Vakencorner
|
Anonym
|
Kul grej. Truth Net radio inspirerade av vakens skylt?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vi har ju flera "INVESTIGATE 911" skyltar. (stora sådana). Ddssa har vi fått inspiration ifrån någonstans såklar, men det är micro, , Daniel och HWO som gjort dem iaf.
Truth Net radio intervjudae oligus och dom sade flera gånger vilka coola skyltar vi hade gjort och hur organiserade vi verkade. Man kunde höra intervjuarens facination över vad vi gjort och gör, både engagemang och vårt material vi gjort. Om inte jag har helt fel, så tror jag som fått inspirationen från oss till den skylt gjord med Impact fonten och lika upplägg som våra. ![]() http://911blogger.com/node/13477 Visst, de kan finnas sådana skyltar sedan länge tillbaka och överallt. men jag tycker ändå det finns nån lite orsak att säga att inspirationen även går från SWE till US och inte bara från US till SWE! ![]()
Edited by void on 2008/1/22 15:12:41
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Kul grej. Truth Net radio inspirerade av vakens skylt?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Rätt ska va rätt, nu har jag ändrat. Det var HWO, Daniel och Micro som gjorde dem. Alla är sparade och vissa används varje 11:e. Hoppas vi kan få mer användning för dem nu i vår. Jag har en hög hos mig som passar att offra på vägbroar iaf. Dock måste man göra dem i bättre material än bara lakan isåfall, för långtradarnas fart gör att de slits sönder med vinden efter ett tag.
|
||||
|
||||
|
Re: Kul grej. Truth Net radio inspirerade av vakens skylt?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
ex grön 3,50*5,30 pris 119:- men materialet kanske kräver snuskfärg men dom håller...
Posted on: 2008/1/22 19:25
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login