Vakencorner
|
Anonym
|
Trögt dilemma!
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
I väntan på att få ladda hem Alex Jones senaste veckorapport så skriver jag ett par rader. Jag tänkte prova nästa vecka med att göra likadant som Alex (nyheter video), jag tycker om att låta och prata käken ur led, jag är också söt i linne :) Skämt o sido. Jag tänkte ta upp ett par saker i dag.
Vissa av Er har säkert varit inne på www.7-dayz.net/pvi o kollat vilka fantastiska planer jag har där. Jag håller ännu på att ändra på innehållet givetvis, eftersom man aldrig kan bestämma sig. Men i alla fall. Jag tänkte samla ihop alla som har vaknat till lite för att säga NEJ, nu får det vara nog. Men jag har en stor vägg att hoppa över först. Jag måste få dit människor för att samla ihop en så kallad mail lista som alla aggerar tillsammans. Vi har tillgång till internet i dag, det skall vi alla utnyttja. Dessutom är det en action från alla på en gång, ingen står i rampljuset, inte fler än dom som vill förstås. Nåja, det var inte det jag skulle tala om, det jag ville gå igenom i dag är min syn på människors tankesätt. Själv är jag HELT vaken om ni förstår vad jag menar då :), sover aldrig, nej jag skämtar. Jag har sett tillräckligt och fått nog, är förmodligen en bättre förklaring. Vi går mot mörka tider så länge vi åker med denna karusell. Det som oroar mig lite nu är att det finns inget datum på någonting framöver. Ni som är insatta vet vilka planer som ligger framöver. Så långt jag kan se så kliver US snart in i Iran, dom letar bara efter en ursäkt, Syrien ligger också illa till. Men det räcker ju inte med det, det är det lilla i det stora. Den nya ordern innehåller mycket och många länder, och vi har bara börjat. Vad kan man nu göra åt detta. Det finns faktiskt ingeting mig veterligt annat, än att samlas och att säga nej. Inget kommer att hända så länge man tittar sig omkring och inväntar nåt som inte händer, mer än The New World Order. Ingen annan än vi tillsammans kan säga ifrån, det är oss det gäller och handlar om, det är den vanliga människan som lider i alla detta. Den dåliga medicinen, sämre ekonomi, mindre frihet, högre skatter, dålig läkarvård mm. Lagar som förbjuder människor att prata i telefonen, nästan. Men dock nära då en kvinna blev arresterad i US för att ha pratat i telefonen för högt??? Them, (dom) är redan långt på väg i sina planer då man i dagsläget lurar människor att ta vaccin fastän man inte behöver, och man talar också om i TV att kvicksilver är nyttigt för din barns hjärna och dess utveckling. Jag blir förbannad, vad blir Du? I en av Alex Jones rapporter så ringer en kille in och talar om att man rekommenderats att vaccinera ett bara 2 timmar gammalt med Hepatit B vaccin... Hepatit B får man t.ex. om man använder andras knark sprutor, eller vid sexuell kontakt. Det mest skrämmande i detta är att sköterskor och doktorer tror att dom gör rätt. Det gäller även doktorer här i Europa. Den stora världspolisen Bush pratar om 'A new WORLD order', inte en ny US order. Så det är dags att vakna upp nu. Vad händer när man skickar sin mailadress till någon som brinner för detta och vill ta tag i saker? Jag spar alla mail adresser, när dom blir tillräckligt många bestämmer vi alla tillsammans vilket material som skall skickas till media. Tänk nu på en sak, media trycker eller visar inte denna sorts nyheter, så länge det kommer ifrån en eller 2, dom sitter i samma blinda bunker som tidigare nämnda. Dom tror att allt är en teori och inte en konspiration. Genom högt tryck från många väcker man reportrar att luska i detta som vi säger på Gotland. Tror ni att en reporter håller tyst om han vaknar till, ännu bättre, kanske 5 eller 10 vaknar till. Det handlar om enkel psykologi. Ingen vill sig själv illa. Man behöver bara skicka ett litet mail var, alla på en gång. Ingen blir utpekan och informationen kommer fram, det är inget snack om den saken. Vi har en värdefull röst på denna sida som skriver med silkesvantar och det kan vi givetvis använda oss av :) ... Jag är på lite för bra humör i dag för att vara allvarlig hela tiden :) Ursäkta. Tillbaka till ämnet. Fram med ett fåtal bevis eller påståenden i ett mail som alla samtigt mailar till en tidning, TV kanal etc. Det är så man sätter tryck. Jag har varit med förr om detta, det fungerar ypperligt. They are outnumberd som det så fint heter. Problemet ligger fortfarande kvar och vibrerar. Kanske skall någon annan hålla i PVI, (Peoples Voice International), jag behöver inte vara den som står längst fram. Det är bara en idé som jag tror på och jag kan banne mig inte sitta och vänta längre. Urs Fy, det låter som om jag skäller på Dig/Er som läsare, inte. Jag slänger bara ur mina tankar då och då :) Vad tror ni andra? Skulle det inte vara värt ett försök med att aggera lite :) ... Det skulle vara kul för mig och få vara lite småjävlig :) Nej, hare gott folk. Det är bara torsdag i dag, men jag hoppas ni får en trevlig helg i alla fall. Ten 4 |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login