vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Svenska chemtrails och politikerna som vågade tala om dom
#1


See User information
År 1997 talade den första svenska politikern ut om sin oro över att USA börjat bespruta chemtrails i atmosfären, och bara nått år senare började chemtrails besprutas över Sverige. Motionen den politikern skapade för att "undersöka farorna" med chemtrails finns fortfarande kvar på riksdagen.se.

Och för inte så länge sedan talade den andra svenska politikern ut om chemtrails i media, men hon sa då att FBI och CIA besprutar gifter över Sveriges befolkning.

Folk ser chemtrailsen dagligen sen 10 år tillbaka när dom börja besprutningen, chemtrails kan ses dagligen på tv-program filmade i Sverige.

Frågan är bara varför ni på Vaken inte har slängt ihop en bra artikel om allt detta?

Jag ser artiklar om chemtrails i utlandet men inte ett ord fortfarande om chemtrails över Sverige precis som att ni tror att svenska befolkningen är idioter, vi är i ett land där internet används flitigt och det finns fler än jag som kan använda internet och vet om att chemtrails besprutas dagligen över mitt huvud, och barns huvuden.

Vill ni "inte skapa panik" bland svenskarna genom att göra artiklar om Sveriges besprutning/ sanningen?

Har ni gjort några artiklar om Sveriges chemtrails?

Jag skulle gärna se att ni gjorde en bra artikel om det största brottet genom tiderna mot svenska befolkningen. Det skulle forumet tjäna läsare på, men frågan är väl om hjärtat finns med er.

Att politiker, flygfartsverket och diverse forum på internet hjälper till att hålla tyst om det största brottet mot svenska befolknnigen genom tiderna är ingen liten historia och det skulle bli en artikel som skulle dra läsare till forumet.

Ni kanske förstår att det aldrig blir nån polisutredning på chemtrails men vad har ni för samvete när ni inte skriver om detta när ni är ett nätverk för frihet och sanning?

Ni vet vad chemtrails innehåller så att svenska barn går runt ute medans flygplan sprayar radioaktivt barium, är det moraliskt enligt er att inte skriva om det en enda gång innan hela planeten går under inom några år (enligt min "tro")?

Mvh

Posted on: 2013/5/26 5:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svenska chemtrails och politikerna som vågade tala om dom
#2


See User information
Ligger en nyhet om whisleblowers som talar om chemtrails på framsidan. Dessutom, om inte jag minns fel så gjorde någon på forumet eller någon av vakens aktivister undersökningar där man samlade in data för att mäta om det fanns metaller från chemtrails osv. Kommer inte ihåg resultatet eller om det överhuvud taget blev något pga. höga analyskostnader.

Vaken består som jag förstått det, av hela den samlade skaran som engagerar sig. Det betyder att du också får skriva artiklar, t.ex. om chemtrails. Sen skickar du in nyhet genom att hålla muspekaren över community och sedan klicka på Skriv nyhet/artikel.

Posted on: 2013/5/26 10:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svenska chemtrails och politikerna som vågade tala om dom
#3


See User information
Testet utfördes, den som är intresserad kan kontakta info@vaken.se. Dock en privatperson på Vaken som gjorde testet

Posted on: 2013/5/26 13:37

Edited by jin83 on 2018/4/18 10:58:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svenska chemtrails och politikerna som vågade tala om dom
#4


See User information
Ni hittar för övrigt många artiklar och nyheter vid ett sök på chemtrails eller geoengineering på Vaken.

Posted on: 2013/5/26 13:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svenska chemtrails och politikerna som vågade tala om dom
#5


See User information
Finns även DVD att beställa mot donation om chemtrails, textad på svenska.

http://vaken.se/modules/wiwimod/index.php?page=BestallDvd

Posted on: 2013/5/26 13:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svenska chemtrails och politikerna som vågade tala om dom
#6


See User information
enligt dokumentärfilmerna om chemtrails så sänker dom PH-värdet på jorden så träd dör av för sur jord. Jag har själv försökt dragit ihop ett gäng människor som har PH-mätare för att gå ut och testa PH-värdet på jorden runt om döda träd för att se om det är anlendingen till att träden dött, men det var på ett annat svenskt forum där odlingsdiskution är vad forumet är till för och inte "konspirationsteorier". Jag vet vart det står några träd som verkar ha dött nyligen så jag sulle gärna göra det, jag har instrument för att mäta PH.

Problemet är nog bara att hela chemtrails-projektet visar en mycket större bild av medias inblandning i brottet, och att demokratin gör att politiker faktist tjänar nånting på att undanhålla det största brottet mot svenska folket genom tiderna.

När den svenska miljöpartisten talade ut om chemtrails i media så tog miljöpartiet avstånd från hennes uttalanden direkt, så visst finns det bevis för att hela demokratin och varenda parti är inblandade i detta brott, så länge dom inte ser dom så är dom inblnadade för jag har sett dom i 10 år och jag kan använda internet för att kolla upp om det är normalt att flygplan lämnar milslånga sträck över hela himmlen. Det kan dom också göra om dom brydde sig.

Alla partier, alla politiker förutom 2 stycken, flygfartsverket, media.. ALLA är med på detta brott som dom inte vågar tala om.

Eller kanske bevisar det att stora delar av svenska befolkningen är svårt drabbad av Stockholmsyndromet när det gäller politiker som inte skall kritiseras trots att dom gör brott mot befolkningen.

Jag har velat skicka ut brev till varenda brevlåda i landet om detta och andra sanningar men det var inte så många som tyckte det var en bra ide av nån konstig anlending.

Men det skulle nog inte fungera hur som helst, brottet har försigått i minst 10 år nu och visst kan vi vara på gränsen för en massdöd bland träd, för om PH-värdet på jorden måste vara över 5.0 och vi är på 5.1 och det sjunker med 0.1 per månad på grund av chemtrails så skulle det vara en väldigt massiv artikel som skulle kunna skrivas och den skulle få uppmärksamhet. I USA verkar det vara mer träd som dör än här men dom sprayar antgaligen mer över USA också.

Jag tycker alla partier och alla politiker borde exponeras genom bra artiklar om dom försöker gömma massiva brott mot befolkningen som tex. chemtrails, demokratin och media skulle exponeras automatiskt iomed det för tjänar politiker på att inte göra sitt arbete så bra, då är demokratin ingen bra lösning på att fixa poblem. Om demokratin skyddar brottlingar och brott mot beflkningen så är demokrati ingen bra idé längre och anarki kunde göra så v kan använda direktdemokrati (rösta på internet) för att skapa ett bättre Sverige där ingen har makt över nån annan i tron om att "det är säkrast så" att makthavare får bestämma allt trots att dom tjänar nånting okännt på att inte göra det bästa för folket.

Enligt bevisen.

Mvh

Posted on: 2013/5/26 20:39
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svenska chemtrails och politikerna som vågade tala om dom
#7


See User information
Jag råkade se en länk om en flygplansaffär häromdagen och tänkte lägga ut den här. Den handlade nämligen om att det sålts ryskbyggda flygplan i megaformat som kan användas för brandbekämpning med jättestora tankar till någon, jag minns inte vem, men det var fyra jätteplan.

Tyvärr gick det av någon anledning inte att kopiera länken som gick till någon av morgontidningarna, och nu går det inte att spåra den.

Men det var förra veckan... tydligen var det FY! att nämna detta...

Men kan man ha vatten i tankarna kan man ju förstås ha annat.

Jag skall försöka hitta artikeln men som sagt, den var mystisk från början och bar spår av nån sorts manipulation.


Posted on: 2013/5/30 10:14
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svenska chemtrails och politikerna som vågade tala om dom
#8


See User information
Den egentliga frågan är hur mycket ansvar ett nätverk för frihet och sanning har att skriva en artikel utifrån bevisen som lagrats under de senaste 10 åren online, när det gäller det största brottet mot svenska befolkningen genom historian..

Antingen står man får sanning och frihet eller så satsar man på att få pengar.

Följ spåret av pengar så hittar ni boven i dramat, som bra reportrar brukar säga.

Dom har skrämmt prutt i byxan på er så svenskarna får inte veta om nån chemtrails, det händer bara i utlandet, jooo lyssna på nätverket för sanning och frihet, dom hade skrivit om chemtrails om det händer över Sverige, och det gjorde dom inte = inga chemtrails existerar.

Ni på Vaken.se har redan gett upp erat ansvar när det gäller sanning och frihet.. men ni har en underbar yttrandefrihet som klår forumet som står för yttrandefrihet, när det gäller yttrandefriheten som är begränsad i forumet för yttrandefrihet.

Klart man borde förstå att det inte är ett nätverk för sanning och frihet, mer ett nätverk för slavarna som fortfarande vill stoppa huvudet i sanden och tjäna lite pengar för det är vad livet går ut på.

Vaken.se skulle inte tjäna några pengar på svensktxtade filmer om chemtrails om dom inte ignorerade att skriva om att chemtrails sprayats över hembefolkningens huvuden i minst 10 år.

Jag har inget att säga om erat val att inte ta ansvar att föra fram sanningen och frihet till folket, det är eran egen karma ni saboterar inte min.

Jag kan inte se nån annan förklaring än att ni är svenska staten eller försvarets radioanstalt som sitter och övervakar åsikter hos diverse IP-adresser medans ni pekar på FRA-lagen och sekretess.

Vad tycker du Asgeir?

Vad för ansvar har man att visa sanning för en befolkning om man säger sig vara till för att vara ett nätverk för frihet och sanning?

Kan man säga att man är för frihet och sanning och sen skita i befolkningen i hemlandet?


ELLER har man tagit på sig ett ansvar som man inte vågade följa fullt ut utan man övergav idén om frihet och sanning? sålde ut till försvarets radioanstalt och FRA-lagen och började åsiktregistrera istället för att skriva bra artiklar om skandaler i Sverige?

Fanns det inget ansvar?

Kan ni förstå att vissa som dyker in och tittar i forumet tror att chemtrails inte händer över svensk mark trots att bevisen för att det pågått finns över hela internet, mer och mer för var år som går?


Posted on: 2013/6/2 21:03
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svenska chemtrails och politikerna som vågade tala om dom
#9


See User information
Jag har faktiskt camperat precis utanför grindarna till en av FRA:s största anläggningar i flera år, hahaha! Åkt samma väg till jobbet som FRA-personalen och suttit några meter från dom. Hade du sett mig och vetat vart jag var på väg hade du utan tvekan trott att jag var en av dom...

Men jag kan bara tala för mig själv. Sverige har en massa avtal åt alla möjliga håll och det finns ingen självklar ledning för vare sig militären eller det civila samhället.

Så själva ordet "Sverige" är snarare en geografisk beteckning än ett land i den mening vi minns det från historien. Det är inte bara Somalia som är splittrat mellan olika fraktioner, om nu någon trott det.

Det finns ju hela industrier som sysslar med allt möjligt inom kommunikation och därmed kontrollerar flödena, både Ericson och Google och fan och hans mormor finns ju på plats inom landet.

Posted on: 2013/6/2 21:56
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svenska chemtrails och politikerna som vågade tala om dom
#10


See User information
Jodu men jag tror inte nånting utan jag vet att du är en av dom som saknar en själ..

Jasså dom där gammla slavdrivarna Ericsson och Google, klart dom finns i Sverige.. Det finns ju mängder av vilsna slavar här som gärna säljer 40% av sitt liv i utbyte mot diverse slavprivilegier som pengar ger.

Men betyder det att du fortfarande har en själ kvar?

Jag vet inte.. Det vet du bäst själv.

Mvh

Posted on: 2013/6/2 22:24
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svenska chemtrails och politikerna som vågade tala om dom
#11


See User information
Apropå det där med att ha en själ. Om man föds med en själ så kan man göra misstaget att panta den hos djävulen, som då sätter ett märke i pannan på en. Detta märket är synligt endast för den som vet var han skall titta och kanske har en särskild gåva.

En bekant som har den gåvan skrattade en gång häpet och sade att han "såg märket" i min panna. Men hur jag än tittade efter såg jag inget själv.

Och i vilket fall som helst har jag glömt att ta betalt.

Det sägs att man träffar djävulen om man står och väntar tillräckligt länge vid en korsväg. Själv har jag väntat i långliga tider på bussar och spårvagnar vid Korsvägen i Göteborg, kanske mötet skett där.

Men det sägs också att djävulen är en svart man som strör omkring sig med pengar och kör omkring med fina bilar.

Och det är stoppförbud i hela området runt Korsvägen, så jag får inte ihop det.

Hur är det, har du själv stått och "väntat vid Korsvägen" nån gång?

Posted on: 2013/6/4 9:01
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svenska chemtrails och politikerna som vågade tala om dom
#12


See User information
Nej, jag väntar inte vid några korsvägar eller pratar om hudfärger för alla vi som har en själ har en blå färg i astralvärldarna så vem bryr sig om vad som händer i den här lägsta dimensionen med alla krig och rasismen.

Den här dimensionen styrs av besten och han vill att du fokuserar på hudfärger medans han förvandlar planeten till en dunkel Mars-liknande planet så han kan ta hit sin familj på ett massivt smörgåsbord av möra människor som saknar själ för dom brydde sig inte om sitt samvete, karma eller empatin.


Posted on: 2013/6/4 12:37
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svenska chemtrails och politikerna som vågade tala om dom
#13


See User information

Posted on: 2013/6/4 20:16
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svenska chemtrails och politikerna som vågade tala om dom
#14


See User information

Posted on: 2013/6/4 22:59
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svenska chemtrails och politikerna som vågade tala om dom
#15


See User information
Chemtrails - ingredienser. Symptom Del 1. Den korta versionen. Information http://www.youtube.com/watch?v=Jlv8QIwv4KM

Tänk att det finns så mycket svenska filmer och dokumentärer om chemtrails över Sverige.. Men fortfarande inte ett ord om dom från forumet för sanning och, frihet att få vara ovetandes om att chemtrails sprayas över huvudet på oss alla.

Posted on: 2013/6/5 0:05
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svenska chemtrails och politikerna som vågade tala om dom
#16


See User information
Just dagen igår 4 juni var perfekt för att studera chemtrails. Det fanns under dagen både en del "legala" molnformationer av metereologiskt ursprung, contrails och slutligen chemtrails. Först såg man vanliga stackmoln som passerade, helt normalt som det skall se ut. Långt upp såg man contrails. Dom var kritvita streck som upplöstes på kanske fem minuter och låg i mycket högre luftlager, så att dom såg ut att ligga still. Sedan blev himlen klarblå för någon timme, men då började chemtrailen att bli synliga, stora breda långsträckta bildningar kors och tvärs. Svårt att bedöma höjden men de försvann så småningom, kanske utlagda för att driva med luftströmmarna och göra verkan längre sydpå där det tydligen pågår enorma skyfall som dom möjligen kan påverka.

En vanlig dag, alltså...

För att förekomma eventuella troll vill jag påpeka att jag varken är en idiot eller född igår. Jag har bott vid en kust i hela mitt liv och vet att moln bildas när det blåser in över land, och inte uppstår genom kryssmönster på hög höjd, så vare det sagt.

Om någon luras och säger att han är Tomten, brukar jag svälja det, men vuxna människor emellan som vill diskutera objektivt om vad som egentligen pågår accepteras INGA MOTSÄGELSER längre.

Ni metereologer och andra som antingen sticker huvudet i busken eller skrämts till tystnad. Har ni tänkt på att förtrollade krukor alltid går efter vatten tills det bliver översvämning och att dom då krossas för det är enda sättet att stoppa dom?

Stå fram och erkänn, den som är ärligt och har ett gott uppsåt har många vänner fast dom inte alltid ger sig tillkänna.

Posted on: 2013/6/5 7:59
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svenska chemtrails och politikerna som vågade tala om dom
#17


See User information
Idag 5 juni tog riksdagen beslut som skall säkra att Sverige ligger i världstoppen när det gäller flygsäkerhet. Men hur säkra är de chemtrailsplan som flyger utan transponder fram och tillbaka när de lägger chemtrails?

Exakt kl 15 observerade jag sex plan som möttes över riksgränsen i Öresund, det kom tre från vardera hållet på samma höjd och flög mellan varandra på relativt hög höjd medan de släppte knappt synliga trails efter sig. Mötet skedde nånstans över Landskrona/Barsebäck.

Rent allmänt kan man säga att den här sortens formationsflygning nära inflygningen till både Sturup och Kastrup väl ändå måste sägas vara förkastlig???!

Samtidigheten med riksdagsbeslutet är synnerligen anmärkningsvärd...

Posted on: 2013/6/5 21:28
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svenska chemtrails och politikerna som vågade tala om dom
#18


See User information
Jodå idag var det en extrem besprutning över Sverige och det luktade chemikalier nått fruktansvärt hela vägen mellan affären och hemmet (cirka 2 kilometer), och hela himmlen var fylld med "utsmetade chemtrails och nått nysprutat sträck", WELCOME TO HELL!!

Jag ska flyga upp och kolla vad det är för själ-lösa jävlar som sitter och styr flygplanen som sprayar, jag vet redan vad jag kommer hitta och det är antgaligen ingenting, det kan lika bra vara fjärrstyrda flygplan som styrs med kontroller.

Ingen kan anmäla eller säga till en enda person att dom inte vill bli besprutade med dessa chemikaier som fyller hela atmosfären, så alla är tvingade WELCOME TO HELL!

Tur att svenskar får stoppa huvudet i sanden iaf, dom vet att dom får ett tråkigt liv av att veta om chemtrails så det är bra att Vaken.se och flashback.org gör sitt för att tysta ner chemtrails över Sverige så mycket somo möjilgt, när det egelitgen är bara där som det skulle kunna uppmärksammas för gemene man i landet.

För man har faktist ett roligt liv när man inte vet om att man blir förgiftad för att man har fullt upp med att arbeta för att få överleva.

Posted on: 2013/6/6 0:04
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svenska chemtrails och politikerna som vågade tala om dom
#19


See User information
SWEDISH POLITICIAN CHEMTRAIL INTERVIEW. FreeTruth Show http://www.youtube.com/watch?v=RXer7kZeOAw

Han säger att det handlar om att få svenska befolkningen att vakna eftersom dom är så medvetna om miljön hahahahahaaa ja precis säger jag, det är därför chemtrails har kunnat sprayats utan några problem alls i 10 år över svenska barnfamiljer.. Det är bara för att svenska befolkningen är så medvetna hahahahahahaa

Giftigaste fisken i hela världen lever i Sverige på grund av att svenskarna är så medvetna om miljön och att det inte är nån fara att ha pappersbruk som spyr ut giftiga ämnen som sen hamnar i havet och sen i fisken och sen i människan som var medveten om miljön..


Posted on: 2013/6/13 13:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
30 user(s) are online (30 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 30

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS