vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Expriment nr 1.
Hej!

Jag har under ett par veckors tid utfört en del psykologiska tester på männinskorna som är här på vaken.se och kommit fram till följande..

Grunden har varit att jag bara skulle hålla mig till fakta som ansågs vara OK bland befolkningen i störstra allmänhet och inte plublicera idéer eller nåt som jag inte tror eller hört talas om eller som kan anses vara konspiratoriska på något sätt..

Ni som är intresserade kan själva söka och läsa inläggen jag gjort och bilda er en egen uppfattning..

En vaken människa bör vara öppen för alla möjligheter och inte låsa sig på vissa speciella ämnen som hålls varmt om hjärtat..

En del personer här som inte kan argumentera på ett normalt sätt söker febrilt igenom andra trådar efter information som kan användas negativt, lösryckt ur sitt sammanhang mot någon annan. Och det är LÅGT!

/ fr3D

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Expriment nr 1.
Ha ha, låter helt sjuuuukt (roligt).

Lite mer specifikt. Du har alltså skrivit inlägg som är "svensson-allmänkunskap" och sen kollat hur olika användare betett sig när dom läst vad du skriver?

Ge mig min personliga analys i ett PM tack. Det vore askul.
Sätter 50SEK på att jag är en lättretad bråkstake...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Expriment nr 1.
Jag har kommit fram till att åtminstående 12% muslimer gillar att köra 2% zkeptiker i rumpan och resten vill ha "undersökningar" om det.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper