vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Stieg Larsson - Har någon här läst honom?
#1


See User information
Är det någon här som har läst Stieg Larssons böcker? Han trilogi har ju blivit otroligt populär nu och handlar om nazister, bibliska teman, sadism etc.

Har också hört att han dog under mystiska omständigheter. Var han intresserad av de frågor som diskuteras på Vaken?

Är böckerna läsvärda mer än som underhållning!

Det hela blir inte mindre intressant när etablissemanget verkar stå bakom tidningen Expo han arbetade på. Kom han längre i sina efterforskningar än de önskade?

http://expo.se/stieglarsson.html

Posted on: 2007/7/7 11:32

Edited by Parsifal on 2007/7/7 11:57:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stieg Larsson - Har någon här läst honom?
#2


See User information
Quote:

Parsifal wrote:
Är det någon här som har läst Stieg Larssons böcker? Han trilogi har ju blivit otroligt populär nu och handlar om nazister, bibliska teman, sadism etc.

Har också hört att han dog under mystiska omständigheter. Var han intresserad av de frågor som diskuteras på Vaken?

Är böckerna läsvärda mer än som underhållning!

Det hela blir inte mindre intressant när etablissemanget verkar stå bakom tidningen Expo han arbetade på. Kom han längre i sina efterforskningar än de önskade?

http://expo.se/stieglarsson.html


Jobbar man med tokerier så kan ens liv bli finito.


Här Mona S:s ord.

http://expo.se/2004/48_1181.html



http://stieglarsson.se/

Posted on: 2007/7/7 12:25
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stieg Larsson - Har någon här läst honom?
#3


See User information
Här är en annan av Sveriges uschligaste personer:

http://expo.se/2007/48_1962.html

För en delår sedan så hade pervoSVT gjort en kortfilm som som de ibland visade i olika pausar som kan bli...den var på cirka fem minuter.

Ni kanske kommer ihåg den. Det var hon Sven Wollters partner Viveka Seldahl som spelade präst och det inleddes med att jobbare bar in en stooor målning in i kyrkan, eller ny altartavla. Den skulle ersätta den gamla. Den var en av Elisabeth Olssons Ecce Homo-grejer...

Viveka avled inte långt efter. Så blir det.

Likadant med han prästen Simonsson som var den förste som gjorde någon välsignelsegrej med två pervo - han fick möte en lastbil som backade över honom... han hade varit på någon bastu... och stod och pratade i mobilen och hörde inte.

Posted on: 2007/7/7 12:54
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Stieg Larsson - Har någon här läst honom?
#4
Jag känner hat han heter stig larsson stig larson heter han och han kan bana dig sig hårt

( Det kom bara upp i mitt huvud )

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stieg Larsson - Har någon här läst honom?
#5


See User information
Låt det vara klart att det är en jävla skillnad mellan författarna Stieg Larsson och Stig Larsson! Den senare författaren är mycket bra.

Posted on: 2007/7/7 13:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Stieg Larsson - Har någon här läst honom?
#6
Alla som blir dissade i propaganda TV som kallas för underhållning är värda att läsa.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Stieg Larsson - Har någon här läst honom?
#7
Quote:

disinfo wrote:
Alla som blir dissade i propaganda TV som kallas för underhållning är värda att läsa.


Det borde du ha som signatur eller lägga på citatlistan

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
65 user(s) are online (65 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 65

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS