Vakencorner
|
Re: Städad demostration
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Om avsikten med vakna.se, är den som förs fram här,
NWO, och att göra människor uppmärksamma på det som sker i världen, men som döljs av starka intressen, då är det viktigt vilka medel man använder för att nå folket. Vem är tillräckligt trovärdig för att över huvudtaget kunna hantera dessa frågor. Man gör lätt mera skada än nytta. Vi ser bara ordet sverigedemokrter och nationaldemokrater nämns, då sätter människor sej på tvären. Att gå ut och demonstrera bör inte kopplas ihop med seriös vilja att förändra. Alla demonstrationer är idag stämplade som huliganism skumma döljande luvor och stenkastning. Gör inte frimurarna och världsbyggarna den tjänsten att demonstrerar mot dem.
Posted on: 2005/7/29 10:56
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tror det är fel väg att gå
människan kanske inte är mogen för att få "sanningen" uppe i ansiktet än (vad nu sanningen är) men en dag ska detta falla och då är det sanningen som består... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Aktivism som att annordna föredrag och sätta upp klistermärken osv där vi ger individen valet att välja att undersöka vad vaken.se eller nwo är ser ja dock inget fel med....
(då lockar vi nyfikna) men "demostrera" tror jag bla att många skulle bli skrämda och vaken.se skulle kunna klassas som "terrorister" (hulliganer) i still med dessa vänstergrupper reclaim the street osv mvh masken i angered |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Även jag tror inte på demostrationer. Det lönar sig inte på något sätt. Hur många här mins demostrationer? Jag gör det inte. Man blir dessutom klassad som en "grupp" som inte kan yttra sig på ett bättre sätt än att gå och skrika och störa människor på stan.
Jag tror på föredrag, för då kommer de som vill veta mer. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tänkte inte kasta sten och domdera en massa... Jag ville slänga iväg ett par frågor och se kroppsspråk och dyligt. Kan man snappa det på film har man smakfullt material till en dokumentär etc.
Vare sig folk är mogna att få info eller inte,... Nja, hur mycket tid finns det månne? ... Redan nu är det ju bra fart på lagändringar och sånt, kansk är det också bra att dom tar i så att dom nästan spricker, hoppas på att folk snart vaknar till lite. Nåja, jag tänker i alla fall försöka att komma i kontakt med någon regeringesgubbe/gumma... Enligt dom är dom ju vanliga människor som vi :) ... Så skulle det vara så svårt att få filma lite ?? Hare gött.... Hmm, föredrag föresten... Jo de e ju en bra ide, om det kommer folk på dom... Jag har kört ett par nu, ligger back ca: 6000:- så som det ser ut nu.... Det verkar som om transen sitter djupt... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tjabba, alla sanna "reformister"...
jag skall i alla fall försöka att få till stånd en slags ambulerande konspirations-cirkus, med info genom storskärm och data-skärmar, där folk kan genom tips "söka" det dom önskar vilja se, naturligtvis så har man ju "lobbat" för något intressant innan... Bra musikband och massa käk och öl och ett stort jäkla tält... Så, "härjar" man några dagar på något ställe sedan drar man vidare genom landet,Ungefär så som man traditionellt gör med de sk. vanliga cirkusarna eller dessa ambulerande nöjesfält - Naturligtvis, så kommer det att kosta en hel del - men det får man kanske tillbaka på grejer man kan erbjuda människorna, och själv tänkte jag börja med något jag kallar för "stand up politicans" - för jag gillar att snacka en massa och har ju ett par års träning i vårt fullmäktige också - plus jag är ju lite musikalisk, så jag spelar lite i ett tänkt popband också - så det vore skitkul och vettigt tycker jag...
Posted on: 2005/7/29 19:12
|
|||
|
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"
Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Börjar rinna i mina mungipor :) ...
Jag är också musiker, lirar elgura o lite smått o gott. Visst låter det som mycket pengar att dra igång nåt sånt, men det kostar vad man än skall göra... Allt är dock genomförbart så fort många hakar på.... Jag är helt säker på att det finns tillräckligt med galna folk för att sätta ihop något i galen politisk cirkus-stil... En go idé.. Nån som hakar på, nu e vi ju 2 :) ... Idé: En blandning mellan, the daily show, musical och standup... Har kontakt med många muskiker, sångare osv... Det går att köra lite billigare utan storbild, ordentligt PA bara och så lite ljus... O varför inte i gympahallar? ... Lite billigare än cirkustält... Eller nåt!... Fast, det skulle vara kul att visa upp vissa klipp... Vi har fått igång vårt IT företag nu, så det går bra att handla projektorer o pryls till inköpspris, gäller alla som skall ha prylarna till aktivism... En projektor är ju lite billigare än storbilds tv... Hmm, bärbar, 5200:- ... Prjektor, 5600:- PA (ljudanläggning för Er som undrar vad PA står för) kan jag få tag på som räcker till... Trådlösa mickar o ljus e heller inge probs... Så det är väl bara att samla ihop 10800:- ... kanske hela vaken skall åka på turné :)))) Hare gott... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
En sak som är viktig för mig är att "aktivismen" inte går under namnet vaken.se
sen får jag se om jag bidrar på något sett som det står i informationen vaken.se är ingen grupp!! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
ur informationen
Vaken.se är helt oberoende av någon organisation, grupp, åsikt, politisk åsikt eller liknande. Materialet bidras från alla som är villiga att hjälpa till. Vaken.se fungerar som en samlingsplats för alternativ information. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login