vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Hej

See User information
ny på forumet bor i malmö och har föjt era diskussioner här på vaken i 1år ca .Det som har fått mig att söka mig till sidor som denna är att jag under ca 6års tid kännit stark misstro och varit missnöjd hur vår egen stat sköter utredningar i allt från OLOF PALMES mord Till Estonia katastrofen och hur man slaktat vårt lands välfärd system och hur Svenska folket blivit inlurade i EU vilket kommer bli SVERIGES undergång på sikt ,personer som jag
tycker för en bra kamp är Alex Jones och hans team i England
Jordan Maxwell,David Icke har också bra fakta i vissa topics men e lite flummig och utflippad i andra som hans info om Reptilians tex.

Posted on: 2006/5/25 17:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Hej

See User information
När är Jordan flummig?

Posted on: 2006/5/25 17:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Hej och välkommen till intresseklubben för dom som vaknat ;)

Bra att fler ger sig in i denna fight! Hoppas du lyckas väcka nån där nere i Skåne..här hemma går det seeegt att väcka omgivningen..

Tur att det börjar röra på sig i USA, så småningom kommer dom som tycker att man är "dum i huvet" att fatta att man faktiskt hade rätt iaf..

Posted on: 2006/5/25 17:43
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Tack för välkommnandet det går rätt segt för min del också folk
är väldigt naiva och hjärntvättade tyvär.

Posted on: 2006/5/25 17:49

See User information
Jordan är inte flummig det var Icke jag menade

Posted on: 2006/5/25 17:52

Anonym
Welcome in and join the crowd!
Information Wants To Be Free, lets keep it that way.

Om du inte redan har sett den så rekommenderar jag
lite "info-tainment" som Homer skulle kalla det:

The Illuminati filmen från 2005. Riktigt härlig grej.
(Dom har tagit bort den från ConspiracyCentral på
skaparnas begäran tydligen.)
http://tr.searching.com/view.php?id=63985

See User information
Hej och tack för välkommnadet och tipset jag har redan kollat på The Illuminati som sagt mycket intressant dokumentär har du även sätt Illuminatis Conquest of Space Secret Space av skaparen av The Illuminati Chris Everard jag kan annars starkt rekomendera den fanns även på conspiracy central innan den togs bort på begäran .http://files.filefront.com/+Illuminat ... /;4855689;;/fileinfo.html

Posted on: 2006/5/25 18:24

Anonym
Tack. :) Den ligger i Bittorrent kön sedan en tid tillbaka. Min uppkoppling tar en bra jävla tid på sig för att få ned 4 gig.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper