vaken

Vakencorner

Botten   Föregående ämne   Nästa Ämne  Registrera dig för att posta

(1) 2 3 4 »

Washington slopar 76 års vapenreglering, massaker direkt!
Okänd
Det som händer just nu i USA är mer än otäckt!

Virginia universitetet har massor med internationella studenter och kraven från andra länder om kraftigare vapenreglering i USA kommer att komma med ilpost.

Vad lägligt denna massaker kom för de som vill avväpna det amerikanska folket och införa en militärdiktatur!

Är denna skytt ytterligare en drogbehandlad och hjärntvättad Mihailo Mihailovic typ?

Allt handlar om den federala arbetsinkomstskatten!

Om den snart inte betalas in(pga att den är olaglig), så får militären i USA packa ihop och lägga ned, det finns inga pengar helt enkelt!

Nu kämpar man för sin överlevnad genom mängder med kriminella handlingar.

800 underjordiska bunkrar byggda av Halliburton!

Inget skrivs i svensk mainstream media!

Var skall detta sluta?

Postat den: 2007-04-17 13:08

Re: Washington slopar 76 års vapenreglering, massaker direkt!
Okänd
Det kommer att sluta med att stora delar av den amerikanska befolkningen kommer låta sig avväpnas med kulorna först. Visst är det trist för eliten när folk inte tror på deras "bekväma tillfälligheter".

Postat den: 2007-04-17 13:54

Okänd
Mördaren överlevde? Gick något snett med deras black op? Är det en slump att det var exakt trettio-tre offer? Jag tycker de har redan talat om för alla att se exakt vem det är som ligger bakom.

http://www.expressen.se/nyheter/1.641459

Postat den: 2007-04-17 14:55

Okänd
33 døda æn så længe. Luktar frimurare.
16/4 2007
1+6/4+2+0+0+7
7/13

7:15 førsta skotten
7+1+5=13

Antydningar om vart debatten kommer att luta: Nya sækrare ID-kort før studenter, førslagsvis med RFID och avvæpning av USA's befolkning.

Frågor jag har:
Hur och hur fanns kropparna, var de utspridda øver hela campus? Vilken typ av vapen handlar det om?
Vad gjorde polisen? Vilka slængde sig ut genom fønstren?
Alcohol Tobacco and firearms ær inblandade i detta, varfør?

Varfør ær denna borttagen från Google video?:
http://video.google.com/videosearch?q=virginia+tech+cartoon
Beskrivning av borttagen fil:
Virginia Tech Shooting - Shooters Cartoon
WarGuy2006 - 2 min - Mar 7, 2007 - (6 ratings)
This animation that i found strangely resembles the Virginia Tech shooting. The guys face, the chain on the door, the 9mm hand gun, the suicide at the ...
http://www.youtube.com/watch?v=sWKqo2_CjAI

Hørde på CNN, och dær var det någon man som pratade om att vi måste bli førsiktigare och vaksammare mot avvikande beteenden, mot mænniskor som inte beter sig som massan, vi måste børja rapportera sådant till myndigheterna, før vår sækerhets skull!
Ett tankefrø till utrensningen av oliktænkande i interneringslæger kanske? Det ær inte långt borta.

Postat den: 2007-04-17 15:00

Okänd
Ytterligare en tanke som døk upp nær jag såg rapporteringen på CNN:
Nær de visade grafik øver skolområdet så stod det "TRUST NEWS TRUST NEWS TRUST NEWS" i nedre kanten av datagrafiken..
Programmering!

Postat den: 2007-04-17 16:12

Re: Washington slopar 1976 års vapenreglering, massaker direkt!
Okänd
Kolla in denna länken alla:

http://www.latimes.com/news/nationwor ... /scotus/la-na-guns10mar10,1,5135174.story?coll=la-news-politics-supreme_court&ctrack=1&cset=true

Nu förstår vi alla varför denna massaker inträffade!

Washington vapenlagen skall upp till Högsta Domstolen för beslut om huruvida 2:nd amendment skall vara giltigt!

EFTER DETTA KOMMER HÖGSTA DOMSTOLEN ATT FÅ ETT MOTIV FÖR ATT FRÅNGÅ KONSTITUTIONEN!

Fy fan, vilka jävla mördare. Oskyldiga studenter!

Ja kastvomerar tammefan.

Häng de skyldiga!

Postat den: 2007-04-17 16:55

Okänd
Citat:

Tomten wrote:
Det kommer att sluta med att stora delar av den amerikanska befolkningen kommer låta sig avväpnas med kulorna först. Visst är det trist för eliten när folk inte tror på deras "bekväma tillfälligheter".

mmm detta är klurigt i dalsland och värmland har ju alla gevär men inte direkt skottlossning
det står väl i sions vise att i framtiden ska man inte beväpna människan utan avväpna han

Postat den: 2007-04-17 16:59

Okänd
FAN.

Det här luktar MINDCONTROL !!

Postat den: 2007-04-17 17:56

Registrerade sig:
2005-02-24 19:37
Jag noterade att det hände i Virginia. Namnet kommer ju av virgin som betyder oskuld. När Amerika slogs för sin självständighet var Virginia en av de 13 stater som gjorde uppror mot engelelsmännen. Anledningen till att man hade valt namnet Viriginia på staten och att sigillet såg ut som det gjorde berodde på att man beundrade den romerska kulturen och därför gjorde ett sigill som påminde om de romarna brukade göra.

Eftersom eliten som styr är fixerade vid numerologi och symboler så är det kanske inte så konstigt att de valde Virginia för massakern (om de låg bakom den.) Om det är en del i planen att införa en polisstat i USA så är det helt följdriktig att man tar oskulden "virginity" av USA på det sätt som skedde. Vissa, däribland Jordan Maxwell menar även att det egentligen är England som fortfarande styr USA. Den förra skolmassakern skedde i Columbia, som kommer av ordet colon (duva) och är en gammal symbol för eliten.

Kanske låter långsökt men jag skulle inte utesluta det.

Postat den: 2007-04-17 18:25

Registrerade sig:
2007-01-23 19:45
Citat:

Tomten wrote:
Mördaren överlevde? Gick något snett med deras black op? Är det en slump att det var exakt trettio-tre offer? Jag tycker de har redan talat om för alla att se exakt vem det är som ligger bakom.

http://www.expressen.se/nyheter/1.641459

Öh.... nej, mördaren överlevde inte.
Varför skulle det inte vara en slump att det var just 33 offer (egentligen 32, om vi inte räknar mördaren som offer)?

Hur värvar man någon till att frivilligt utföra ett dylikt meningslöst självmordsuppdrag?

Postat den: 2007-04-17 18:41

Registrerade sig:
Citat:

Lightsaber wrote:
Jag noterade att det hände i Virginia. ...

Eftersom eliten som styr är fixerade vid numerologi och symboler så är det kanske inte så konstigt att de valde Virginia för massakern (om de låg bakom den.) Om det är en del i planen att införa en polisstat i USA så är det helt följdriktig att man tar oskulden "virginity" av USA på det sätt som skedde. Vissa, däribland Jordan Maxwell menar även att det egentligen är England som fortfarande styr USA. Den förra skolmassakern skedde i Columbia, som kommer av ordet colon (duva) och är en gammal symbol för eliten.

Nej, den enda slutsats man kan dra är att det är DU och andra konspirationsteoretiker som är fixerade av numerologi och symboler.
Det går ju att hitta på nån slag lustig "symbolik" i allting bara man anstränger sig.

Vad har det för betydelse att virgin betyder oskuld (eller jungfru)?

Var Columbine-dådet också riggat av "eliten"? På vilket språk betyder colon duva? Jag vet dock att det betyder tjocktarm.

Jag trodde Columbia härstammade från Columbus?
http://en.wikipedia.org/wiki/Historical_Columbia

Postat den: 2007-04-17 18:53

Registrerade sig:
2006-06-03 18:03
Från >>> Särskrivning <<< borde bötfällas
Citat:

zpz2 wrote:
Citat:

Lightsaber wrote:
Jag noterade att det hände i Virginia. ...

Nej, den enda slutsats man kan dra är att det är DU och andra konspirationsteoretiker som är fixerade av numerologi och symboler.
Det går ju att hitta på nån slag lustig "symbolik" i allting bara man anstränger sig.

Vad har det för betydelse att virgin betyder oskuld (eller jungfru)?

Var Columbine-dådet också riggat av "eliten"? På vilket språk betyder colon duva? Jag vet dock att det betyder tjocktarm.

Jag trodde Columbia härstammade från Columbus?
http://en.wikipedia.org/wiki/Historical_Columbia

Kanske Lightsaber menade Colomba som ju är duva. Eller så finn det ytterligare något med koppling till colon.

Postat den: 2007-04-17 18:58

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Okänd
FY FAN SÄGER JA BARA

Två timmar mellan dåden och vad gör polisen?

Säkerligen gör de detta:

1)De konstaterar att en kille mördat någon

2)De beslutar sig för att utnyttja detta

3)En asiatisk kriminell/polis som ser ut som förövaren ger sig av till skolan och börjar skjuta(killen som pekas ut är redan död, självmord eller mord).

4)Man "ser till" att ett kvitto på en 9mm Glock finns i ryggsäcken! Vilken ordentlig mördare, eller hur, kvitto å allt!

5) Sedan skickar man ut Bushie i TV

FRÅGA ER SJÄLVA OM NI SKULLE BÖRJA MED 2 MÄNNISKOR OCH SEDAN VÄNTA 2 TIMMAR OM NI PLANERAT NÅGOT SÅ BESTIALISKT!

MAN BÖRJAR VÄL MED ALLA I SKOLAN(även om jag aldrig skulle göra något sådant och knappast ni heller), MEN DET FINNS LOGISKT TÄNKANDE ÄVEN I DE MEST BESTIALISKA DÅD!

SÅÅÅÅÅ OLOGISKT

Stackars alla anhöriga

Postat den: 2007-04-17 19:15

Registrerade sig:
Citat:

TheArbiter wrote:
FY FAN SÄGER JA BARA

Två timmar mellan dåden och vad gör polisen?

Säkerligen gör de detta:

1)De konstaterar att en kille mördat någon

2)De beslutar sig för att utnyttja detta

3)En asiatisk kriminell/polis som ser ut som förövaren ger sig av till skolan och börjar skjuta(killen som pekas ut är redan död, självmord eller mord).

Och hur visste de då att han skulle mörda 30 personer till två timmar senare?
Är det rimligt att polisen ingår i en konspiration med syfte att låta ett 30-tal studenter dödas?

Citat:
4)Man "ser till" att ett kvitto på en 9mm Glock finns i ryggsäcken! Vilken ordentlig mördare, eller hur, kvitto å allt!

Pust!! VILKEN TUR att de hittade det, annars hade inte jag trott på att han skjutit nån. Tror du att nån hade trott på det utan kvittot?

Citat:
5) Sedan skickar man ut Bushie i TV

Det är ju självklart att han måste uttala sig.
Det enda som var konstigt var att det dröjde såpass länge som 4-5 timmar innan han gjorde det personligen. (Innan dess bara via en pressekreterare.)

Citat:
FRÅGA ER SJÄLVA OM NI SKULLE BÖRJA MED 2 MÄNNISKOR OCH SEDAN VÄNTA 2 TIMMAR OM NI PLANERAT NÅGOT SÅ BESTIALISKT!

Hur vet du att han planerat vänta 2 timmar eller att han planerat döda så många? Man kan tänka sig att han bara planerat döda flickvännen och hennes nya kille men när han inte blev stoppad i tid när han letade efter killen så spårade det ur.

Citat:
MAN BÖRJAR VÄL MED ALLA I SKOLAN(även om jag aldrig skulle göra något sådant och knappast ni heller), MEN DET FINNS LOGISKT TÄNKANDE ÄVEN I DE MEST BESTIALISKA DÅD!

SÅÅÅÅÅ OLOGISKT

Stackars alla anhöriga

Nej, enligt uppgifterna så började han med flickvännen och en annan i dormet, och senare med alla på skolan.

Postat den: 2007-04-17 19:31

Registrerade sig:
För övrigt använder också vapenliberalerna detta dåd för att argumentera för sin sak. Om några andra studenter hade varit beväpnade så hade de fått stopp på galningen tidigare.

Postat den: 2007-04-17 19:36

Okänd
zpz2

Du kanske kan förklara varför han köpte tillräckligt med ammunition för att skjuta hela delstaten om han nu bara hade planerat att skjuta de första 2!

Väldigt logiskt hörru

Postat den: 2007-04-17 19:39

Registrerade sig:
Citat:

Apa wrote:

mmm detta är klurigt i dalsland och värmland har ju alla gevär men inte direkt skottlossning
det står väl i sions vise att i framtiden ska man inte beväpna människan utan avväpna han

Jag tror ju inte att alla har gevär där, men i Sverige krävs det att man har jaktlicens, är medlem i skytteklubb eller annat dylikt legitimt skäl för att man ska få köpa vapen, i stora delar av USA är det nästan bara för vem som helst att gå och köpa i närmaste butik.

Postat den: 2007-04-17 19:40

Okänd
Dessutom trodde flera vittnen att det rörde sig om flera skyttar

Men "vår kille", han hade bara en Glock, ingen UZI

Han måste ha laddat om snabbt som rackarns hörru!

Detta var andras verk, för andra syften, inse det!

Postat den: 2007-04-17 19:42

Registrerade sig:
Citat:

TheArbiter wrote:
zpz2

Du kanske kan förklara varför han köpte tillräckligt med ammunition för att skjuta hela delstaten om han nu bara hade planerat att skjuta de första 2!

Väldigt logiskt hörru

Jag har inte påstått att han bara planerade det.

Postat den: 2007-04-17 19:44

Registrerade sig:
Citat:

TheArbiter wrote:
Dessutom trodde flera vittnen att det rörde sig om flera skyttar

Ja, polisen sköt också.
Citat:
Detta var andras verk, för andra syften, inse det!

Jag förstår inte hur du kan vara så övertygad om detta utan någon som helst bevis.

Konspirationsteorier brukar vara ganska vrickade men här har det ju gått till överdrift.

Postat den: 2007-04-17 19:47

Okänd
zpz2,

"Är det rimligt att polisen ingår i en konspiration med syfte att låta ett 30-tal studenter dödas?"

FRÅGA DIG SJÄLV OM USA IDAG ÄR EN DEMOKRATI ELLER EN FASCIST STAT!

Vakna upp, innan du blir bortförd!

Postat den: 2007-04-17 19:52

Registrerade sig:
Det var väl samma "Elit" som skrev i konstitutionen:
"A well regulated militia being necessary to the security of a free State, the right of the People to keep and bear arms, shall not be infringed."
?

Vad är er förklaring till att man gjorde det?

Eller att man skrev
"No Soldier shall, in time of peace be quartered in any house, without the consent of the Owner, nor in time of war, but in a manner to be prescribed by law."

eller
"The right of the people to be secure in their persons, houses, papers, and effects, against unreasonable searches and seizures, shall not be violated, and no Warrants shall issue, but upon probable cause, supported by Oath or affirmation, and particularly describing the place to be searched, and the persons or things to be seized."

Eller var det inte "Eliten" som låg bakom konstitutionen?

Postat den: 2007-04-17 19:52

Registrerade sig:
Citat:

TheArbiter wrote:
zpz2,

"Är det rimligt att polisen ingår i en konspiration med syfte att låta ett 30-tal studenter dödas?"

FRÅGA DIG SJÄLV OM USA IDAG ÄR EN DEMOKRATI ELLER EN FASCIST STAT!

Vakna upp, innan du blir bortförd!

Oförmåga att besvara frågor utan bara ett svar med en ny fråga är typiskt symptom på konspirationism.

Postat den: 2007-04-17 19:54

Okänd
Oj Oj du är bra naiv du zzpz2

Förresten skrev du detta:"Man kan tänka sig att han bara planerat döda flickvännen och hennes nya kille"

Nä det kan man inte tänka sig eftersom mängden ammo talar ett annat språk!

Det var frihetsivrarna som stod upp mot engelsmännen som skrev konstitutionen!

Nu vill dagens elit avskaffa den!

Olika eliter u zee- Olika människor-Olika århundraden

Postat den: 2007-04-17 19:59

(1) 2 3 4 »

Registrera dig för att posta

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper