vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Radering av konto?
Hej!

Kan någon berätta hur jag på ett snabbt sätt kan radera mitt konto här på Vaken? Jag hittar inte funktionen för att radera, endast för att skapa konto!

Tacksam för snabbt svar!

Fattar inte hur någon kan moderera ett forum som detta och flytta trådar med beskrivning av Kabbalah´s offer och koppling till illuminati till papperskorg för skvaller och rykten.

Kan länken till denna gubbe varit den egentliga orsaken?

http://www.truveo.com/Texe-Marrs-Free ... rspective-24/id/660771542

I så fall har skruvarna och pulvriserad betong tagit över hjärnfunktionerna hos moderatorn. Det gör mig orolig för den mentala hälsan hos densamme.

Men nu känns det defintivt som bortkastad tid att skriva på forumet när innehållet ändå hamnar i papperskorgen för att moderatorn inte är mogen att se helheten i tråden eller har privata skäl till att stänga ner den!

Ärligt talat... att vara oförstående för att Helgons skitsite stänger av användare eller släcker ner trådar stinker i detta fall dubbelmoral så det stänker åt alla håll.

Att degradera två trådar på mindre än en timme tyder på att du har för lite vettigt innehåll i ditt liv nu Void!

Jag är fruktansvärt besviken på ditt agerande!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Radering av konto?

See User information
Quote:

kalkonmannen skrev:
Hej!

Kan någon berätta hur jag på ett snabbt sätt kan radera mitt konto här på Vaken? Jag hittar inte funktionen för att radera, endast för att skapa konto!

Tacksam för snabbt svar!

Varför ska du det, om jag får fråga?

Posted on: 2008/1/30 22:56
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
klicka på visa konto, sen finns det en knapp "radera konto" :)

See User information
klicka på ditt nämn, där du ändrar avatar osv. Där finns en knapp (uppe bredvid tex ändra avatar knappen) som heter radera konto.

Och ja, som novax sa, varför skall du göra det?

Posted on: 2008/1/30 22:59
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
På grund av detta:

1. Void: Jepp! Alla är slutligen överrens i något. Antagligen har ingen av oss här fått ett bra intryck av helgon.net. Det är något konkret vi kan ta med oss. Då tar vi och rundar av med orden: "Case Closed."

(Både jag och Maggot skojade om Micros idiotiska uttryck där han menade att "Det inte fanns anledning att diskutera vissa ämnen eftersom han själv ansåg att han hade full koll på dem. Void tolkar detta som att alla är överrens och stänger tråden för vidare kommentarer. Men anledningen var nog att tråden hade en provocerande rubrik.)

2. På grund av att min tråd om ett av de mest häpnadsväckande övertagande av en människas psyke i offentlighetens ljus placerades i tråden för "Rykten, snick snack, skvaller & utanför ämnet." En människa som håller på att rasa samman mentalt på grund av sin introduktion till Kabbalah kan inte negligeras eller nedvärderas bara för att hon heter Spears i efternamn. Trådens namn var "Britney Spears kanaliserad av BAD SPIRITS?"

Oavsett vad moderatorn personligen har för trauman av populärmusik så borde han ha tillräckligt med mognad i sin moderatorroll för att inte låta egna fördomar spela alltför stor roll. Det har han nu gjort på grunder som jag tolkar som okunskap och det placerar mig i en roll av att inte vara seriös med mitt besök här. Vill inte riskera att det jag skriver om viktiga ämnen som kan kopplas till människors undergång minimeras av en undermålig
eller personligt känslostyrd moderation.

Tråden handlade ju inte om hans känslor eller mitt ego. Den tog upp en ikon för miljontals småbarn världen över som används som en metafor och megafon för Kabbalah. Att se denna popikon på mycket kort tid förvandlas genom yttre manipulation och själslig påverkan är skrämmande glasklara bevis.

Kanske var det detta som gjorde att tråden flyttades till ett osynligt och självdöende ställe under temat: "Rykten, snick snack, skvaller & utanför ämnet."

Utanför vilket ämne förresten? Jag som startade tråden under rubriken "Britney Spears kanaliserad av BAD SPIRITS" har väl inte inkräktat på nåt annat ämnesområde än det jag valde! Ofattbart korkad moderering, på gränsen till idiotiskt enmanslir!

http://vaken.se/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=9521&forum=25

Anonym
Over and out!

Anonym
Frimurare styr helgon var ju urvattnad. De sista sidorna var ju bara massa tjöt som vi höll på med allihopa. Gör väl inget om vi lämnar ämnet och inte låter det bli som de alla andra långa trådar på vaken.se och att de bara ballar ur. Lämna och gå vidare trodde jag inte var nån big-deal. Vad är det mer som behöver sägas i den som är viktigt så är det väl bara att öppna den då!

Vaken.se blir ju som en fritidsgård, eftersom alla som hänger där
redan är initierade i alla ämnen verkar det som. Britney är väl
inte så dunderviktig att det gör något om det ligger i ett forum
som bara "vi som är här jämt" bara besöker? Den finns ju kvar i sub-forum under "övrigt", inget borttaget.

Ingen kan ju veta något om henne, det är ju bara massa olika bilder vi får från media som någon form av underhållning/spekulation/medie-cirkus. Finns väl flera redan existerande trådar om Kabbala och även vilka som mmisstänks hålla på med det redan i forumet?

Det är ju bara att jag flyttar tillbaka den om den är viktig att ha på annat forum än det som den är i nu. Storm i ett litet badkar liknar det, sorry om jag nu agerat hemskt, är det lugnt eller? Vilket forum bör den ligga inom för att det ska vara rätt ??

See User information
Ja jag satt och skrev ett inlägg om det där om Britney, när jag postade det så fanns inte tråden, eller jag fattade inte vad som hände. Var det tråden om helgonnetoch frimurare... hur kan det då vara om Britney? Jag får inte ihop det riktigt.

Jag tyckte det var bra om Britney, varför kan jag inte hitta tråden nu, var är det, jag råkar ha kvar mitt inlägg, som jag vill posta.

Posted on: 2008/1/31 1:40
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
tråden ligger på underforumet till övrigt. "rykten o skvaller" något sånnt heter den.

Posted on: 2008/1/31 1:50
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper