vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Semester

See User information
Jag tar semester nu...

Den gode micro vill det, för han tycker inte om att jag skriver inlägg som där jag skriver att man ska "motstå" New Age. Han tycker det är "spam och otrevligt, många användare blir irriterade... och att det är besserwisser."

Det är DITT TYCKANDE micro, och/eller andras - är det så att det inte är New Age som då lagts ut - att det inte hör till den kroken och korgen?

Hoppas alla kan se igenom vad det är när gamla stofiler blir som nya på vaken, vi har tex sett W Dyer (älska dig själv, etc) promotas här (+ Chopra m fl).

Gå framåt, rensa ut, stå emot dem som vill förhindra att det höjs varande fingrar då folk riskerar att bli mer lost i tillvaron. Finns det tid till att fylla sig med andras avfall, göra det till sitt? Ännu ingen clue om vad det hela går ut på... Theseus och labyrinten... huva...

Vakna, micro m fl.

I all välmening.

Resized Image

Posted on: 2007/11/2 18:28
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Semester
Ta Semester....

Vad är det för Dumheter !!!

Ut och gör lite Aktivism i så fall.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Skriv några rader på tankefrihet.se då

Kom tillbaka om en vecka eller två

See User information
hehe... får se maggott, men känner jag novax rätt så är det någon slags semester han ska ha. Han har ju också vaken.info... som kan behöva sitt...
Fast tid för världsliga yttre grejer, nja...
Vakna.

Resized Image

Posted on: 2007/11/2 19:28

Anonym
Novax/klot: Bara att du startar denna tråd, känns vääääldigt new-age:igt tycker jag...

See User information
Nä men så bra Novax att du vilar upp dig , så blir du frisk på riktigt, oxh utskriven för gott menar jag :Dr Dubbelklot

Sen får du gärna förklara hur det kommer sig att en kille som säger till dig att "kalka"dig inte är "new age"? Men tar man citat från samma gubbe ?(citat som inte finns på nätet ) du får köpa boken!

Så kommer dr .klot å säger "new age" men äter hans blandnig varje dag, så Vem skall vakne , å vakne först?

Du kommer in snart Du har ju vingar med silke:) Å maggot har en inbyggd sväng dörr på ryggen (typ salon) hehe, jag gillar magi där är ös i pojken.

Sen vad det gäller MICRO så är han MYCKET, mycket KREATIV å ett stort hjärta Fattar ni att han / dom gör detta i all motvind, och som Micro själv sa "gratis" ovan på allt BRA Micro stå på dig , Du visar ditt hjärta i vått å tortt.

Detta tyder på att du lyckats ! Ren avund bara /en (folksjukdom)

Jag håller på dig ,å Vaken .se

Allting håller på att utvecklasframåt,det är därför som det ser ut som det gör,ju galnare det är, ju närmre lösningen.När det flesta t ex samhället,nått botten kommer kunskapen o handligen på kort tid.Helvetet;helvetandet.

Att kroppsbalans e dyl hit eller dit, är menigslöst vid egenmisskötsel Ha det bra novax

Posted on: 2007/11/3 1:33

Edited by sale on 2007/11/3 1:51:07

See User information
Kanske får Dr.novax tid att läsa lite saker så han vaknar?
vem vet, trevlig semest novax, se bara till att komma tillbaks snart.

Posted on: 2007/11/3 9:50
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Quote:

Gå framåt, rensa ut, stå emot dem som vill förhindra att det höjs varande fingrar då folk riskerar att bli mer lost i tillvaron.

Låter väldigt "new age".

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper