vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Rädda Jens (och jävlas med "kultursverige")

See User information
Okej, jag känner mej ganska seriös och omogen och flummig nu för alla som skriver här annars brukar skiva jätteseriösa och intressanta inlägg, men kolla in www.raddajens.tk
och hjälp till att kuppa i idol... hehe...

Posted on: 2005/11/14 21:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Rädda Jens (och jävlas med "kultursverige")
jag tycker man ska radera denna tråd, den saknar verklighets uppfattning och drar ner vaken till lunar nivå..

man är inte vaken om man spenderar energi sånt här..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Håller med efekto!

Rädda jens, pss... finns ju så mycket annat man kan göra istället.
uusee yoourr brraiinss folks!

Posted on: 2005/11/23 23:16
I Empower in order to Survive Commanding Instinct I seal the Store of Life Force With the Overtone tone of Radiance I am guided by the power of Space

See User information
Tror du att man på TV4 är så samvetsgrann så man
följde tittarnas omröstningsresultat?
Jag tror att man bestämde att Jens åker ut oberoende
av omröstningen.

Posted on: 2005/11/24 12:50

See User information
Självklart, so why are vi slösing bort vår tid på detta...

Posted on: 2005/11/26 17:58
I Empower in order to Survive Commanding Instinct I seal the Store of Life Force With the Overtone tone of Radiance I am guided by the power of Space

Anonym
Denna tråd raderas inom kort. Vill bara påpeka det så ni vet....

See User information
Gör härmed ett försök att rädda Rädda Jens - tråden :)
Ser ingen anledning att gå in och rensa trådar som inte innehåller obscena saker....låt oss föregå med gott exempel och undvika censur...

Nedan följer en intressant kolumn i metro angående Jens.

/fresco

"Att sedan röstresultaten publicerades på TV 4:s hemsida redan innan rösträkningen var avklarad bara bidrar till spekulationerna."

http://www.metro.se/site/metro/discus ... ype=kolumn&entry_id=18346

Posted on: 2005/11/27 1:49

Anonym
hahaha.. jag säger ju det folk slösar sin energi på att försöka skapa kaos med den lilla "demokratiska" frihet "dom tror" existerar...
frågan jag ställde mig innan, hur kan man lita på att TV bolagen utför rättvisa röstningar när inte staten klarar det..??!??

hallå Biltullar någon..!??!

lol.. jag sa ju det..

Anonym
Ämnet är inte adekvat och om det är det, kan vi diskutera alla dokusåpor som har tävlningsmoment och avgöra om det var fusk inblandat. Denna tråd är totalt orelevant och hör inte hemma här. Passagen.se kan vara passande för denna typ.

See User information
Jag håller fullständigt med om att det är bortkastat med tid att lägga energi på detta med Rädda Jens...och tråden hör inte hemma under aktivism, möjligtvis under övrigt....men av ren principsak så tycker jag att radering av trådar och inlägg ska ske så sällan som möjligt. Här på vaken.se upplever jag att ni moderatorer är lite väl hetsiga med att hoppa på folk, sparka ut folk, o radera inlägg ibland....tycker man att en tråd inte är värd att diskutera så låter man givetvis bli att delta i debatten, enklare än så kan det väl ändå inte bli?....det enda era fascistiska diktatoriska fasoner leder till är minskat förtroende för er som personer....bara min åsikt...

/fresco

Posted on: 2005/11/27 16:14

Anonym
Till fresco och andra,

Vi är väldigt restrektiva med att rader inlägg här och vi sparkar inte ut folk titt som tätt här. Vi är nog de mest liberala moderatorerna om du jämför oss med andra på andra forum. Gå till andra forum och titta. De få gånger vi har sparkat ut medlemmar här, är efter att dessa medlemmar vid upprepade tillfällen inte skött sig. Och då kan vi nämna att vi har låtit flera av dessa medlemmar i vissa fall skrivit hundratalet olämpliga inlägg innan vi tagit åtgärder. Hos andra forum hade detta inte skett och de hade säkerligen sparkat ut medlemmen ganska snabbt.

Alla forum inklusive denna måste kunna dra en gräns för vad som ska behandlas här. Ska vi diskutera vilken bra romantisk film som går på tv ikväll här, som inte är relevant till våra diskussionsämnen? Om vi har en taxklubb ska väl inte ta in pudlar? Men om vi inte tycker pudlarna är intressanta som besöker vår taxklubb, ska vi bara ignorera dem och låta dem vara där i taxklubben? Resonemanget som förs tydligen är att vi inte ska diskutera i trådar om vi inte finner dem intressanta, utan låta dem vara. Det handlar inte om det.

Och beskyll oss inte för fascistiska metoder - det är väldigt vanligt skällsord hos konspirationsvetare att ta till när någon gör något som inte sammaställer med ens egen referensmall. Allts som oftast också helt obefogat.

A
Webmaster

See User information
Värdet i denhär tråden, är att man på
TV4 utlovar resultat enligt vad tittarna via telefon
röstar fram i en tävling.
Sedan publiceras resultatet av omröstningen före
den är avslutad.
Det är en oändligt stor och viktig sak tycker jag.
Ifall folket inte kan lita på att regler i en omröstning
följs då är det illa.
Vad brukar vi med förakt kalla länder som inte
i val förljer valresultatet? Bananrepubliker.

Att i det i här fallet gäller en så banal sak som
en idoltävling, det gör inte sakfrågan mindre viktig.
Detta med opålitlighet är något som gror och
växer sej allt större när det väl får fäste.
Fröet till alla korrumpering i samhällen.

Jag tycker att makten och myndigheternas svek
mot folket är ett betydligt större hot mot folket
i vår del av världen idag, än utomjordingar och
reptilhjärnor.

Vaken.se behöver vidga sitt intresseområde istället
för att minska det. Det blir lätt navelskåderi och
inbördes beundran ifall man endast tycker att "sitta
med benen i kors" ger alla svaren. Isåfall är det
nuvarande målet med vaken.se vilseledande.

Posted on: 2005/11/28 12:07

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper