vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Gott Nytt År på er Alla
Gott Nytt År på er Alla.

Även Zinkedinkarna….

Det kommer att bli ett spännande år där jag hoppas att alla drar ett strå
till stacken , så att vi alla på den här Planeten som tror på en bättre framtid,
kan få stopp på ” Krigs- Hökarna ” som håller på att dra ner hela mänskligheten
i ett nytt Världskrig. Krigshökar som även finns i det här landet.

Från Januari i år så kommer vi att skicka ännu mer ungdomar , ut i Krigen , med Nordic Battle Group. Dom första liksäckarna lär väl skickas hem någon gång det här året, allt på grund av att alldeles för få i det här landet fattat syftet bakom 911-händelsen 2001 och vad som följer i dess spår med ett kontrollsamhälle med en Micro- chippad befolkning inom snar framtid.

Att lägga ner en massa tid på forumet med , zinkedinkar, kommer inte att väcka dom som
behöver väckas. Zinkedinkarna är fast i ” systemet ” och i sin indoktrinerade verklighetsuppfattning. Likadant gäller våra Politiker och folk inom Slutna Sällskap.

Därmed inte sagt att det inte går att väcka dom också , eller att få dom att byta sida.
Men troligtvis kommer dom inte att vakna om inte trycket underifrån blir stort.
Den kritiska massan är på långa vägar inte nådd i Sverige och kommer inte nås om
Många väljer att slå sina fingrar blå på tangentbordet och träta som barn i sandlådan om
Detaljer. NI ÄR VUXNA MÄNNISKOR. Ge er ut i verkligheten och sprid information
I det ämne ni anser vara viktigast.

Över min döda kropp ( var står ni ? ) att jag kommer att acceptera ett Mikro-chipp i kroppen. Den händelseutvecklingen och andra stoppar vi inte genom att tjafsa på ett forum.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Gott Nytt År på er Alla

See User information
Gott Nytt År !!

Till alla här! Gäller även dom som tror att jorden går under 2012.. eller dom som tror att ödlorna tar över om några år! eller dom som tror att våra flyplan medvetet sprutar gift över oss.. osv..

Några här tror att medlemen Zink skulle vara jag!? "AlCIAda" lol jag kan försäkra att det inte stämmer.. den som kan motbevisa mig ska få 100.000:- i kontanter! ;) Gott Nytt År !! :)

Posted on: 2007/12/31 21:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Ja men ge hit pengarna då Håkan.

See User information
Quote:

Al-CIAda skrev:
Ja men ge hit pengarna då Håkan.

Bevis först! Anders!..

Posted on: 2007/12/31 21:53

Anonym
Gillar du att vara ute och cykla? (jag vet att zink skulle aldrig kunna svara ned på det *asg*)

See User information
Quote:

Al-CIAda skrev:
Gillar du att vara ute och cykla? (jag vet att zink skulle aldrig kunna svara ned på det *asg*)

Jo kan ju vara trevligt ibland.. tyvärr har jag punktering på min 10-växlade crescent..

Men ha det så bra!

Posted on: 2007/12/31 23:26

Anonym
Det samma.

See User information
bah.

Gott nytt år på er, era jönsar

Posted on: 2008/1/1 14:16
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper