Sjukt eller bara ett normalt självförsvar?

Kan det vara därför så många kritiserar känsliga ämnesval som dagsaktuella i Sverige?

I vilket fall som helst tycker jag att detta var en av de mest korkade soloaktioner Micro utfört...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Varför har ni tagit bort "Senaste inläggen"?
#7
Vad tycker du om min ide jaxtone?

Att låta det vara som det är nu bara att senaste inlägg ska ligga överst bla alla trådar lixom

Senaste inlägg
Den nya världsordnigen
Ekonomo
9/11
OSV

som det är nu är den alldeles för dold håller jag helt med om

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför har ni tagit bort "Senaste inläggen"?
#8


See User information
Jaxtone, försök att hålla dina spydiga komentarer för dig själv. Däremot är din kritik viktig för att veta hur det ska vara i framtiden.

Så INGA personangrepp och påhopp.

Hur skulle det vara om jag sa att jag tyckte att du var en av de sämsta debatörena på vaken och att jag tror att du har någon form av mental störning då du inte kan låta bli att hesta mot din omgivning och sprida din fashistiska läggnig? Det skulle väl inte leda till någonting positivt?

Quote:

jaxtone wrote:
Värdelöst att gömma undan den länken! Patetiskt och dumt! Tycker att en av Vakens fördelar varit att det varit enklare och renare att hitta nya inlägg.

Men som det är nu... 060903... 060713... 051220... 061305...

Vem fan utom en nisse med datumfobier orkar sitta och ta reda på vilken datum det är... kanske passar en ordningsman med panikångest... kan inte se några fördelar med detta faktiskt.

Ang. onaniorgier i bl.a. 9/11 och Alan Watt så har jag sagt det förut och säger det igen... det är fler och fler som flyr den direkta verkligheten som finns rakt framför näsan på hemmaplan via evighetsteorier 1 000 mil härifrån.

Det finns givetvis ett samband mellan där och här men att hela tiden enögt spotta ut samma saker dag efter dag verkar ju inte lite sjukt.

Tror att väldigt många som besöker Vaken mår så jävla dåligt på sin egen verklighet att de därför enbart fokuserar på saker som de inte direkt kan påverka? Sjukt eller bara ett normalt självförsvar?

Kan det vara därför så många kritiserar känsliga ämnesval som dagsaktuella i Sverige?

I vilket fall som helst tycker jag att detta var en av de mest korkade soloaktioner Micro utfört...

Posted on: 2006/9/4 11:45
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Varför har ni tagit bort "Senaste inläggen"?
#9
Quote:
Micro skrev:
Hur skulle det vara om jag sa att jag tyckte att du var en av de sämsta debatörena på vaken?


Jag skulle direkt kräva ett svar på vem som är den bäste debattören genom tiderna?



Edited by jaxtone on 2006/9/4 16:41:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Varför har ni tagit bort "Senaste inläggen"?
#10
Quote:
Micro skrev:
Hur skulle det vara om jag sa att jag tyckte att du var en av de sämsta debatörena på vaken och att jag tror att du har någon form av mental störning då du inte kan låta bli att hesta mot din omgivning och sprida din fashistiska läggnig? Det skulle väl inte leda till någonting positivt?



Nja... först skulle jag nog le en smula eftersom jag då fått bekräftat att buddhisten konverterat på gränsen till brutalism!

Sedan skulle jag be dig att förklara två saker... för det första varför du tycker som du gör och för det andra vad "hesta" är för nåt? (Skämta bara lite med dig eftersom det verkar som du haft fruktansvärt bråttom när du skrev det här inlägget, ungefär lika bråttom som när du bestämde dig för att ta bort länken till "senaste inlägg")!

P.S.

Sedan stavas fascist inte alls på det där sättet... det stavas faktiskt "i-d-i-o-t-i" och ingenting annat!


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
62 user(s) are online (62 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 62

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS