vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Åtgärd och Handling
Med enkelhet kan man påverka framtiden endast genom att skicka ett par rader till i stort sett vilken tidning som helst. Jag har i dag skickat en insändare till de Gotländska tidningarna angående vaccin. Man behöver inte ens krångla till det på det viset, vill man göra det ännu enklare för sig så kan man skicka länkar som t.ex denna till reportrar etc, eller infowars.com mm. Om sannignen skall fram så måste man hjälpa till och trycka på lite, gå inte och bär på informationen Du har. Även om t.ex. Din bästa vän inte tror på Dig vad Du nu än säger så kommer han ihåg vad Du sagt. Vi hör värre och värre nyheter på TV varje dag och det kommer att bli ännu värre.

Det jag nämt för flera månader sedan kommer folk tillbaka och frågar om i dag. Många anser sig ha nog med sitt eget och vill på något vis försöka leva vidare i läget som det är just nu, men det blir ju bara värre och värre. Genom att föra informationen vidare så underlättar Du för framtiden.

Hare gott och ta hand om Er.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Åtgärd och Handling

See User information
Ja, jag håller med om att man kan påverka. Många av oss har blivit lärda att lyssna på experter och maktens representanter, blivit tränade till att lyda. Det vore kul om fler kunde börja uttrycka sina funderingar och dela med sig av sina insikter. ( Jag är en förespråkare av insikter mer än åsikter ) Man kan börja lite här t.ex och sedan kanske man kommer igång och vågar uttrycka sig i större och större sammanhang. Vi är ansvariga för oss själva och för det vi sänder ut och skapar. Vi väljer hela tiden och att till synes icke välja är också ett val. Vilka intentioner har Du? Hur vill Du att vårt samhälle ska utvecklas? Vad är viktigt för Dig? Vad behöver Du?

Posted on: 2004/9/27 11:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper