vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Alan Watt nämner att han inte får vara med på Red Ice Creations

See User information
Runt minut 42 eller något tidigare nämner Alan Watt att Red Ice gått ihop eller blivit uppköpta av ett brittiskt konsortium.

Misstänker själv att hela truther-rörelsen verkar vara kraftigt infiltrerad. Folk pratar om att människan skapats av utomjordingar, repiler styr jorden, allt är judarnas, katolikernas eller USA:s fel, folk finansieras av regeringar och företag, rätt så ruttet, litar hur som helst i alla fall på Alan Watt. Folk försöker dra in pengar på diverse vis genom att sälja saker och samla in pengar och stoppar sedan pengarna i egen ficka, utöver de som de får av sina riktiga uppdragsgivare.

Stämmer detta med Red Ice? Har själv inte tagit del av så mycket av deras material, mest intervjuerna med Alan Watt.

http://www.cuttingthroughthematrix.co ... _the_Taking_Aug252008.mp3

Posted on: 2008/8/26 5:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Alan Watt nämner att han inte får vara med på Red Ice Creations

See User information
Hade han någon källa till det? Ska lyssna på blurben sen.

Jag har alltid varit skeptisk mot redice.

Posted on: 2008/8/26 6:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag mejlade nyss redice och frågade om saken. Postar svaret här om jag får något svar

Posted on: 2008/8/26 7:52

See User information
Alan Watt verkar dock vara skeptisk mot det mesta, men det var ett tag sedan jag hörde honom bli intervjuad på Red Ice, han har gett en hel del intervjuer där innan. Senaste intervjun var oktober 2007.

Posted on: 2008/8/26 16:02

Anonym
Ja, Alan Watt är väldigt skeptisk, till det mesta! Jag har försökt lyssna på honom, men de e så fruktansvärt negativt hela tiden, allt är skit! O de kan man inte lyssna på så länge, blir liksom inte så väldigt happy av det!

afton

See User information
När man inser hur korrupt världen är kan man inte bara gå och fokusera på allt det glada. :)

Vad jag förstår från tidigare podcasts så har det med Michael Tsarion att göra. När han introducerades på redice fick Alan gå.

Vad Henrik och Fredrik gör tycker jag är mycket mer än vad de flesta här gör... inklusive mig själv.. än så länge.

Posted on: 2008/8/26 18:04
* By opening oneself to truth, one will know when reality is spoken *

See User information
En lyssnare ringde in till Alan Watt igår och nämnde att någon gäst eller talare på Red Ice hade kritiserat de som snöat in på världskonspirationen och att man istället skulle sluta tänka så mycket och ge sig hän till den universella intelligensen eller liknande.

http://www.cuttingthroughthematrix.co ... Laden_Food_Sept102008.mp3

Vidare sade Alan Watt att Red Ice skrivit något nåt avtal med ett brittiskt konsortium, om han gick med dem så skulle hans framtid vara säkrad men han var tvungen att börja prata om reptiler, utomjordingar och annat som han inte trodde på. Han tackade nej och fick enligt avtalet inte vara med på Red Ice. Det är hans version, vet inte så noga hur det verkligen gick till. Känns som om det är rätt så vanligt att folk säger en del sanning och sedan snackar om reptiler, utomjordingar som parat sig med människor, pyramider på Mars, att man ska sluta tänka och att kärlek löser allt. En enda soppa, de flesta kan väl köpas eller hotas till att följa agendan, även inom den så kallade sanningsrörelsen.

Posted on: 2008/9/11 17:34

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper