vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Varför jobba?
#1

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför jobba?
#2


See User information
Vaför jobba? Den här killen lär vara avlivad innom några år. Kriget mot dom värdelösa ätarna kommer starkt. Den här artikeln bevisar ju det om inte annat.

Posted on: 2007/3/14 17:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför jobba?
#3


See User information
Jaha du trivs på psykiatrisk anstalt? Ja då har du ju hittat ett bra sätt att slippa jobba.

Posted on: 2007/3/14 19:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Varför jobba?
#4
Quote:
Han får 10 400 kronor av Försäkringskassan varje månad
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1021937,00.html


Mer än vad många andra får som inte begått några brott, jag vet typ 2 sjukskrivna kvinnor som får typ några tusenlappar mindre än han. Tröttsamt att se kriminella tjäna på sina brott.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför jobba?
#5


See User information
De kastar lite småkulor till en utsatt grabb och sen är det han vi ska jaga efter? Varför ska jag slösa tid med att hata ner på de här utsatta människorna när det är precis vad de riktigt kriminella vill att jag ska göra? Det är idioterna vid styrspakarna som kommer stå med tomma fickor i slutet. Varför läsa deras egen propaganda?

Posted on: 2007/3/14 22:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Varför jobba?
#6
Quote:

Jaha du trivs på psykiatrisk anstalt? Ja då har du ju hittat ett bra sätt att slippa jobba.


Det glädjer mig att sådana som du betalar mycket skatt, du kanske tom. gillar det.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför jobba?
#7


See User information
Jag läste att de måste behandla alla lika... så därför får han pengar - hur sjukt kan detta tänkande sträcka sig?

Vad är det som säger att brottslingar överhuvudtaget ska vara ute på gatorna, eller inte skeppas någonstans. De har det så här medvetet... för de går väl inte i trans och fattar lagar och beslut omedvetet?

Detta likatänkande, diskrimineringstjosan - allt ska bli lika dåligt - ddet är så synd om de dåliga också - det är inte deras fel läser jag nu - om de tex är psykiskt sjuka, som szhizofren mm.

De som förstör sitt energisystem eller/och släpper in besättande väsen - som newagare mm - är det inte deras ansvar om de sedan inte kan stå emot när de hör röster, får order, gud talar till dem - vi ser det mer och mer - hon den gamla tanten som tuttade på i varuhus - hon kan inte stå emot - det är en annan - hon är två - + alla mord - hela tiden - Anna Lindh föll offer för en, kanske.Såär det närman inte är sig själv, då är det annat som tagit plats istället. De kan få fina bidrag också - det är visst nya lagar på förslag som skulle innebära att de inte så lätt bara kan komma undan och dömas till "vård" och sedan ute efter en "stund". Det retar många av jämställdhetsivrarna offermentalitetstänkarna - alla tillsammanntänkarna - destruktörerna.

Posted on: 2007/3/14 23:23
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför jobba?
#8


See User information
Så ni förespråkar en lösning på våldet genom att dra in pengarna till dessa människor så de får ännu mindre trygghet att stå på? Det låter ganska bakåtsträvande. Åter igen - Vem tror ni sitter på pengarna egentligen?

Posted on: 2007/3/14 23:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför jobba?
#9


See User information
Quote:

provoceramera wrote:
De kastar lite småkulor till en utsatt grabb och sen är det han vi ska jaga efter? Varför ska jag slösa tid med att hata ner på de här utsatta människorna när det är precis vad de riktigt kriminella vill att jag ska göra? Det är idioterna vid styrspakarna som kommer stå med tomma fickor i slutet. Varför läsa deras egen propaganda?


Har en vän som är skuldsatt långt över öronen tack vare socialen och en dum i huvudet farsa och han har hela livet gjort allt för att få ordning på livet igen... och så drar dom in pengarna... han skulle bli vräkt om inte jag betalt hans räkningar och efter en massa strid fick vi rätt och pengarna tillbaka retroaktivt... fortfarande skuldsatt dock... och sen sitter han och många andra och får pengar utan problem.. oui. Lite krav måste vi ha iaf...

Jag säger till min polare att gå Postal på social kontoret och bara göra slut på skiten. Då skulle han få pengar...

oo... höll på att glömma att dom tänker dra in hans pengar igen...
så om inte han får jobbet han är på intervju på i detta nu så blir det tufft igen...

Posted on: 2007/3/15 11:37
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Varför jobba?
#10
Quote:

muglert wrote:
Quote:

provoceramera wrote:
De kastar lite småkulor till en utsatt grabb och sen är det han vi ska jaga efter? Varför ska jag slösa tid med att hata ner på de här utsatta människorna när det är precis vad de riktigt kriminella vill att jag ska göra? Det är idioterna vid styrspakarna som kommer stå med tomma fickor i slutet. Varför läsa deras egen propaganda?


Har en vän som är skuldsatt långt över öronen tack vare socialen och en dum i huvudet farsa och han har hela livet gjort allt för att få ordning på livet igen... och så drar dom in pengarna... han skulle bli vräkt om inte jag betalt hans räkningar och efter en massa strid fick vi rätt och pengarna tillbaka retroaktivt... fortfarande skuldsatt dock... och sen sitter han och många andra och får pengar utan problem.. oui. Lite krav måste vi ha iaf...

Jag säger till min polare att gå Postal på social kontoret och bara göra slut på skiten. Då skulle han få pengar...

oo... höll på att glömma att dom tänker dra in hans pengar igen...
så om inte han får jobbet han är på intervju på i detta nu så blir det tufft igen...




Muglert! Du låter som en sann vän!

Indragna pengar och bestraffning löser sällan någonting.

support och vägledning tror jag på.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
66 user(s) are online (66 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 66

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS