vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Vakna i Göteborg

See User information
Hej på er.

Är vi många i Göteborg? Finns en lokal grupp, eller finns nån aktion planerat här i Göteborg?

Jag vill gärna vara med och/eller "bygga" ihop en lokal kontaktnät.

stegal, freedom fighter.

Posted on: 2008/5/22 7:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Vakna i Göteborg

See User information
Välkommen ombord, stegal. Det ska nog gå att få ihop folk då den gemensamma nämnaren här -borde- vara att få stopp på elitens framfart.

Själv är jag bosatt i Malmötrakten så det kan bli lite långt. Bra att vi har internet

Posted on: 2008/5/22 13:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Tack Icehorn, jag har fått kontakt men en person i Göteborg ock vi ska träffa möjligtvis nu på Lördag

Eliten ska stoppas. MÅSTE, stoppas vi kommer att "banka skiten" hur dom.

Internet är toppen för kontakt, jag skickar till dig internet info snart :)

Posted on: 2008/5/22 14:03

Edited by stegal on 2008/5/22 15:08:47
Fuck the NWO. FUCK IT FUCK IT FUCK IT!!!

See User information
Finns en del folk i gbg trakten, pma maggot och se om han kanske vill styra upp ngt.

Posted on: 2008/5/22 14:15
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Jag är bosatt i Göteborg men har inte varit särskillt aktiv, varken på forumet eller IRL. Har dock suttit och läst och förundrats här sedan i vintras och känner att jag borde få tummen ur. Om inte annat vore det trevligt att bara träffa lite likasinnade människor som faktiskt har intressanta saker att prata om.

Posted on: 2008/5/22 15:39

Anonym
Kontakta mig via PM

Anonym
Se nu till att träffas på Lördag. Själv blir jag tyvärr upptagen. Kanske kan dyka upp en kort stund.

See User information
Bra samordnat grabbar..

Posted on: 2008/5/22 17:03
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Jag finns i "göteborgsförorten" Alingsås. Har haft lite kontakt med flera i Götet... men har för fullt upp oftast för att vara aktiv på det "vanliga" sättet.

Se www.wikhall.com & http://wikhall.blogspot.com

See User information
Jag ska kontakta A73 för mötet nu på Lördag, ser clear ut... dags för omorganisering grabbar, att sitta bakom dataskärmen räker inte längre, Volvo stänger nattskyftet, USA köpa inte längre, bambarestaurangerna inne i Volvo är tvångna att klippa ut personal, som kommer inte längre att handla på den dyra ICA, som kommer att klippa ut personal och som kommer inte att kunna beställa nya desk från en fabrik, som kommer att klippa ut personal osv, osv, osv.....

Vi måste agera NU eller vara förberedda att acceptera en kriminalisering av samhället, den ensamstående mamma med 2 barn som förr klarade sig mer sos hjälp kommer att vara tvången att sälja hasch for att klara det med en måltid till sina barn. Och våra regering är medansvarig till detta (oavsett vilka opor styra landet, blå eller röda).

Göteborg är den andre stora stan i Sverige, vi MÅSTE visa att VI VILL INTE LEVA i den NWO!

Vi måste börja att vakna folk på riktigt, och snabb som fasan nu.

mvh

stegal

P.S.: till A73, om du läser detta jag behöver inte PMma dig, bara ge mig plats o tid tack. Jag ska ta me block papper o penna, vi börja att strukturera om alla är med min idee.

Posted on: 2008/5/23 11:23

Anonym
Se till att aldrig leva på soc. bo hellre i en tattartub ute i skogen om det så krävs.

See User information
Förlåt allihopa, de blev tyvärr ett sjukfall i familjen då kunde jag inte medverka denna gång... typiskt.

Hoppas verkligen för nästa Lördag.

Posted on: 2008/5/24 14:54

See User information
Jag vaknade i en fyllecell nånstans i Gbg en gång..

Posted on: 2008/6/1 12:48

See User information
Jag med, det var horibelt och jag hade inga pengar till tåget, dessutom viste jag inte var jag var så jag fick ta random spårvagn. Sen hade jag inget att dricka så jag var tvungen att dricka det snuskiga och säkerligen radioaktiva vattnet på ett tåg.
Jäkla snutar altså.
Men eh.. heheh..

Posted on: 2008/6/1 17:38
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Hallå allihopa. Lika skönt som alltid att läsa att det finns folk som förstår vad som händer och vill hjälpas åt att motverka. Jag bor i Göteborg och behöver också komma i kontakt med andra aktivister, så att vi tillsammans kan sprida information och planera inför inträdet i Lissabon fördraget(Lisbon Treaty) exempelvis(detta fördrag borde alla ha som nummer ett på sin läsa-på-lista). Känner att jag läst och läst och läst men inte gjort ett #%¤% dugg än så länge, förutom att sprida informationen mellan vänner. Nu är det dags att bilda grupper, små som stora, så att vi syns och hörs innan det är för sent.
Kontakta mig ni som bor i Göteborg, så vi kan träffas och diskutera, IRL, för nätet är bra men räcker inte hela vägen.

Ps. är medveten om att det finns grupper, men tillhör ej en sådan själv, så skriv och berätta vad ni har för er i aktivistväg..

Simon i götet

Posted on: 2008/6/5 14:55

See User information
Aktiva Vaken.se göteborgare är

Jag A73 Krus och Bennybear ni som vill ha kontakt PMa nån av oss

Posted on: 2008/6/5 15:20

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper