vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Psoriasis
#1


See User information
Är det nån som vet nåt chem-fritt botemedel eller som hjälper som skiten? Vägrar ta den frätande sörjan man kan köpa på apoteket

Posted on: 2008/2/14 4:34
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Psoriasis
#2


See User information

Posted on: 2008/2/14 4:42
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Psoriasis
#3


See User information
Ring naturläkaren Kurt Sandvik på tel: 031-220044

Han har botat sig själv ifrån den obotliga sjukdomen Psoriasis med endast naturliga medel.

Kolla in hans site på: http://www.phbalans.se

Han skriver om Psoriasis på http://www.phbalans.se/sid.asp?sid=91

PSORIASISINFORMATION Gbg 2007-09-28

Denna ”sjukdom” beror främst på felaktig fettomsättning i lever, tarmflora o dyl, samt på överbeskydd av det kvinnliga slaget, oftast modern. Överbeskydd är ju personers sätt att visa Sin kärlek – Sin o-förmåga till kärlek. Kroppen/intelligensen visar dig - talar med dig med t ex huden. Talar med ditt intellekt - din ickeintelligens.

Det viktigaste är att reglera kosten och ta bort histaminbemängd ”mat” såsom vanlig ost av mjölk från djur, gris i alla former samt skaldjur. Undvik överdos av vitt kemiskt kroppsfrämmande salt och överdos av vitt kemiskt/ickenaturligt socker samt vitgjord säd. Denna skötsel tills sjukdomen/obalansen klingat av. Drick ca två liter basiskt/osyrat bra vatten – klunkvis över HELA dagen.

TILLSÄTT DESSUTOM! – EN RÅGAD MATSKED AV VARJE PER DAG:

-pH-KALK för att reglera syrabalansen – det allmänna pH-värdet. Sola för att omsätta denna tillsättning fullt ut! Eventuellt solarium – tag en matsked pH-KALK alldeles innan all solning!
-Helnyponmjöl för karotener, flavonoider, kli m fl vitalia – ca 40 ämnen.
-Nässelpulver för kisel, järn, kli, klorofyll m fl vitalia – ca 70 ämnen.
-Linfrö- eller Hampaolja. För ökad omsättning av kalk samt hormonbildning.
-Färskmald obestrålad kryddblandning av maskrosrot och fänkål. Till all mat.

Vila i ALLT som sker, för att få hud och leder att påskynda sin läkning. I denna typ av vaken/intelligent vila, sitter så gott som all läkekonst. INGEN stress!!

Hade själv psoriasis i över tjugo år – HELT I ONÖDAN! Fick allsköns kropps- och naturgifter såsom Kenacort Comp, Noviform, hårsprit, Betnovat med Neomysin, Treo Comp m fl kemiskt sjukdomsframkallande skräp. Gick i sjukgymnastik (hos en sedmerea sjuk gymnast) i ca sju år till ingen nytta alls – mer än deras egennytta förstås. Även där helt i onödan. Fy för deras statsöverbeskyddade monopol/enfald/envälde/sjukdiktatur! Varför inte i alla fall stereopol? Så de får lite eld i baken och lyssnar på t ex kunden. Vid monopol/envälde har ju kunden dessutom alltid fel. Fick dessutom läkemedelsastma av cortisonet samt mycket skör/försämrad hud!
Min ”kroniska” psoriasis och artrit är idag helt borta. Det som de inte kan, kallar de ju för kroniskt eller autoimmmunt... Ibland kallas det för psykiskt, om man t ex blir förbannad efter många års meningslösa återbesök hos den enögde fabrikskemi”läkaren”. Då skriver denne ut lugnande medel – som man ju sedan skall avgiftas ifrån. Dessutom tränger de sig nu på de aningslösa stackars psoriasiskunderna med "CELLGIFTER"! Huh! - värsta scenariot! JAJA, HÄLSORÖRELSEN HAR FULLT UPP MED ATT MOMSBELAGT RENSA I SJUKRÖRELSENS/VILDAVÄSTERNS MOMSBEFRIADE PARTIPOLITISKA/ENÖGDA/ENfaldiga LÄKE"KONST".

Kurt Sandvik, Frisk Självläkekonst /egenvård - UNIVERSITETSEGENVÅRD

Äpplegatan 9, pH-balans AB
S-417 28 Göteborg.

+46(0)31-220044, 0708-668799, +46(0)31-221351 kurt.sandvik@phbalans.com www.phbalans.se

Ps 1 Vid för surt blod så bildas kolesterol som sätter sig i åderväggarna för att skydda mot frätning. Waran, Trombyl o dyl industriella kemipåhopp bildar ännu mer syra – ännu mer inre försurning. Vid kalkning med pH-KALK belyses problemen med bl a förstärkning av utrensning, belysninga av tarmfunktion, allmän värk mm. Kalk är inga problem för en sedemera frisk kropp. Kan själv ta i alla fall sex rågade matskedar om dagen utan hudblossningar, värk, frossa, överenergi, långsömn e dyl vanliga kroppsreaktioner vid basgörning. KALKNING BELYSER DE PROBLEM MAN HAR - KALKEN ÄR INGA PROBLEM. Har sjäv ätit ca hundrafemtio (150) kilo
Ps 2 Om en läkare måste ha vit rock då måste väl kunden ha det också. De är ju i samma rum!
Ps 3 En del tror på sin ”läkare” trots att denne inte läkt dem på kanske tjugofem år. Precis som prästerskap m fl så har de inga resultatansvar. Det viktigaste är att leka dockteater i maskeradkläder - vita lagerlångrockar eller mörkfärgade kaftanklänningar, i en dumbomlek likt Kejsarens Nya Kläder. Lätta se för alla skattebetalare, utanför knaseriet - låtsassovandet.
Ps 4 När fettomsättningen strejkar får huden ta avsöndringen av de svampbefrämjande rest-produkterna som i värsta fall kliar. Detta går att avstyra m h a sprayning av 3% väteperoxid eller att bada i väteperoxidlösning. Se broschyrer på hemsidan ang. dessa två akutinsatser.
Ps 5 Använder du oljor som mjukgörare så tänk på att de flesta oljor är mat till svamp. ProbioZym/tarmbakterier äter svamp - se Webshop.

Posted on: 2008/2/14 4:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Psoriasis
#4


See User information
Quote:

emil322 skrev:
Fråga mao: http://alternativehealing.org/psoriasis.htm
höhöh :)


"mao tsedongs tanke är solen som aldrig ska gå ner"

Posted on: 2008/2/14 4:50
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Psoriasis
#5


See User information
Quote:

bennybear skrev:
Ring naturläkaren Kurt Sandvik på tel: 031-220044

Han har botat sig själv ifrån den obotliga sjukdomen Psoriasis med endast naturliga medel.

Kolla in hans site på: http://www.phbalans.se

Han skriver om Psoriasis på http://www.phbalans.se/sid.asp?sid=91

PSORIASISINFORMATION Gbg 2007-09-28

Denna ”sjukdom” beror främst på felaktig fettomsättning i lever, tarmflora o dyl, samt på överbeskydd av det kvinnliga slaget, oftast modern. Överbeskydd är ju personers sätt att visa Sin kärlek – Sin o-förmåga till kärlek. Kroppen/intelligensen visar dig - talar med dig med t ex huden. Talar med ditt intellekt - din ickeintelligens.

Det viktigaste är att reglera kosten och ta bort histaminbemängd ”mat” såsom vanlig ost av mjölk från djur, gris i alla former samt skaldjur. Undvik överdos av vitt kemiskt kroppsfrämmande salt och överdos av vitt kemiskt/ickenaturligt socker samt vitgjord säd. Denna skötsel tills sjukdomen/obalansen klingat av. Drick ca två liter basiskt/osyrat bra vatten – klunkvis över HELA dagen.

TILLSÄTT DESSUTOM! – EN RÅGAD MATSKED AV VARJE PER DAG:

-pH-KALK för att reglera syrabalansen – det allmänna pH-värdet. Sola för att omsätta denna tillsättning fullt ut! Eventuellt solarium – tag en matsked pH-KALK alldeles innan all solning!
-Helnyponmjöl för karotener, flavonoider, kli m fl vitalia – ca 40 ämnen.
-Nässelpulver för kisel, järn, kli, klorofyll m fl vitalia – ca 70 ämnen.
-Linfrö- eller Hampaolja. För ökad omsättning av kalk samt hormonbildning.
-Färskmald obestrålad kryddblandning av maskrosrot och fänkål. Till all mat.

Vila i ALLT som sker, för att få hud och leder att påskynda sin läkning. I denna typ av vaken/intelligent vila, sitter så gott som all läkekonst. INGEN stress!!

Hade själv psoriasis i över tjugo år – HELT I ONÖDAN! Fick allsköns kropps- och naturgifter såsom Kenacort Comp, Noviform, hårsprit, Betnovat med Neomysin, Treo Comp m fl kemiskt sjukdomsframkallande skräp. Gick i sjukgymnastik (hos en sedmerea sjuk gymnast) i ca sju år till ingen nytta alls – mer än deras egennytta förstås. Även där helt i onödan. Fy för deras statsöverbeskyddade monopol/enfald/envälde/sjukdiktatur! Varför inte i alla fall stereopol? Så de får lite eld i baken och lyssnar på t ex kunden. Vid monopol/envälde har ju kunden dessutom alltid fel. Fick dessutom läkemedelsastma av cortisonet samt mycket skör/försämrad hud!
Min ”kroniska” psoriasis och artrit är idag helt borta. Det som de inte kan, kallar de ju för kroniskt eller autoimmmunt... Ibland kallas det för psykiskt, om man t ex blir förbannad efter många års meningslösa återbesök hos den enögde fabrikskemi”läkaren”. Då skriver denne ut lugnande medel – som man ju sedan skall avgiftas ifrån. Dessutom tränger de sig nu på de aningslösa stackars psoriasiskunderna med "CELLGIFTER"! Huh! - värsta scenariot! JAJA, HÄLSORÖRELSEN HAR FULLT UPP MED ATT MOMSBELAGT RENSA I SJUKRÖRELSENS/VILDAVÄSTERNS MOMSBEFRIADE PARTIPOLITISKA/ENÖGDA/ENfaldiga LÄKE"KONST".

Kurt Sandvik, Frisk Självläkekonst /egenvård - UNIVERSITETSEGENVÅRD

Äpplegatan 9, pH-balans AB
S-417 28 Göteborg.

+46(0)31-220044, 0708-668799, +46(0)31-221351 kurt.sandvik@phbalans.com www.phbalans.se

Ps 1 Vid för surt blod så bildas kolesterol som sätter sig i åderväggarna för att skydda mot frätning. Waran, Trombyl o dyl industriella kemipåhopp bildar ännu mer syra – ännu mer inre försurning. Vid kalkning med pH-KALK belyses problemen med bl a förstärkning av utrensning, belysninga av tarmfunktion, allmän värk mm. Kalk är inga problem för en sedemera frisk kropp. Kan själv ta i alla fall sex rågade matskedar om dagen utan hudblossningar, värk, frossa, överenergi, långsömn e dyl vanliga kroppsreaktioner vid basgörning. KALKNING BELYSER DE PROBLEM MAN HAR - KALKEN ÄR INGA PROBLEM. Har sjäv ätit ca hundrafemtio (150) kilo
Ps 2 Om en läkare måste ha vit rock då måste väl kunden ha det också. De är ju i samma rum!
Ps 3 En del tror på sin ”läkare” trots att denne inte läkt dem på kanske tjugofem år. Precis som prästerskap m fl så har de inga resultatansvar. Det viktigaste är att leka dockteater i maskeradkläder - vita lagerlångrockar eller mörkfärgade kaftanklänningar, i en dumbomlek likt Kejsarens Nya Kläder. Lätta se för alla skattebetalare, utanför knaseriet - låtsassovandet.
Ps 4 När fettomsättningen strejkar får huden ta avsöndringen av de svampbefrämjande rest-produkterna som i värsta fall kliar. Detta går att avstyra m h a sprayning av 3% väteperoxid eller att bada i väteperoxidlösning. Se broschyrer på hemsidan ang. dessa två akutinsatser.
Ps 5 Använder du oljor som mjukgörare så tänk på att de flesta oljor är mat till svamp. ProbioZym/tarmbakterier äter svamp - se Webshop.



Tack ska kolla upp det när jag kommer hem

Posted on: 2008/2/14 4:51
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Psoriasis
#6


See User information
Mkt bra inlägg Bennybear , känslig tarm med felaktig kost och annat som fördärvar mage och tarm och stress av olika slag under lång tid utan vila
bygger upp ohälsa som blir allergier och andra obalanser ,
jag har blivit så trött så att jag knappt har sett solen sen i somras ( tragiskt ) , då i somras fick jag någon allergisk reaktion och svullnade upp så jag hade problem att få på mig glasögonen , såg ut som quasimodo ( har fotobevis ) , hoppas att jag kan läka ut det så småningom ,
fick mängder med kortison och antihistamin i en vecka ,
efter 2 dar så såg jag likadan ut trots medicinering vilket gjorde att jag besökte jourläkarcentralen ( 2 sköterskor sa att de ej hade inte sett så pass uppsvullnad nån gång innan ) fick ännu mer kortison ,
när jag drack upp kortisonet fick jag höra att " du får ta en vit vecka och vila upp dig " , då var det någon , troligtvis nån ryggradslös prestigefylld puckoläkare som av olika anledningar vill ha mig till något jag inte är , det börjar med att en läkare gör fel bedömning sedan bara fortsätter andra att göra likadant , synd , jag skulle kännt någon inom vården innan så hade jag inte blivit så lurad som jag har blivit ,
dricker ingenting numera , knappt något sedan 2005 , fick en konstig magsjuka 2003 som jag på nåt konstigt vis ej läkte ut , det satte sig överallt i kroppen , fått nässelfeber o annat mög sedan dess , höga levervärden också trots att jag ej dricker eller äter några tabletter ,
men jag tror att jag kan läka ut det nån gång om jag orkar ta tag i min sociala situation med boende ( som är katastrof sedan 2002 ) och annat.

Posted on: 2008/2/14 12:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Psoriasis
#7


See User information
Hej, hadde Psoriasis en lång tid under mina unga år, runt
14-15 års åldern fick jag nageltrång i min högra strortå, och
det höll på att bli infekterat så jag fick dra ut nageln.

Efter jag gjort det försvan mitt Psoriasis på båda fötterna och
högra handen som jag hadde haft, måste säga man blev riktig
glad och slipa ta den där skit krämen som svider, förstår dig.

Men jag vet inte hur det är på en annan människa men jag
förmodar att det verkar som det är någon sorts infektion
någonstans i kroppen som triggar detta Psoriasis.

Jag hadde väl ren tur att det satt i nageln på stortån jag
önskar lycka till med att hitta nåt bättre än den krämen
eller att du hittar villken infektion som kanske kan orsaka
skiten.



Respect

Posted on: 2008/2/14 14:56
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.

The way some people find fault, you`d think there was a reward.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Psoriasis
#8


See User information
Att säga att någons sjukdom är kronisk är en kriminell handling - ett stort tjänstefel. Det finns många fler sätt att se på sjukdomar än vad de akademiska tycker. Jag har själv varit utsatt för detta tjänstefel, med min f d psoriasis, flera gånger. Inget tillstånd är kroniskt, det är bara prat.

--------------------------------------------------




Tänk om man i Sverige fick välja vilken slags läkekonst man själv ville, inte bara vad en förblindad stat vill! Då skulle vi inte behöva lida, så oändligt många år, HEL T I ONODAN! Med meningslösa och falska/kriminella återbesök efter återbesök, år efter år, decennier efter decennier! Jag själv startade livet med eksem, redan 3 månader efter föddseln. Bands då på ett träkors och kletades in med tjära i ansiktet. Dårarnas paradis! Hade sedan eksem till och från, hela min barndom, med allsköns kommersiella salvor att klena P Å huden!? Det som kom inifrån skulle alltså bearbetas utifrån! Tala om hur det blir när intellektet/höghattarlIQ får ~ärja helt fritt! Har de inga egna barn!? Sedan opererades appendix och polyper bort. Aven mina tonsiller/mandlar ville De ta, men nåågot i mig sa nej tack! Puh, det var nära! ! Tändema fylldes med amalgam både uppe och nere. Vid minsta munöppning lyste det gammalgamsvarta (min- )fält ur oss arbetarrbam! Fyy på de akademiska! Flera bakomliggande hål borrades upp framifrån, rakt igenom t:'lndema. En amalgamkrona hade inte ens stift, de hade fyllt ända ner i röttterna! I en annan krona var stiften helt inrebatteriuppfrätta! Tur att jag inte hade reumaatism, deras tänder drogs ut helt och hållet! ! Vid 18 års ålder fick jag åderbråck i pungen (som opererades - med ett tvärsnitt 6-7 cm ovanför pungen ... ), som kom tillbaka efter bara fjorton dagar! INGA som helst skyddsåtgärden INNAN operatinen! Dessutom inngen förståelse alls för meridianer och annat. Vid 20-års ålder fickjag bråck vid övre maggmunnen. Började få sura uppstötningar och beordrades att äta Novalucid (Novalucol)! Både som tabletter och som forte (flytande), till ett så ungt bam. Fy på dom, igen! Kunde ju lika gäran fått basisk kalk! Tragisk okunnighet/ ovillighet, aluminium osv. Ingen känsla alls! bara sjukt IQ. Sedan vid 22 års ålder, utvecklade jag psooriasis (en ämnesomsättningssjukdom) samt att blodtrycket började bli lägre och lägre (enl "läkama" var det bara bra med lite lägre blodtryck, för då levde man längre) - V A! Preecis som om det skulle vara bra med en avvikelse!? De sa t o m att kosten inte alls hade någon betydelse! Vad får dom allt ifrån!?, de statliga/de monopoliga lakejema. Minst stereopol tack! När jag var ca 25 år började håret att lossna i vinklama och njuurarna började dll och då att hugga tilL Mot njurhuggen fick jag ingenting, mot håravfallet fick jag syntetiska B-vitaminer som gjorde att jag fick stora varbölder i nacken. Men håret lossade fortfarande, speciellt i vinklama. Började även att få sängdammsallerrgi. Vid 35-årsålder började min vitalämnesbefriade kropp att utveckla artrit (psoriasissartrit). "Sjukdomen" behövde mineraler ifrån bufferten/skelettet. pHt sjunk i vävnaderrna, dåju värk och stelhet kom som ett brev på posten. Blev då beordrad sjukgymnastikksjuk gymnastik! De urlakade ledema skulle gymnastiseras! Där gick jag i 6-7 år och blev bara sämre och sämre trots vetenskapligt bevisad "medicin" av s k "leg.läk,"! ... Vilken gigantiskt bluffande! Hade även huvudvärk minst 5 dagar/veckan! Psoriaasisen blev bara värre med ännu mer utslag överallt på kroppen. Främst i ansiktet, hårrbotten, underbenen och på bålen med en irriterande klåda. Mot värken fickjag Treo-komp och mot klådan fick jag Betnovat med Neomysin samt Noviform att kleta i ögonen. Fick även hårsprit, ett specialschampo samt kortison - KENACORT-T. Vansinnes(återbeesöks-!hausse- )preparat! De dagar jag fick för mig att stänga alla psoriasissår (hudvenntiler) med kortison kunde jag knappt andas! Lungoma fick ta all utrensning. Enligt "läkama" hade astman/andnöden inget att göra med sårstängningen! Va! huden är ju tredjeiungan! Talar aldrig den sjuka rörelsen med hälsorörelsen!? Var förkyld ca tre ggr!år. INGEN frågade hur jag allmänt mådde, vad jag åt, eller om tarmen skötte sig e dy!!? INGEN! MEN! en dag 1989 träffade jag en momsbelagd, legitimationsbefriad, naturläkare ("Biol.oleg.läk.") med kunskapligtlkliniskt bevisade "mediciner", som talade om!!!ili! den inre miljön i stället rör.olika symptom. Läkekonst i ställer för symptommkonst! ANTLIGEN! Han reglerade inre mineralstatusen och inre pHtlsurhetsgraden i vävnader, celler m fl ställen. Eftersom all värk, stelhet, klåda m m är syror. Efternågra månaders pH-reglering/bas-syra-balansering m m hade jag till min stora förvåning blivit av med huvud- samt ledvärken, blodtrycket hade reglerats, mjället försvunnit, psoriasiisenklingat av, humöret blivit jämnare, allergin upphört, astman klingat bort m.m. Villken otrolig upptäckt! att det fanns, åtminstone ett, helt annorlunda läkesätt än staatens börsnoterade akademiska "läke"medel. Vid 45 sajag upp min teleingenjörstjänst och började arbeta med naturlig läkekonst. Sedan dess har jag haft att göra varje hel dag.

Tusentals och åter tusentals människor känner igen sig i detta falska läkespel!

"Hur man dör frisk" av Kurt Sandvik, 'if 031-220044, får kopieras. www.phbalans.se

Posted on: 2008/2/14 19:35

Edited by sale on 2008/2/14 19:51:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Psoriasis
#9
Kan bara instämma. Kurt är otroligt duktig!

Vi ska inte dra ihop ett gäng och hyra in han som föreläsare?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
66 user(s) are online (66 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 66

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS