vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Kommer Loose Change 3 (final cut) på Bio?
#1
Det har ju varit snack om att Loose Change final cut ska upp på biografer i USA. Hur många biografer är det dom menar då? Samma spridning som stora hollywoodproduktioner.

Någon som hört om LC ska få biovisning i Europa eller Sverige?

Jag har så enormt svårt att se Sandrews(finns dom?) eller SF sätta upp denna film på sin repertoar.

Vad har ni hört/vet?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommer Loose Change 3 (final cut) på Bio?
#2


See User information
Vi får hoppas...
Jag har varit i kontakt med både SF och LC om detta, sen nedan:

Min fråga till SF:
"Jag undrar om ni kommer att visa filmen "Loose Change Final Cut"?
Den kommer att visas på bio i USA. Dokumentär i samma anda som "Fahrenheit 911", som jag bestämt tror att ni visade.
Ni får gärna utveckla ert svar, vare sig det är ett Ja eller ett Nej.
Nyfiken på hur det bestäms vilka filmer som ska visas på bio, och vilka som få nobben."

Svar från SF:
"Vi har koll på titeln, men oss veterligen finns ingen svensk distributör för filmen. Dvs än så länge har inget svenskt ”inköps-bolag” pungat ut med pengar för att köpa in rättigheterna för Sverige. Det krävs att ett filmbolag (exempelvis Sandrew, Scanbox, Buena Vista, Warner eller vårt systerföretag SF Film) gör det och att de bestämmer sig för att de vill satsa på en bio-release. Steg 2 innebär att de kontaktar oss och diskuterar lämpligt premiärdatum. Vi som biografägare ger ogärna nobben till filmer utan försöker planera in de titlar som filmbolagen köper in i möjligaste mån!
Om du har fler frågor får du gärna kontakta oss."

Svar från LC om filmen kommer visas på bio, och ang distribution:
"Thank you for your interest and support. No theatrical deals have beenmade yet because the movie is still in production. The Final Cut should be completed sometime before the end of this year, and you willsee updates on theatrical releases from there."

/conan

Posted on: 2007/8/21 10:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommer Loose Change 3 (final cut) på Bio?
#3


See User information
Det kan ju löna sig att maila till filmbolagen, om de får in en handfull mail kanske de i alla fall tar några minuter till att se en trailer eller liknande. Skulle nog kunna fylla ett par biosalonger ett par veckar i några städer, säkert en hel del på forumet som skulle gå hur som helst.

Posted on: 2007/8/22 8:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommer Loose Change 3 (final cut) på Bio?
#4


See User information
Jag har läst nånstans att den kanske skulle upp på bio här. Man kan ju hoppas, efter alla dessa löjliga hit pieces så är det dags att släppa loss den alternativa konspirationsteorin fullt ut så att folk blir medvetna i stor skala om de många frågor som fortfarande omger 9/11.

Posted on: 2007/8/22 23:53


"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommer Loose Change 3 (final cut) på Bio?
#5


See User information
Jag tycker att du skall kontakta Folkets Bio istallet for Bonnieragda SF. www.folketsbio.se www.folketsdvd.se

Posted on: 2007/8/23 11:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommer Loose Change 3 (final cut) på Bio?
#6


See User information
Quote:

matsism skrev:
Jag tycker att du skall kontakta Folkets Bio istallet for Bonnieragda SF. www.folketsbio.se www.folketsdvd.se
Om någon mot all förmodan gör detta, tar kontakt . Så snälla fråga om den är barntillåten blir det från 7 år eller 11 år eller kanske barnförbjuden ? Jag bara undrade ?Tack på förhand,,,

Posted on: 2007/8/23 17:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommer Loose Change 3 (final cut) på Bio?
#7


See User information
Jag tycker det vore bättre om Press For Truth gick upp i stället...

Posted on: 2007/9/1 3:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
41 user(s) are online (41 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 41

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS