vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Alex Jones 2006-04-18
Måste säga: Fy helvete vad bra.

Speciellt hans gäst på slutet i radioprogrammet: Walter Burian.
Ta ned den från Conspiracycentral.

Go T-REX of political talk. :)

Kan vi inte få upp A.Jones show dagligen på något sätt länkat från förstasidan på vaken.se? Det behövs.

Hur gör ni, jag hämtar mina på CC en dag efter hela tiden. Det funkar bra.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Alex Jones 2006-04-18

See User information
Man måste ju logga in mm för att nå CC. Gör mig alltid iriterad.

Posted on: 2006/4/21 11:35
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Sant. Plus att deras tracker tenderar att missa uppenbara sökningar som ibland(ofta) blir:

Search results by: "alex joens"
No Result Found

Men jag har inte hittat något snabbare ställe för att hitta A.Jones på.

See User information
får ni också en adrenalinrush ibland av att lyssna på alex jones?!
han har mycket kunskap och energi den mannen. jag lyssnar dagligen på väg till jobbet / på jobbet / på väg hem från jobbet.
jag laddar hem härifrån:
http://globalplantation.org/aj_radio/
eller
http://nw0.info/index.php?dir=Radio/A ... s%20Radio%20Archive/2006/

Posted on: 2006/4/21 13:31

Anonym
Ja... jag kan definitivt erkänna adrenadinrush. DEFINITIVT. :)
Jag fylls av en massor av energi under ett program.

Blev lite förvirrad och konfunderad i 18 april-programmet när han helt oventeskapligt körde en klassisk form av skräckpropaganda och vrålade flera gånger i programmet. "DONT YOU EVER DARE TO TRY DRUGS, MARIJUANA LEADS TO COCAIN". Jag förespråkar inte användade eller experimenterade av droger övht, men hans stil i denna frågan är inte alls så vetenskaplig som han tenderar att vara.

Tror nästan jag får i mig lite för mycket Alex Jones ibland.
Vill verkligen se till att få tag på senaste programmet varje dag annars uteblir kicken, ha ha. Ser fram emot att jobba i helgen för då kan jag lyssna så sjukt mycket på honom. Gammalt och nytt.

Tack för länkarna. Perfekt. Behöver lite andra källor än CC.

See User information
du måste ha missuppfattat honom i sådana fall. jag uppfattade det som att han menade att man inte skulle 'falla dit' för deras propaganda om att det är coolt med droger. och att det ena kan leda till det andra osv.. man köper deras droger på olaglig väg - sedan måste man köpa deras lagliga droger för att bli bra. osv. blir en ond cirkel!

men jag håller med honom att gräs (även om jag inte använder det själv, har testat en gång..) borde vara lagligt och att man ska kunna köpa det öppet, som att gå till Systemet. man vet ju att alkohol är bra mycket farligare osv.
allt som missbrukas ÄR ju farligt. TV, sex, alkohol, jobb - you name it!
kan man bruka det måttligt och under ordnade förhållanden - why not?

peace!

Posted on: 2006/4/21 18:39

See User information
Alex Jones är Kung!
Fast han kan bli lite dryg ibland när han drar samma sak för tionde gången men det är väl vad som behövs för att folk ska börja fatta vad som händer.

Jag lyssnar nu på 20/4 avsnittet. Bra info om den illegala FIAT valutan och olagligheten med USA:s regering, att det inte är en riktigt stat och att då staten inte har någon skyldighet att skydda medborgarna så har inte heller medborgarna någon skyldighet mot staten.

Är det nån som vet hur det ligger till med svenska staten? Vi har ju en Kung som statschef så det borde vara annorlunda? Och vad säger Grundlagen om individens skyldighet gentemot staten?

Jag laddar ner mina på Piratebay.org eller mininova.org
Mininova går rätt snabbt, som regel kommer avsnitten upp samma natt som de har sänts.

Conspiracy central är hopplös med inloggningen för mig med. Nu har det gått så långt så jag glömt mitt password

Posted on: 2006/4/22 2:23
"Now I have become death, the destroyer of worlds"

Anonym
började genast ladda hem, tack grabbar!

måste tillägga att även herr Jones är programerad på många sätt som varken vi eller han kan se..
förutom när grodorna ramlar ur munnen på han..

:D

men han e ju bra på att ursäkta sig själv..

Anonym
jag vet inte hur han får marijuana att bli deras drog??

det är väl allahs. så vitt ja vet..

dessutom så förespråk han att man ska tjäna mkt pengar..?!?

ajaa.. man får ta han med en nypa salt helt enkelt....

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper