vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Skojit forum
Lightsaber:--Jag hittade en artikel av Alan Watt… *länk*

Lightsaber:--En till *länk*

Lightsaber:-- Och åter en till *länk*

Anonym:--Fy fan vad bra lightsaber var hittar du allt

Najjko:--Någon som ba kan klottra ner lite snabbt i smyg om man behöver nån spec CD-
skiva för att bränna den ?...
DvD skiva ?

matsism:--Jag öppnar filmen i QuickTime 7 PRO och exporterar den som en DV-fil. DV-
filen drar jag sedan till iDVD-ikonen och trycker på bränn-knappen. Datorn frågar
efter en blank DVD-R-skiva och så vidare...
Vill jag bränna den som en VCD-skiva använder jag Roxio Toast och drar filmfilen
till ett öppet Toast-fönster. Datorn frågar efter en blank CD-R-skiva och så vidare...

micro:--vid ala sjuu himlar vadbra krama var andra, ni är ine på rett spår. jAg älsakr er allihoppa.. nåja.. nästan

Lightsaber:--En *länk*
Lightsaber:--*länk*
Lightsaber:--Åter en obegriplig länk

OSPA:--Ni är inte kloka.

--------Micro skicka ett pm till ospa och ber han skall vårda språket. Som straff så raderar micro alla tidigare inlägg från OSPA och medans han håller på så passar han på att radera alla kritiska inlägg på vaken samt skriver en dementi på Vofs forum.----

Efekto:--fitta, kuk, jävla svenne jag har fått nog av erat skit for um. Kryp ner i era hålor igen idio ter.

Jag är bra jag är bäst jag är en tjillevipp/efekto.

fr3D:--Har ni tänkt på att flygplanen sprutar på oss? Jag har satt upp ett Chemtrails Forum där jag lagt upp massor av bevis på att så sker..
Vänta! Dom kommer nu med min medicin…….
-Så fort jag får insikter så kommer dom med sina mediciner.
-Det är säkert en konspiration.
Nu sprutar dom himlen där jag bor fan det måste jag fota och lägga upp på min sida.
Vi hörs.
Jäkla vad dom gröna slog. Tjo flöjt.

Homopope:--Jag kan bara skriva på engelska. Visst är jag speciell. VA VA VISST.

seraphim:--FEJK FEJK allt är bara FEJK. Jag däremot vet ALLT, fattar ni inte
K-O-N-S-P-I-R-A-T-I-O-N
Fan vet om inte det också är FEJK. Hmm skall fundera på det ett tag återkommer.

sune:--Att skita är guld – nej! förresten att skita är kolloidalt silver.

Skywatcher:--Jag håller med.

A73:--Jag med, man måste vara öppen och se längre. Fan jag ser ända till grannen.

Osv
Osv.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Skojit forum

See User information
Med sådana väldigt givande inlägg som ditt så blir forumet mycket bättre. Tack så väldigt mycket...

Posted on: 2006/8/2 15:03
- -
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

utsikt skrev:
Lightsaber:--Jag hittade en artikel av Alan Watt… *länk*

Lightsaber:--En till *länk*

Lightsaber:-- Och åter en till *länk*

Anonym:--Fy fan vad bra lightsaber var hittar du allt

Najjko:--Någon som ba kan klottra ner lite snabbt i smyg om man behöver nån spec CD-
skiva för att bränna den ?...
DvD skiva ?

matsism:--Jag öppnar filmen i QuickTime 7 PRO och exporterar den som en DV-fil. DV-
filen drar jag sedan till iDVD-ikonen och trycker på bränn-knappen. Datorn frågar
efter en blank DVD-R-skiva och så vidare...
Vill jag bränna den som en VCD-skiva använder jag Roxio Toast och drar filmfilen
till ett öppet Toast-fönster. Datorn frågar efter en blank CD-R-skiva och så vidare...

micro:--vid ala sjuu himlar vadbra krama var andra, ni är ine på rett spår. jAg älsakr er allihoppa.. nåja.. nästan

Lightsaber:--En *länk*
Lightsaber:--Åter en obegriplig länk

OSPA:--Ni är inte kloka.

--------Micro skicka ett pm till ospa och ber han skall vårda språket. Som straff så raderar micro alla tidigare inlägg från OSPA och medans han håller på så passar han på att radera alla kritiska inlägg på vaken samt skriver en dementi på Vofs forum.----

Efekto:--fitta, kuk, jävla svenne jag har fått nog av erat skit for um. Kryp ner i era hålor igen idio ter.

Jag är bra jag är bäst jag är en tjillevipp/efekto.

fr3D:--Har ni tänkt på att flygplanen sprutar på oss? Jag har satt upp ett Chemtrails Forum där jag lagt upp massor av bevis på att så sker..
Vänta! Dom kommer nu med min medicin…….
-Så fort jag får insikter så kommer dom med sina mediciner.
-Det är säkert en konspiration.
Nu sprutar dom himlen där jag bor fan det måste jag fota och lägga upp på min sida.
Vi hörs.
Jäkla vad dom gröna slog. Tjo flöjt.

Homopope:--Jag kan bara skriva på engelska. Visst är jag speciell. VA VA VISST.

seraphim:--FEJK FEJK allt är bara FEJK. Jag däremot vet ALLT, fattar ni inte
K-O-N-S-P-I-R-A-T-I-O-N
Fan vet om inte det också är FEJK. Hmm skall fundera på det ett tag återkommer.

sune:--Att skita är guld – nej! förresten att skita är kolloidalt silver.

Skywatcher:--Jag håller med.

A73:--Jag med, man måste vara öppen och se längre. Fan jag ser ända till grannen.

Osv
Osv.

Definition på en cyniker:

"En person som vet priset på allt men värdet av inget."

Posted on: 2006/8/2 15:17
Religion separerar - Andlighet förenar

Anonym
Hahahaha... jag vet inte vem utsikt är eller vad han har i tankarna med att skriva detta.... men kan man inte lägga det i humortråden istället... det var faktiskt skitkul oavsett om det inte var menat som satir!

Ibland måste man få garva lite också... men varför var inte jag med?

Anonym
hahaha ja vet

jag mailade killen o sa "ja vet inte om ja ska lägga den i off topic eller låta den va kvar för den är skitball."

ja garva en del ja med

ja vill oxå vad med

Anonym
Det var menat som ironi men med en allvarlig underton. Hoppas att den kan få några att tänkatill. Lev gott.

Ni fanns i mina tankar maggot mf. hav mod det kommer mera.
PEACE.

Anonym
ser fram emot detta...

See User information
Quote:

utsikt wrote:
Det var menat som ironi men med en allvarlig underton. Hoppas att den kan få några att tänkatill. Lev gott.

Ni fanns i mina tankar maggot mf. hav mod det kommer mera.
PEACE.

Ok...I think this person has got a few problems here...

Entertaining as well, though I decline to include them in my debate team.

I highly recommend many hours spent at this link as therapy: http://www.boohbah.com/zone.html

Eller på annanat språk?

Ok... que je pense que cette personne a quelques problèmes ici... Amusant aussi bien, bien que je refuse de les inclure dans ma équipe de discussion. Je recommande fortement beaucoup d'heures passées à ce lien comme thérapie : http://www.boohbah.com/zone.html

Eller ett till?

Approvazione... penso che questa persona abbia alcuni problemi qui... Intrattenendo pure che, benchè rifiuti di includerlo nella mia squadra di dibattito. Altamente suggerisco molte ore spese a questo collegamento come terapia: http://www.boohbah.com/zone.html

A humour thread would be SUVERÄN!!! haha!

Posted on: 2006/8/4 11:47

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper