vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

TRE

See User information
Måste bara skriva av mig lite så man inte går ut och begår rohypnol masaker...

Finns det någon i sverige som har bra erfarenheter av TRE (mobiloperatören)??? Jag har blivit lovad vid flera tillfällen att jag ska få säga upp mitt abonnemang i förtid pga många olika problem jag haft med min telefon och tre som operatör.

Problemet är bara att de ska skicka ut emballage så man kan skicka tillbaka telefonen till dem. Efter man gjort det så avslutas abonnemanget. Låter ju jättebra, vad är egentligen problemet?

Jo, de skickar ALDRIG något emballage!!!! De säger att det ska göra det men det händer aldrig något, trots påtryckningar ett flertal gånger. Jag vet också att det här inte är unikt för mig, min bror har samma problem och jag tror fler än han och jag har det också.

Självklart skulle jag bara kunna ta en kartong och skicka tillbaka telefonen men deras svar på det är att de måste skickas med deras emballage!!! Moment 22 eller?!

Tre säger att:

Du får säga upp abonnemanget i förtid, MEN...
vi måste få tillbaka telefonen först.

Absolut, ta er skit säger jag! Men inte änns de verkar ju vilja ha tillbaka sin skit. Säger inte det lite om deras produkter? Att de inte änns själva inte vill ta i dem???

Posted on: 2004/11/18 7:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: TRE
Uj uj uj.... det är vad tre står för... Jag har samma prob. Min mob gick sönder för 6 mån sedan. Jag begärde ett avslut för att den innan inte hade tillräcklig täckning där jag bor. Dom sa att dom skickade en lapp som jag skulle fylla i, efter det vet jag inte vad som skall hända. Fick ingen lapp givetvis. Jag har kontaktat dom mer än 10ggr angående detta, men inget händer. Jag skall nu göra det som jag tycker är overkill och onödigt, ringa och bli riktigt förbannad. Man skall inte behöva bli arg tycker jag, det är fortfarande samma info som kommer ur min mun. Dessvärre så funkar det inte längre med vanlig samtalston, mycket synd... Kanske skulle man slå en pling till konsumentverket eller liknande.

hare gott..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det verkar som om TRE tror att de kan behandla sina kunder lite hur som helst och ändå ha kvar dem i slutändan. Jag menar, de flesta tecknar ju ett abonnemang på ett år och om man blir behandla som skit så kommer man ju inte teckna ett nytt abonnemang med dem, så enkelt är det ju! Men tyvärr verkar inte TRE förstå det.

I mitt fall där jag fått säga upp mitt abonnemang i förtid så har det blivit en intressant vändning. Nu har de spärrat mitt abonnemang men de förtsätter skicka ut fakturor. Förstår någon logiken i det??? Jag gör det inte...

Tack TRE för en fantastisk service och inte att förglömma, kvaliten på produkter och tjänster... Kommer aldrig glömma er, tyvärr!

Posted on: 2004/11/19 9:00

Anonym
Varför anmäler ni inte till Konsumentverket? Jag skulle anmäla väldigt snabbt. Sen tycker jag ni ska anmäla till Sverker i SVT och hans konsumentprogram. Tryck på! Kör över företaget och inte tvärtom!

See User information
Har för mig att det är rätt mycket folk som redan har gjort det. Men självklart, ju fler desto bättre! :D Har förövrigt, efter tonvis av påtryckningar ÄNTLIGEN fått hem embalaget så jag kan skicka tillbaka telefonen!!!

SEGER!!! Eller kanske inte. Som jag skrev tidigare så har TRE stängt av abonnemanget. Jättebra! Problemet är bara att de fortsätter att skicka fakturor...

Logik någon?!

Posted on: 2004/11/29 16:18

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper