vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Klistermärken på min bil

See User information
jag har f.n. svenska flaggan på min bils båda sidor på passagerarrutorna , folk tror säkert jag är sverigedemokrat men är vänster/socialdemokrat forever and always.

Tänkt fixa den kubanska flaggan också eftersom jag älskar det Castro och hans likasinnade har kämpat för.

För att göra det ännu bättre skulle jag vilja ha den amerikanska flaggan också fast med John .F. Kennedys profil i flaggan , det uttrycker något som kunde varit , det hade sagt allt om var jag står politiskt.

Kan man fixa detta ?

Posted on: 2006/12/22 19:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Klistermärken på min bil

See User information
Det verkar bli en skaplig blandning av kulturer/kontinenter/ideer

Närmaste reklam/skyltmakare kan nog hjälpa dig enkelt..

http://gulasidorna.eniro.se/query?wha ... ompany&from=web_comp_name

Posted on: 2006/12/22 21:20
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jag är en sådan där terrorist som har "Liberty or Death" och blir jag stoppad snuten så hotar jag att anmäla dem och vill tala med deras "inre befäl". De skiter ned sig. Vad då, något att dölja, får jag söka igenom DIN bil, DITT hus och skithål med JK? [Sedan får man naturligtvis inte missa att kalla dom för Nazister/Gestapo/Waffen SS osv.]

Anonym
CHECK IT OUT, A FELLOW GOD, A GOD: Han har minsann inget att dölja och förstår varför man måste kolla utan giltig anledning. "Gris Chef Heinrich Himmler", sug lite balle vid vägkanten, terrorister.

Resized Image

Anonym
Quote:
Anonym: Jag är en sådan där terrorist som har "Liberty or Death" och blir jag stoppad snuten så hotar jag att anmäla dem och vill tala med deras "inre befäl". De skiter ned sig. Vad då, något att dölja, får jag söka igenom DIN bil, DITT hus och skithål med JK? [Sedan får man naturligtvis inte missa att kalla dom för Nazister/Gestapo/Waffen SS osv.]

Jag vill inte vara otrevlig och du får ursäkta min nyfikenhet, men vad uppnår du med detta beteende egentligen?

Vad är huvudmålet med enskilda provokationer mot ordningsmakten? När du väljer att kalla dem "Nazister/Gestapo/Waffen SS osv kan det ju knappast vara det smidigaste sättet att kunna köra vidare med din bil!

På vilket sätt menar du att världen förändras i en mer positiv riktning om du kör en one man fight mot en motståndare du aldrig kommer att kunna besegra själv?

Får du respekt av dem eller någon annan i din omgivning?

Jag vill bara veta!

Anonym
Quote:
Anonym: Jag är en sådan där terrorist som har "Liberty or Death" och blir jag stoppad snuten så hotar jag att anmäla dem och vill tala med deras "inre befäl". De skiter ned sig. Vad då, något att dölja, får jag söka igenom DIN bil, DITT hus och skithål med JK? [Sedan får man naturligtvis inte missa att kalla dom för Nazister/Gestapo/Waffen SS osv.]

Jag håller med Jaxtone. Det vore bättre om man inte lät anonyma posta på forumet. Har man ett användarnamn så har man ju i.a.f något att referera till, plus att användaren får ta lite ansvar och stå för sina åsikter. Bara fega kräk postar anonymt..

/ fr3D

See User information
Nej men pajaser, hade ni sagt nej 1965 så hade ni sluppit EEC och hade
ni sagt nej 1975 så hade ni sluppit EU och om ni säger nej nu så slipper ni NWO men låt mig gissa, ni ska springa iväg och runka.

Posted on: 2006/12/24 23:51

Edited by bajs on 2006/12/25 0:19:21

See User information
Jag fruktar att gud är en rättvis gud.

Posted on: 2006/12/24 23:55

See User information
Lika självklart som att ni inte kan motsätta er illiminatis globala regering så kan ni inte kalla era grisar för facister. But for fuck sake, sleep in it then.

Posted on: 2006/12/25 0:33

See User information
Jag ids inte att gå igenom Habueus Corpsus och värdet av det hela med svin som tycker det är häftigt att Gestapo söker igenom deras egendom, sådana personer hör hemma i ett Laogai läger.

Posted on: 2006/12/25 0:41

See User information
brukar sjunga, ein zwei drei nazi polizai framför grisarna och var gång hamnar jag i svinstian. Fick även utstå våld och grov förnedring för att jag kallade dem nazister och facister. haha

acab for life.

Posted on: 2006/12/25 10:31
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

Anonym
Quote:
shit wrote shit:
Jag ids inte att gå igenom Habueus Corpsus och värdet av det hela med svin som tycker det är häftigt att Gestapo söker igenom deras egendom, sådana personer hör hemma i ett Laogai läger.

Med ditt nickname kanske du skulle vara lite försiktigare med att kalla folk som ställer vänliga frågor för idioter!

Det verkar snarare som om du är mycket missnöjd med annat än ordningsmakten. Det lutar åt att du är mest missnöjd med dig själv och ditt energikrävande beteende. Visst kan det finnas rimliga förklaringar till att du vill att folk skall tycka synd om dig...

... men minns då detta:

Om du utser dig själv till offer så blir du med hundraprocentig säkerhet också ett offer och i ärlighetens namn... vem fan bryr sig ett skit om det? Det finns väl för fan andra oskyldiga oskyddade varelser som inte orsakat problemen själva som man kan lägga sin empati. Till skillnad från den som bara spyr ut sitt hat i alla riktningar hela tiden och provocerar fram krig och våld i varenda stavelse.

Du skulle ta lärdom av en livsviktig tanke:

Det finns alltid någon annan som har det värre! Så sluta tyck synd om dig själv! Det är inte avsikten med livet!

P.S. Om du behöver avgiftas så sök hjälp på drogklinik, ta kontakt med en bra terapeut och bearbeta din inre smärta istället för att angripa inbillade yttre fiender.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper