vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Baj baj and so long!
Ha det gott allihopa med kampen om frihet och sanning. Som Maggot så har också jag avslutat en del av mitt liv, den utvecklande delen av informationsflödet vi har på webben i dag, samt i böcker etc.

Det har varit en cool resa som tagit mig upp och ner, men som nu stangerat sig och jag har blivit mer stabil. Jag har både fru och barn och tänkte spendera all tid med dom i fortsättningen. Mediciner och annat tjafs har tagit hårt, så det känns som man varit med om ett krig, och nyligen kommit hem. Visst skulle jag vilja stå med alla Er längst fram i ledet, men jag är inte ensam, jag har en liten kille att ta hand om också. Jag ser det inte riktigt så enkelt som att gå o skrika heller, vi har alla vår grej att göra på denna planet och i detta liv. Varje man och kvinna frå själv ta reda på det man behöver tycker jag. Jag har förvisso försökt att väcka folk, men det tar mer energi än man tror.

Det var lite tråkigt ett tag när den personliga utvecklingen stoppades av andra, jag menar. När man går fort framåt själv så ser andra kanske inte förändringen och man får förklara sig för sånt man sa 6månader tidigare osv. Så jag bytte Nick och kom tillbaka en stund. Det funkade, men nu är jag klar i alla fall. Jag tänker lämna webben och telefoni o allt det där. Tänker börja köra med ved och 12 volt i sommar, vad som händer sen vet jag inte, framtiden skapar jag under tiden så man får ta en dag i taget.

Under tiden jag var här, i början (nåt år sen) så var jag knappt medveten på grund av gifterna i den starka medicinen. Men nu har jag blivit kvitt allt skit som har varit i kroppen, känns otroligt roligt. Alla aggressioner och hat rann också av helt plötsligt, och på andra sidan hittade jag något nytt och tänker nu följa detta istället.

Jag kommer förmodligen aldrig mer att jobba, mer än att jag skall ta hand om min son på bästa möjliga vis, det känns som om det är min uppgift, och inget annat. jag skall se till att inte trycka in en massa hat i honom dock, han skall få växa upp med förstånd istället för något annat. Med vishet och kärlek kommer man längst.

Kroppen körde jag slut på innan jag kom hit, psyket fick sig en ordentlig smäll med medicinen så vardagen för mig är ganska tuff, men det kommer alltid en dag i morgon, och kontakten/närheten mellan min fru, mig och min son helar minut för minut. Känns bra trots allt ändå.

Jag hoppas att alla får ett jädrans bra liv, och skäll inte så mycket på varandra, någonstans, vi gör alla vad vi tror är bäst och så gott vi kan. Vad det gäller makthavare och annat så låter jag den globala karman ta hand om det, den är enormt exakt och har all kraft den behöver. Medvetandet gör också sitt, medvetandet går heller inte att stoppa, så framtiden ser ljus ut trots allt.

Ha det gott, och sprid det Du vill ha i din omgivning. Det Du delar ut får Du tillbaka. Tro inte att framtiden är något speciellt, vet bara om att allt kommer att gå vägen, handla rätt och gör det intuitionen säger. Allt som har med rädsla, hat och ha-begär att gära är fel. Det är inte Du, det är egot osv.

Signing off!

Cee ya!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Baj baj and so long!

See User information
Ha det så gott... stoppa in en pinne i brasan för mig med...
Kanske till denna låt

Posted on: 2007/3/7 23:00
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
habra å lev väl.......ta vara på stunden med kidsen, den tiden kommer aldrig tillbaka.......

Posted on: 2007/3/7 23:21
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Roligt att läsa att du har haft nytta av din tillvara och växt som människa. Det känns bra att läsa det.

Lycka till med framtiden.

Posted on: 2007/3/8 10:00
Administratör och grundare av vaken.se

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper