vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Alternativ?

See User information
Tjena. Jag skrev ett inlägg till min blogg (klicka banner) och jag tyckte det blev så bra att jag måste posta det här. Tipsa vänner och bekanta. (osv osv och alla andra klichéer) Den är skrivna till folk i gränslandet. Om ni kopierar kom ihåg källan (osv osv och andra klichéer)

Många i gränslandet som börjar upptäcka New World Order (den nya världsordningen = globalism) är nog överväldigade av den negativa upptäckten. De anser nog att det jag och 100000 andra jorden runt är för mycket negativt och går tillbaka till ÄNNU mer förnekelse. Dock för att senare inse att det inte GÅR att förneka. Ni som fortfarande är i gränslandet undrar nog vad som är alternativet till det nuvarande systemet. "Det är lätt att klaga" och "det är svårt att förändra" och blandat med alla de negativa upptäckterna som görs nu med internets hjälp är för mycket för många. Jag vill ge er några alternativ och försöka hjälpa er att tänka positivt. Alternativen till materialism är att vi alltid kommer vara beroende av viss materialism men att alternativet är mindre fokusering på status vid ägande. Vår media är idag TOTALT inriktad på att höja upp folk som äger vissa saker eller har medel att äga till GUDAR. Det har således blivit KULTUR att jaga material. Detta måste sluta. Alternativet till TV är familj. Har man som jag haft en svår uppväxt blev TV'n min enda familj. Det har tagit mig år och massa energi att inse att kärlek finns där ute och ersätta TV'n som kärlek ÄR MÖJLIGT. TV har blivit vårt allt. Detta är en enkelbiljett till förslavande. Hur svårt är det att styra människor som är beroende av TV? Det måste vara det lättaste jobbet på jorden. Det svåraste jobbet är att vänja sig av med det. Men det går och misstag kommer göras under vägen. Men det är mot detta vi alla måste sträva. Eller åt minståne sålla och filtrera det vi väljer att se. Alternativet till sadistiska psykopater såsom Carl Bildt, George Bush, B. Obama är icke sadistiska politiker som finns där för folkets behov och inte tvärt om. Rätt enkelt eller hur? Alternativet till polisstat är icke polisstat där polisen är till för folket och inte tvärt om. Alternativet till kontrollerad information är fri information. Alternativet till ett smutsigt nät med för mycket porr och annat dåligt är ett samhälle där polisen gör sitt jobb och stoppar de sidorna som BEHÖVER STOPPAS. Detta är lätt om detta är agendan. Men idag är det inte sidor med pedofili som stoppas. Det är information om polisstater som stoppas. Således kan man om man tänker logiskt inse att det är ledarna som är pedofiler. Inte tvärt om. Tänk efter. Vilken position skulle du eftersträva om du var pervers med risk för att åka fast för dina brott? MAKT! Vet inte hur många nyheter om pedofiler inom maktposition som SKYDDAS. Så för att sammanfatta i korta: Alternativet till all dumhet idag är sunt förnuft. Men detta verkar vara omöjligt för dagens politiker. Varför? DE ÄR PSYKOPATER. Och dessa måste bekämpas. Punkt SLUT.

Posted on: 2008/8/5 9:21
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper