vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
Enkel matematik
Hmmm...hur många medlemmar är vi på vaken? Låt säga 700 stycken bara som ett exempel.

Skulle alla dessa 700 stycken starta var sitt forum på nätet så skulle informationen om konspiration, Illuminati osv, osv, osv spridas mycket effektivare än att hålla på att slösa pengar på dyrt bläck/toner för att trycka upp flygblad som man sedan skall springa runt och dela ut.

Visst, det skall inte slutas med flygblad, men för att få ut budskapet så skulle det vara mycket effektivare med ofantligt många forum som kör samma grej.

SÄPO skulle också ha betydligt mer att hålla reda på, och de skulle bli tvungna att prioritera och ekonomisera med sina resurser då de inte kan hålla koll på allt och alla.

Svamp har mycket att lära. Forum skall vara som svampar som väller fram ur underjorden. Alla dessa "svampar" (forum) skall sedan sprida sina sporer (budskapet) i luften så det blir nya svampar (nyvakna).
Innan svampar i naturen växer upp ur jorden, så bygger de FÖRST upp en starkt nätverk (mycel) under jorden, sedan då detta är färdigt och starkt, då kommer dom små rackarna upp.

Herr svamp

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Enkel matematik

See User information
Da ar det vall battre att vi gor reklam for vaken istallet, sa vi kan sammla oss och organisera upp saker tillsammans.

Posted on: 2007/12/13 13:32
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Psilo gå och kamma dig nu
(på ryggen)

See User information
Quote:

Bergatrollet skrev:
Hmmm...hur många medlemmar är vi på vaken? Låt säga 700 stycken bara som ett exempel.

Skulle alla dessa 700 stycken starta var sitt forum på nätet så skulle informationen om konspiration, Illuminati osv, osv, osv spridas mycket effektivare än att hålla på att slösa pengar på dyrt bläck/toner för att trycka upp flygblad som man sedan skall springa runt och dela ut.

Visst, det skall inte slutas med flygblad, men för att få ut budskapet så skulle det vara mycket effektivare med ofantligt många forum som kör samma grej.

SÄPO skulle också ha betydligt mer att hålla reda på, och de skulle bli tvungna att prioritera och ekonomisera med sina resurser då de inte kan hålla koll på allt och alla.

Svamp har mycket att lära. Forum skall vara som svampar som väller fram ur underjorden. Alla dessa "svampar" (forum) skall sedan sprida sina sporer (budskapet) i luften så det blir nya svampar (nyvakna).
Innan svampar i naturen växer upp ur jorden, så bygger de FÖRST upp en starkt nätverk (mycel) under jorden, sedan då detta är färdigt och starkt, då kommer dom små rackarna upp.

Herr svamp

hehe ledningen här tror att "hard work" bevisar nåt i sig självt. Och dom vill vara "hjältar", masskomunikation är inget för vaken att propagera för. Bränn en skiva är parollen. Itsället för att "skicka en länk" alltså finns det med denna strategi en innbyggd begränsning redan från början, hur mycket orkar man "jobba" hur mycket har man "råd" att bränna, hur "snabbt" kan man skicka. tILL "vem", osv, osv

Det har dom inte tänkt på direkt. Men kanpen är ju viktigare än resultatet ochså, därav den i geggan fastkörda promotningen av 9/11 ochså. Låt dom stoppa några svampar i munnen istället, så det kanske lossnar i intellektet.

Posted on: 2007/12/13 13:40
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Da ar det vall battre att vi gor reklam for vaken istallet, sa vi kan sammla oss och organisera upp saker tillsammans.
du menar så fjollpytte kan bestämma?

Posted on: 2007/12/13 13:42
Resized Image

See User information
Quote:

Bergatrollet skrev:

Herr svamp
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=71371#forumpost71371

Posted on: 2007/12/13 13:45

See User information
Quote:

Gor du ett battre forum da, sa kan jag vara dar istallet...
eller inte.

Men iaf, sa ar det vall javligt onodigt att sprida ut sig. Efter som det ar sa fa av "oss" sa ar det vall battre att vi sammlar ihop oss... Inte sa kul med forum dar ingen vet nagot.

Posted on: 2007/12/13 13:51

Anonym
Ja men det bästa forumet finns ju redan
www.tankefrihet.se

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Quote:

Gor du ett battre forum da, sa kan jag vara dar istallet...
eller inte.

Men iaf, sa ar det vall javligt onodigt att sprida ut sig. Efter som det ar sa fa av "oss" sa ar det vall battre att vi sammlar ihop oss... Inte sa kul med forum dar ingen vet nagot.

tror du har helt fel där.

vi måste sprida ut oss, dock inte på nätet, eftersom den kampen är patetisk, man måste tala med folk man möter i sitt liv. Det tråkiga är att de flesta föraktar en, sedan de fått sina illusioner krossade.

Posted on: 2007/12/13 14:19
Resized Image

See User information
Men pa internet, ar det vall battre med sammlade diskutions sidor.
Jag menar, ga du in pa lunarstorm och prata om bildeberger om du vill, men jag stannar har.

Posted on: 2007/12/13 14:21

See User information
Quote:

maggot skrev:
Ja men det bästa forumet finns ju redan
www.tankefrihet.se

besvisligen är du inte där själv, men säger att det är det bästa, vilken ironi när du har skapat det själv.

dessutom har du postat att estonia tappade bogvisiret, och att det var olycksorsaken. du skulle ha lite mer "logik" i din tanke än all din "frihet", alltså, du skulle ha namngett siten www.tankelogik.se men man hade ju garvat ännu mer då, hehe

Posted on: 2007/12/13 14:24
Resized Image

Anonym
Quote:
emil:

Ordet "organisera" får mig att spy... ursäkta mig men jag har väldigt dåliga erfarenheter av tillämpningen av den ordformen!

Organisation:

De flesta av fåren trivs i mitten av flocken där de kan gömma sig så långt ifrån ställningstagande och personliga åsikter som möjligt.

Ledarfåret är en varg som älskar ljudet av dödskampen från ett lidande får som vågat fråga vart flocken är på väg!

Slutledning:

Ovanstående organisationstema kan tillämpas på alla folksamlingar och fårskockar.

Anonym
Jag är inte heller så mycket för "organisera" men idag är vår tid akut och jag tror att vi måste organisera oss annars blir det inget gjort dock ska man inte ge sitt liv eller medlemskap åt endast en "rörelse" man får ha en fot precis överallt.
Jag arbetar aktivt i ex Nationaldemokraterna inte för jag tror de kommer in i riksdag utan för att det som står i deras tidningar och flygblad är såpass viktigt att det måste ut till folket.
Jag skulle även kunna demostera med kommunister om jag fann det var för en bra sak.

See User information
Ursakta mig da, men jag har ingen vidare lust att mublera om mitt vokabular for att vissa ord inte passar dig.

Skriv en lista pa alla ord du inte gillar, sa ska jag genast anpassa mig i frammtiden...

Posted on: 2007/12/13 15:04

See User information
Quote:

maggot skrev:
Jag är inte heller så mycket för "organisera" men idag är vår tid akut och jag tror att vi måste organisera oss annars blir det inget gjort dock ska man inte ge sitt liv eller medlemskap åt endast en "rörelse" man får ha en fot precis överallt.
Jag arbetar aktivt i ex Nationaldemokraterna inte för jag tror de kommer in i riksdag utan för att det som står i deras tidningar och flygblad är såpass viktigt att det måste ut till folket.
Jag skulle även kunna demostera med kommunister om jag fann det var för en bra sak.

jag hoppas dom lyssnar hårt på dig i NS maggot, så ni misslyckas totalt, haha

Posted on: 2007/12/13 15:13
Resized Image

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Ursakta mig da, men jag har ingen vidare lust att mublera om mitt vokabular for att vissa ord inte passar dig.

Skriv en lista pa alla ord du inte gillar, sa ska jag genast anpassa mig i frammtiden...

inser du att du säger emot dig själv här?

du har ingen lust att anpassa dig, sen skall du genast anpassa dig??

ingen behöver anpassa sig till nån annans sjuka hjärna. Låt honom spy.

Posted on: 2007/12/13 15:16
Resized Image

See User information
jag var ironisk...

Posted on: 2007/12/13 15:18

Anonym
Maggot skrev...Quote:
Psilo gå och kamma dig nu (på ryggen)

Hehehe... jo visst, det var så sant så, visst vet jag att du gillar män med hår på ryggen maggot. Du brukar ju vilja kamma mig "där bak" när du kommer på besök.
Jag minns ju en gång när du gjorde "närmanden" här hemma hos mig, och jag med näbbar och klor försökte hålla dig på avstånd. Du hade visst fått i dig lite förmycket gin under västen. Du talade osammanhängande, var högröd i ansiktet, osv, osv, osv.

Detta berättade min hund Fidel till mig, maggot var tydligen så full att han kurtiserade min stackars hund genom att kamma honom på ryggen.

När allt kommer omkring så är det ju förståeligt att stackars maggot i fyllan tagit miste på Fidel och Psilo (då även Psilo som sin stora mördarhund på 120 kilo också har en älgkuk).

Maggot somnade sedan sött i Fidels tvåsitts soffa...och så slutade den fina sagan om maggot som drack Gin hos Psilocyber.

Frid

Anonym
Quote:
Maggot:

Att lämna ut sitt liv och framtid till en organisation där man aldrig vet vilka avsikter, vilken riktning eller eller mot vilket slutmål ledarna vill styra sin fårskock till är både modigt och naivt.

Jag avser då alla partier och trosriktningar.

Men visst förstår jag din vilja att få det här landet på rätt köl. Jag är dessutom alltid villig att känna empati med och för verkliga människor oavsett partitillhörighet eller slagord. VI är alla fångar i samma tankefängelse men det går enligt min uppfattning aldrig att ändra på om man ingår i en flock. Oavsett om ögonbindeln är röd, blå, svart eller regnbågsfärgad så färgar den synfältet och visar inte hela perspektivet.

Anonym
Quote:
Psilotrollet:
Jag minns ju en gång när du gjorde "närmanden" här hemma hos mig, och jag med näbbar och klor försökte hålla dig på avstånd. Du hade visst fått i dig lite förmycket gin under västen.

Stopp och belägg... vänta lite nu Psilo!

Försöker du på fullt allvar få oss att tro att en vuxen man på bortemot 130 kilo verkligen skulle behöva använda näbbar och klor för att avvisa en asfuller räka som Maggot?

Han väger fan knappt en tredjedel av dig och det hade väl egentligen inte varit några problem att hindra honom om du inte känt djup och innerlig kärlek till pojkstackarn.

Anonym
Quote:
emil:

Fan! Jag kan inte förstå var alla DRAMA QUEENS kommer ifrån?

Vad är det dig och andra blöthjärtade ryggradslösa lipsillar egentligen... ni beter er som varje inlägg måste tas personligt och släpper direkt taget om både fakta och vettig kommunikation så fort det inte går er väg. Precis som småbarn i trotsåldern inte har någon logik när tårarna sprutar.

Läs nu detta utan att ta personligt illa upp. Detta är mina tankar:

Begreppet organisation är ett dåligt ord i mitt tycke eftersom det kräver att varje individ måste begränsa sin egen tankefrihet för att tillåtas vara medlem i fårskockar, fotbollssupperterklubbar, politiska-, religiösa eller andra sammanslutningar.

Du ber mig specificera ord jag inte gillar:

Naiva allvetare. Gråtmilda lipsillar. Självcentrerade egoister. Tetraliskt överspel. Tyck synd om mig mentalitet. Känsloreagerande kommunikatörer. Dubbelmoralister. Lögnare. Politik. Politiker. Falska profeter. Religion. Kapitalism. Övervakning. Organisationsmodeller där fritänkare måste underordna sig de reptilhjärnor utnämnt sig själva till ledare. Terror. Massförstörelsevapen. Småförstörelsevapen. Köttätande vegetarianer. Fundamentalister. Extremister. Pedofiler. Makteliter. Proffstyckare. Kulturpersonligheter. Nepotism. Knarkprofitörer. Organiserad kriminalitet. Degenerering av tradition och kulturer.

Men lilla Emil du behöver inte börja lipa och tro att du inte kan använda orden bara för att det är saker jag föraktar. Däremot föraktar jag dig om du väljer att tycka synd om dig själv och på så sätt göra dig till ett offer.

Speak out!

Anonym
Quote:

kalkonmannen skrev:

Att lämna ut sitt liv och framtid till en organisation där man aldrig vet vilka avsikter, vilken riktning eller eller mot vilket slutmål ledarna vill styra sin fårskock till är både modigt och naivt.

Jag avser då alla partier och trosriktningar.

Jag lämnar inte ut min framtid till någon organisation jag är medlem i nationaldemokraterna (mest för att få deras tidning) men oxå för att jag tror att det partiet kan vara en liten del i ett större sammanhang för att bryta det samhällsmönster vi ser idag
.
Ang ledningen så har jag förtroende för de flesta där men det kanske är så att ND är mer extrema än min livsåskådning/ideologi men i dagsläget är de såpass små så att det gör nog ingen skada utan det primmära för dom nu är nog faktiskt vad som står på deras hemsidor och flygblad.

Man kan oxå se stora skillnader på denna organistion och 70talets och även dagens vänsterörelse som välkommnades i media och på gator och torg.

Jag skulle även vilja påstå att du är medlem i "sanningsrörelsen" eftersom du är en aktiv skribent på detta forum och i sin tur lockar hit folk.
För om ingen skrev här skulle vaken.se dö ut och om ND inte fanns skulle inte någon större information rörande mångkulturens baksida spridas i Göteborgsregionen.

Vill man vara fin får man lida pin

Anonym
Quote:
Maggot:
Jag lämnar inte ut min framtid till någon organisation jag är medlem i nationaldemokraterna (mest för att få deras tidning) men oxå för att jag tror att det partiet kan vara en liten del i ett större sammanhang för att bryta det samhällsmönster vi ser idag
.
Ang ledningen så har jag förtroende för de flesta där men det kanske är så att ND är mer extrema än min livsåskådning/ideologi men i dagsläget är de såpass små så att det gör nog ingen skada utan det primmära för dom nu är nog faktiskt vad som står på deras hemsidor och flygblad.

Man kan oxå se stora skillnader på denna organistion och 70talets och även dagens vänsterörelse som välkommnades i media och på gator och torg.

Jag skulle även vilja påstå att du är medlem i "sanningsrörelsen" eftersom du är en aktiv skribent på detta forum och i sin tur lockar hit folk. För om ingen skrev här skulle vaken.se dö ut och om ND inte fanns skulle inte någon större information rörande mångkulturens baksida spridas i Göteborgsregionen.

Vill man vara fin får man lida pin

Du ser inte skogen för alla träd! Du har inte den blekaste aning om vart båten tar dig. Jag uppskattar att du är så ärlig att du medger vad du gör men ärligt talat är det inte första gången i världshistorien de mest aktiva snabbt rensas ut på det mest bedrövliga sätt när de utfört sin uppgift att vara murbräcka för ledartyperna.

Det är alltid samma visa oavsett om det är Rausing som blåser sina affärspartners och uppfinnarna bakom Tetrapacken, om det är i världspolitiken eller på det lokala planet.

Organisationsmodellen bygger alltid utan undantag på att de med mest psykopatiska drag leder de andra tokarna in i vargens gap.

Att jag skriver på detta forum är kanske som Micro säger väldigt dåligt för forumet eftersom han tycker att jag är en av de sämsta debattörerna, författarna och kommunikatörerna. Så nån direkt publikmagnet är jag väl inte.

Dessutom finns det inte många på forumet som har speciellt bra koll på den del av verkligheten som inte är mainstream. Den enda samhörighet jag kan känna med dem är mänsklig empati och det är egentligen enda anledningen att jag stannar på forumet.

Hur kan du få det till att jag är medlem i något jag föraktar. Sedan dag (1) har jag klart och tydligt påpekat att jag föraktar alla former av organisation, rörelse, förening, förbund eller samling.

Däremot har jag en egen analys baserad på ett halvt sekels panndunkande mot andra träskallar som alltid tyckt att den enklaste vägen är att underordna och underkasta sig fårskockens vägval. Det är den historien jag försöker beskriva.

Du måste höja ribban ett snäpp för att förstå vad jag egentligen menar, och det går ju inte när andra talar om för dig vad som är högsta tillåtna läge.

Anonym
Jodå, visst hyser jag faderliga känslor till pojkvaskern maggot...

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper