vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Vi KAN undvika NEGATIVA SKIT på forumet om vi vill!

See User information
Hej på er!

Visst är det (ibland) en dagligt utmaning att håla sig centrerade och lugn med alla information och idéer vi får ibland.

Sen bearbetar vi detta på olika sätt, vill sprida och varna om detta till andra i rent empati, eller även i trygghet (att andra veta) eller i rädsla. Vissa stänger av sig, andra tar upp utmaningar och kampa "MOT" de.

Den "negativa" jag menar är då hur FOKUSERADE de flesta är på PROBLEMEN och hur då det "kommer hända (insert worst case scenario here) och då, DÅ är det ÖVER!

Är det Jantelagen som gäller?

(Bra beskrivning med engelska texten för de som inte behärska språket) http://video.google.com/videoplay?docid=-4303977686564782942&hl=en

Mycket mycket snack, om det negativa, som då FÖRSTÄRKER exakt vad den kallade NWO, Eliten, Bilderberg, Illuminati vill att vi ska tror på.

Att VET en fara är en sak.

Detta är bara en grundläggande lärdom sen vi var barn, en överlevnadsstrategi.

Men, som vuxna människor är det en fara att fastna med att till ex blir rädda för bilar och hundar eller främlingar...eller "The Bogieman!" ; ) (NWO, Eliten, Bilderberg, Illuminati)

Eliten räkna med att vi ska reagera så, och detta är naturligt i kontexten av våran uppväxt. Edward Bernays bla har hjälpte till med detta:
http://www.youtube.com/watch?v=V0OrT-8gXMs

Men, jag menar, och varnar för Problemthink.

Att fokusera på problemet, och uteslut tiden och fokus på LÖSNINGAR och ALTERNATIVEN.

Vi kan väl räkna med att Eliten gör detta själva.
Detta funkar!

Att vara FÖR mer "Rikssäkerhet"

Att vara FÖR en "Global Finans lösning"

Att vara FÖR en "EU och gemensamma valuta och arme"

Att vara FÖR "GMO mat och big Pharma"

Och de FÅR ett resultat mer och mer mot den de vill, enligt deras värderingar.

De tänker väldigt sällan på " vi måste kampa EMOT de där Truthers eller motståndare..." de tänker och planera HUR de skall VINNA, hur de ska "fixa", "göra" "bygga". Säkerligen pga den grundliggande Frimurari i det hela med sådana tänkar.

Gör ett prov:

Försök att vara EMOT din egen hunger imorgon.
Gör inget EMOT det, tänk inte på lösningen bara vara och tänkar emot och varna andra om HUNGERN som finns.

Gör detta bara en dag och inte 3 månader, då blir det rätt illa hehe-

Poängen är:

Var med och sträva MOT den vi VILL istället för EMOT den vi INTE vill.

Vill klistra in ett forum där det lyser med positiva Can Do ideer och en bred typ av människor som jag tycker visar hur man gör.

*OBS* jag står inte för allt som finns där, fast jag tycker att ett par timmars forskning i ett område som talar till sig är värt.

Just people like you and I in the Positive:

http://www2.anthonyrobbins.com/community_dev2/index.php

M

Posted on: 2009/6/6 11:15
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Vi KAN undvika NEGATIVA SKIT på forumet om vi vill!
Jepps dom styr med räddsla som har okunnighet i grund.

Jag sitter och funderar och tänkte starta en tråd kanske eller om någon annan vill.

Tänkte typ.

Hur man styr folket med det icke självklara självklara.

Exempelvis vill alla vi att företagen ska ha det bra och alla samhällsklasser.
Givetvis vill vi alla att allt ska gå i harmoni med naturen.
Och självklart vill vi ha våran frihet.

Titta sedan på partierna.
Varje parti ska representera ett ämne.

Så det är typväljer du chokladkakan får du ingen vaniljsås och viceversa.
Och sedan därtill partierna göra i motsats till vad dom representerar.

Vilket skämt till system.

Kan bara förstå hur idiotiskt korkade och osjälvständiga folk kan vara när dom lägger över sitt självansvar på en religionsbok lag eller politiker för att fly sitt eget ansvar och göra världen bättre , pga indoktrineringen.

Allt för röven ska växa i soffan och man ska äga mycket, och till vilken nytta?Sedan när blev den feta röven,och Producera = bra hälsa och framgång? Vartiligger sanningen i levnadsättet?
Politiker fiskar bara efter en majoritet röster vilket lämnar minoriteterna lidande.(OM man därtill SKULLE utgå rent teoretiskt att dom verkligen gjorde som dom lovade osv)
Och änn värre politikern försöker samma sak nästa valperiod.
Döm dom efter deras frukt,, kan folk inte se att detta är en lögn baserad på girighet?
Och sinnesjuka befolkningen anser att detta är demokrati.Att lämna parter utanför.
Jo det är väl därför man delade upp politiken i så många partier.
Så det självklara blev osjälvklart.

Trots allt så styr man genom folks okunskap rädsla och motsättningar,, dom bara älskar motsättningar eliten.
Därför dom bidrar till nationalist tänkandet mm och gränser och jorden platt idiotin det ger ju dem mera makt.
Och vänder vi på steken styr dom genom motsatsen ochså.

Det svaga ligger i människans förmåga att känna vad som är rätt och fel och se sanningen själva, ingen kontakt med hjärta-Sinne-Själ.
Sanningens grund undangömd från början, då kan man inte förvänta sig annat av folk pga bristen av förståelse.Först ska man styra med religion sen med ateism osv osv ,, menar vad folk än gör blir dom utnyttjade, man drar nytta av hoppet på alla sätt, energi tjuvar som dom är eliten.

Den falska kunskapen är grunden till okunskapen.
Kunskap är makt och frihet, men kunskap med rätt förståelse som grund.
Den enklaste kunskapen.

..,

Lev i frid.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det var en innehållsrik och intressant tillägg-

Och jag håla med dig med mycket där, fast låt oss kolla närmare på det NEGATIVA ; ).... Jag ska då visa lite HUR det manifestera sig i detta du skrev (väldigt svår att inte hämna där! )

Ingen direkt kritik, men hål oss till ämnet lite, hur vi undvika, och kolla lite på din inlägg:

Quote:

TheAssasin skrev:
Jepps dom styr med räddsla som har okunnighet i grund.

Jag sitter och funderar och tänkte starta en tråd kanske eller om någon annan vill.
Just det, FUNDERAR och om en annan vill.... ; ) ledar ingenstans... Action counts! ; ) Men bra ide!

Tänkte typ.

Hur man styr folket med det icke självklara självklara.

Exempelvis vill alla vi att företagen ska ha det bra och alla samhällsklasser.
Givetvis vill vi alla att allt ska gå i harmoni med naturen.
Och självklart vill vi ha våran frihet.

Titta sedan på partierna.
Varje parti ska representera ett ämne.

Så det är typväljer du chokladkakan får du ingen vaniljsås och viceversa.
Och sedan därtill partierna göra i motsats till vad dom representerar.

Vilket skämt till system.

Kan bara förstå hur idiotiskt korkade och osjälvständiga folk kan vara när dom lägger över sitt självansvar på en religionsbok lag eller politiker för att fly sitt eget ansvar och göra världen bättre , pga indoktrineringen.

Du fokusera på "problemmet" och en nego attityd ; )

Allt för röven ska växa i soffan och man ska äga mycket, och till vilken nytta?Sedan när blev den feta röven,och Producera = bra hälsa och framgång? Vartiligger sanningen i levnadsättet?
Politiker fiskar bara efter en majoritet röster vilket lämnar minoriteterna lidande.(OM man därtill SKULLE utgå rent teoretiskt att dom verkligen gjorde som dom lovade osv)
Och änn värre politikern försöker samma sak nästa valperiod.
Döm dom efter deras frukt,, kan folk inte se att detta är en lögn baserad på girighet?

Och sinnesjuka befolkningen anser att detta är demokrati.Att lämna parter utanför.

Sinnessjuka...jo hela befolkningen, vilken nego bild eller metafor eller analogi som skapa en "verklighet" du och andra reagera på.

Jo det är väl därför man delade upp politiken i så många partier.
Så det självklara blev osjälvklart.

Trots allt så styr man genom folks okunskap rädsla och motsättningar,, dom bara älskar motsättningar eliten.
Därför dom bidrar till nationalist tänkandet mm och gränser och jorden platt idiotin det ger ju dem mera makt.
Och vänder vi på steken styr dom genom motsatsen ochså.

Det svaga ligger i människans förmåga att känna vad som är rätt och fel och se sanningen själva, ingen kontakt med hjärta-Sinne-Själ.

DET SVAGA, fokus på problemmet, eller som sagt måla en MÖRKT tavla...

Sanningens grund undangömd från början, då kan man inte förvänta sig annat av folk pga bristen av förståelse.

Vad man INTE förvänta sig.....

Först ska man styra med religion sen med ateism osv osv ,, menar vad folk än gör blir dom utnyttjade, man drar nytta av hoppet på alla sätt, energi tjuvar som dom är eliten.

Den falska kunskapen är grunden till okunskapen.

Kunskap är makt och frihet, men kunskap med rätt förståelse som grund.
Den enklaste kunskapen.

..,

Lev i frid.

Det var, som sagt intressant och jag fattar väl vad du menar, och skulle vara ännu gladare om DU skulle lägga i lite Solution Think, samma ämne men, fyllde med LÖSNINGAR, möjligheter, vad vi KAN göra och HUR ; ) Vad som är bra, VEM gör vad, exempel på detta osv....

Då är det på gång!

Jag ser att du (och jag med) falla för den NEGO SKIT som präglas tänkesättet.

Det största kontrol faktorn enligt mig.

Styra hur folk TÄNKER, gör det ngo kan man vara glad och säker på det tar lååååång tid innan "VI" skapar en lösning.

Kolla lite på John Lennon på framsidan.

Rik, kändis, vad gjörde han?

Den han kunde, med fred som budskap.

På det planet, det FÖRSTA i historien som har gjort detta så, kanske lite naive osv, men han fortsättande och gjorde det.

Jag tog 5 min av min tid förre veckan, hjälpte en gamal tant med hennes KÖTT och OST och andra varor från Konsum när alla andra gick förbi, när hon hade svårt med att komma över trottoarn.

5 min.

Kunde säkert fixa hemkörning om jag vill, till de äldre.. men men.. GÖR detta vi kan, HÄR och nu, gör detta vi kan med planering, fokus, viljan och våran tid.

Prova fram, SKAPA med en sund och bra innehål... Som Eliten gör varje dag fast, vi vet...OSUNDT för alla...... ; )

Posted on: 2009/6/6 12:58
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
Solution = Sanning och Direkt Demokrati.

See User information
skit i demokrati bara ett maktverktyg.

republik och en konstitution för folket.

Posted on: 2009/6/6 21:49
Citat:
har lärt mig från historia att man ska kolla upp saker noggrant..

Anonym
Så det man kan säga är att man skall vara förändringen man vill ha i samhället. Om någon vital information är undanträngt för den skulle göra folk fria så skall den spridas.

Om man har en lösning, eller ett litet steg mot en större sak så ta dom små stegen mot det för att det kommer hjälpa i längden.

Om man står inom ringens ramar och den man slåss mot bestämmer reglerna är man körd. Lösningen finns utanför ringen som inte dom onda krafterna kontrollerar. Det som tyvärr är problemet är att systemets onda krafter har tendensen att hitta lösningar som skulle göra folk mer oberoende av samhället för att sedan förstöra dom.

Så gå utanför systemet och bygg upp ett eget. När det stora faller så var inte beroende av det för då kommer du lida av det. Du har kanske valt vägen med att väcka andra människor och inte bryta dig loss från systemet för att då offra dig, men det är då denna personens val.

Lösningarna finns där ute. Bygg ekologiska bostäder, odla ekologisk mat och medicin (Olagligt?), om ni hört något om billig energieffektiviseringsteknik av fordon så granska den och testa om den fungera för att då sprida den vidare.

Sluta med meningslösa saker som många gör, debaterar med folk som inte alls förstått eller aldrig kommer förstå. Det kostar energi och när man försöker "rädda världen" så är all energi mycket värdefull.

Tipsa personer som är medvetna om mat kring exempelvis Codex Alimentarius, vilken jäkla kärring Marit Paulsson är, bra vitaminer som B17, naturliga kosttillskott som nässelpulver och nyponpulver ( www.phbalans.se ) och så vidare.

Var inte rädd för att mördarna skall kunna se vad man gör. Om ni skrivit något inlägg här på vaken som indikerar på att du vet att samhället är extremt korrupt under ytan så är du säkert registrerad. Dom kommer inte att lyckas med sitt mål med total kontroll över jorden. Dom har i och för sig nästan steriliserat männen idag (Finns män egentligen enligt genusvetenskapen? Finns det inte bara "det med pille" och "det med hål"?) för att på så sätt minska jordens befolkning.

Att vara rädd är ingen bra idé. Lev med kärlek och låt det ni gör vara bra för mänskligheten. Släng girigheten och egoismen i soptunnan.

Anonym
Direkt Demokrati och sanningen är lösningen.

Vi behöver inte politiker.

Bygg eget till vilken nytta så det kan sluta upp som i Waco Texas??

See User information
demokrati är rent skit, bara se alla regeringar som har demokrati. samt länger som omfamnat demokrati har hamnat i ekonomisk ruinering.

Kolla Ryssland de har diktatorial "demokrati" för vanlig demokrati är ju ett skämt i politiken.

Posted on: 2009/6/7 10:22
Citat:
har lärt mig från historia att man ska kolla upp saker noggrant..

Anonym
Du visar att du inte vet vad demokrati är ,, såsom många andra.

För det första finns ingen demokrati någonstans i världen.

Använder du ordet för en process som inte existerar visar du bara att du har fått ett synsätt matat.

Det är som folk som gärna kallar sina länder demokratier.

Var ser du demokrati någonstans?

För folket Av folket Med folket.

VAR?

Skulle det finnas demokrati skulle det inte finnas politiker,, i vilket land ser du detta?

Anonym
I dagens värld där olika klasser och folk behandlas olika heter våra statskick = Kromokrati.

Motsvarar krom som läggs på i lager.

På samma sätt behandlas folk i olika grupper olika.Direkt Demokrati är sann demokrati men för att den iden ska kunna uppfyllas så måste politikerna bort och ansvaret ligga hos folket.

Det är lustigt hur våra politiker använder ordet demokrati för att förklara statskicket hela tiden, och att folk inte reagerar utan verkligen köper lögnen och sedan använder sig av ordet demokrati för att förklara nationer land eller dyl visar hur effektiv hjärntvätten har varit. I En riktig demokrait är politik som splittrar ideal folk och vad som är rätt mm en omöjlighet

See User information
Demokrati är när ett får och två vargar röstar om vad dom ska ha till lunch.
Diktatur är när två får och en varg röstar om vad dom ska ha till lunch.

Posted on: 2009/6/7 11:49
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Demokrati är = För folket av folket med folket (Martin Luther King)

Vilket innebär = Inga politiker .

Vilket i sin tur innebär = Direkt demokrati.
Diktatur är när ledarna lyckats lura folket att dom lever i en demokrati och övertalat folket att agera i dess namn.

1 ledar system är raka motsatsen till innebörden av demokrati.

Dvs, monarki, statsminister, presidenter osv osv system med ledare som styr över andra.

See User information
Quote:

abbadon skrev:
skit i demokrati bara ett maktverktyg.

republik och en konstitution för folket.

Va mer KREATIVT.

Utmaning, beskriva VAD och HUR.

Lätt att komma med vad man ska bara "SKIT" i eller hur?

Demokrati har varit väldigt framgångsrik för eliten och funkat bra.

För de flesta är det bara en utmaning och en daglig lögn, men bra för NWO agendan.

Beskriv då DIN lösning eller exempel! ; )

Posted on: 2009/6/7 21:22
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

See User information
Härligt hur negativa ni är!

Ser ni detta?

Var god och hål er till ämnet eller skapa ett tråd ang demokrati annars blir det raderat.

Trådet handlar om detta jag skrev först och vill utmana vi, oss, er att kom med LÖSNINGAR istället för skit kastningen som vilken fjortis kan. Eller ni är fjortisar? Vad vet jag? hehe....

Posted on: 2009/6/7 21:25
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

Anonym
Ni har en lustig syn på negativitet och demokrati.

Allt måste jämna ut sig.

Ni sover än ZZZzzzzZZZzz.. vaken på nätet men koma i hjärtat.

See User information
TheAssasin är inte en speciellt positiv nick hellre, och antar att du fattar hur jag menar, men så kan det går ; )

Posted on: 2009/6/9 12:25
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

Anonym
Behöver inte förklara mitt nick men gör det iallafall för andra gången.

2 meningar

Assa(sin) för att jag mördar syndandet inom mig.
Assasin för att jag tvekar inte och slakta den som vill ta mitt eller min familjs liv eller någon utsatt eller svag för den delen.

Kan lätt offra mig för andra ..

Negativt härrör bara från lögnens rot.

Annars existerar inte negativt och postetivt mer än som perspektiv och inlärda uppfattningar i våra hjärnor.

Allt söker balans.

Anonym
SLUTA SKICKA MIG SÅNTHÄR SKIT.

Och vill du något visa det ÖPPET DÅ.

FEGHET är det värsta jag vet.

Re: Att håla sig till trådens ämne

Gillar inte din ton, den tillhör inte Vaken.

Som i sig är ICKE demokratiskt.

Har koll på dig och dina inlägg och attityd.

Du får EN varning, skärp dig eller får en banning.

Snarare du som får en varning.

Ska du banna mig för att du inte lärt dig vad demokrati innebär eller hur man uppnår det., för att din värdsbild krockar.

Banna mig då din svagsinte.

Du är inte mycket bättre isåfall än mupparna du propagerar mot

Vi ses på vaken mötet då så ska jag banna dig, kan du ge dig faaan på, ska vi se hur kul du tycker det är och leka Stazi.

See User information
Quote:

Assasin för att jag tvekar inte och slakta den som vill ta mitt eller min familjs liv eller någon utsatt eller svag för den delen.

Väldigt negativt.

Så, nu kan vi ta en titt på hur du kan beskriva denna i det POSITIVA.

Du menar att du VILL något väl för att du bryr dig om andra.
det var väl fint.

Man kan väl ju argumentera att orden inte finns och att språk är en illusion med, fast då kommer vi inte så långt på ett forum ; )

själva ordet har sin ursprung i våld:
http://www.etymonline.com/index.php?term=assassin

Visst du får definerar den hur du vill, jag kunde lätt bytte nick, till Rapist och tycker att det är en inre kamp mot mig själv....

Eller Knife Fucker och säger att det handlar om Djup Intim Kärlek.

fast då måste jag vara bered att andra kan lätt misstolka detta.

Assassin:
Lika: butcher*, clipper*, dropper, eliminator, enforcer, executioner, guerrilla*, gun person, gun*, hatchet person, hit person, killer, liquidator, piece person, plugger, slayer, soldier, torpedo*, trigger person

Du kan väl välja: Assistant!!

Lika:

abettor, accessory, accomplice, adherent, adjunct, aide, ally, appointee, apprentice, associate, attendant, auxiliary, backer, backup*, coadjutant, coadjutor, collaborator, colleague, companion, confederate, cooperator, deputy, fellow worker, flunky*, follower, friend, gofer*, help, helpmate, mate, partner, patron, peon*, representative, right-hand person

Och gör samma sak.

Vi vet att det finns inga riktiga ASSASSINS här på lilla vaken forumet ... fast du verkar vara i behov att visa hur stark du är och detta för sig är gulligt.

Posted on: 2009/6/9 12:49
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

See User information
Quote:

TheAssasin skrev:
SLUTA SKICKA MIG SÅNTHÄR SKIT.

Och vill du något visa det ÖPPET DÅ.

FEGHET är det värsta jag vet.

Re: Att håla sig till trådens ämne

Gillar inte din ton, den tillhör inte Vaken.

Som i sig är ICKE demokratiskt.

Har koll på dig och dina inlägg och attityd.

Du får EN varning, skärp dig eller får en banning.

Ska du banna mig för att du inte lärt dig vad demokrati innebär eller hur man uppnår det., för att din värdsbild krockar.

Vi ses på vaken mötet då så ska jag banna dig, kan du ge dig faaan på, ska vi se hur kul du tycker det är och leka Stazi.

Oj! Vilka energi! Wow! ; )

Ska jag kasta nego skit på dig oxå? Nej detta skulle bara ledar ingenstans...

Ska ser det positiva i detta.. hmm.. lets see now...

Du får en chans att ta tillbaka dina ord nu, och tänk på och läsa igenom VAD du har tackat JA till varje gång innan du posta här.

Tänk på detta. det heter "Regler"

Väldigt viktigt att ett forum med många åsikter håller ordning, som "demokrati" måste göra för det goda eller onda (beroende på hur du ser det).

Men, som jag fattar Satzi och kul har detta inget att gör med detta.

Och jag gör dig en chans att beskriva HUR du skulle tar din tid som de få voluntärer här och ADMINISTRERAR forumet med alla åsikter så att det funkar smidigt för användare.

Nu får du beskriva detta. Med ansvar. Och helst i det POSITIVA

Posted on: 2009/6/9 12:56

Edited by The Lorax on 2009/6/9 20:11:04
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

Anonym
Energi kan du ge dig på , Det var du som pratade om demokrati fastän du inte vet vad det innebär och inte vill bemötta kritik..

Jag tänker inte smöra för dig på något sätt.

Förväntar mig att du bannar mig och jag håller alltid mitt ord , det är jag känd för för lögn existerar inte hos mig.

Om du inte tar tillbaks något kan du glömma att jag gör det, jag gillar inte folk som inte står för vad dom säger.

JA regler är viktigt speciellt för den som inte kan skilja mellan rätt och fel.

Så du anser inte att sprida hur demokrati fungerar vara posetivt.

Man unviker skit genom att reda ut vad som är rätt.

Som att veta vad demokrati är.
Eller som att veta vad rätt och fel är genom att inse sin anpassning.
Eller genom att inte utmana användare i frågor man själv inte förstår vidden eller betydelsen av i sina egna trådar och sedan banna dom som ska lägga en på rätt spår.

Rättfärdighet uppfattas som negativt av dem som lever i självförnekelser.

Och nej jag är ingen snorunge förmodligen är jag äldre än dig.

Jag vill inte ha din chans för jag lever inte efter dina regler,, men jag lovar dig att jag kommer ge dig en chans och jag kommer visa dig att dina actions har konsekvenser.

Smidigt för alla användare??

Hmm hålla sig till sanningen kanske hur vore det för en gångs skull??

Istället för media propaganda,fantasier och utsagor baserade på aphjärnan.

BAnna på du bara kittlar säkert skönt i din aphjärna och dina keybordfingrar när du får utöva lite makt.

Ses.

;M

Det var ju en lustig syn.

Som jag sa

See User information
Quote:

TheAssasin skrev:

Jasså?

Då har du brutit mot många regler tydligen, fast jag tolkat detta sist som väldigt fysiskt hotfullt mot min person.

Hur menar du med "banna"?

Posted on: 2009/6/9 22:22
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

Anonym
Om du bannar mig så kommer jag banna dig svårare än så är det inte.

Du kan banna mig från forumet det rör mig inte ryggen.

Men jag kan banna dig så du blir otursförföljd resten av ditt liv och blir sjuk.

Oj jag har brutigt mot dina regler efter du har provocerat mig, tror du inte jag ser igenom din teeater, nu måste vi leka bödel,, ta jobb hos Fra istället eller som nämndeman åt frimurarna, skulle nog passa dig.

JAg vet hur du känner , hur du tänker och reagerar för jag känner igen lökens ringar på jaget.

Men du vet inte ett skit om mig det enda du vet är att du Tror att jag är agressiv.

Du har inte den mista lilla anning om hur ett brahman liv ser ut, vad känslor är, varifrån dom kommer, vad dom syftar till, hur anden lever, hur anden interagerar med människor, hur själen utvecklas genom hjärtat, du vet bara vad du läst och i vad du läst hittar du ingen större sanning om dig själv.

Som jag sa innan Lek inte med elden om du inte kan hantera den.

Jag har redan varnat dig en gång.

Fortsätt göd din aphjärna med att spotta gift med dina provokationer så ska jag läxa upp din själ.

Du är din egen själs största fiende halvmupp.
Gynna dess natur eller håll käften.
Din aphjärna kan inte ge mig något av värde.

Inte värt att sprida högre sanningar till såna som dig.

Du tror att du är så bra oj vad bra jag är jag kan sitta och propagera propaganda medans 100.000 tals människor dör runtom världen för att jag ska mat på bordet och kläder på kroppen.

Din Bortskämda aphjärna.
Det är tack vare folk med din syn vi har obalans inte bara makteliten.

Leka vaken och ickevåld,,, lol du har ingen anning om vad du sysslar med eller hur, du har din egenbild i din aphjärna redan.

Jaja prata med pipan mot nacken när du ska avrättas, rättfärdighet = Icke existerande i din fega världsbild.

.. Såja nu måste självklart din aphjärna kontra.

Jag väntar med spänning på se hur medveten du är.

Spotta på mig en gång till bara och visa mig hur vaken du är.

Jag har varnat dig en sista gång.

See User information
Flera har hört av sig till vaken med klagomål.

Jag har raderat assasin som inte håller sig till forumsreglerna och agerar hotfullt.

Om assasin vill så kan han höra av sig till administrationsgruppen om några veckor så kan han registrera sig på nytt.

Han är välkommen.

Posted on: 2009/6/10 13:15
Administratör och grundare av vaken.se

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper