vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Infiltration av Sverigedemokraterna?

See User information
Christofer Johnson har blivit medlem i partistyrelsen och tänkt att bli en redaktör för SD-kuriren. Han är en tidig medlem i Dragon Rouge och ingår troligen i dess innre cirkel.

Läs mer:

http://gryningensljus.blogspot.com/20 ... -sverigedemokraterna.html

Posted on: 2008/9/25 13:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Infiltration av Sverigedemokraterna?

See User information
Alla partier infiltreras kraftigt, bara avlönade personer som tillhör eliten orkar till slut lägga all sin tid och de tar sig in i alla partier, sedan när de är tillräckligt många så kan de sätta sin egen agenda, därför lämnar nu de som grundade miljöparitet och miljöpartiet är inte längre emot EU.

Piratpartiet har blivit ett parti för mångfald, FN och vänstermänniskor.

Kristdemokraterna hämtar inspiration direkt från Clube of Rome, vi har en orange färgrevolution i Sverige, och så vidare...

Posted on: 2008/9/25 16:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

jin83 skrev:
Alla partier infiltreras kraftigt

Har du något, annat än din egen uppfattning, som stödjer detta påstående?

See User information
När jag läser i deras partiprogram så är mångfald centralt för dem, de tror även på FN och speciellt deras mänskliga rättigheter. I början så var jag litet intresserad av att kanske gå med och försöka lära folk där något men efter att bråkat litet med en vänsterperson som bloggade där så tappade jag helt intresset och lämnade dem.

Jag blir så trött på personer som försvarar FN och vill göra det hela till en höger, vänstergrej, ledningen av partier bjuder in vem som helst så självklart är de infiltrerade, sedan kanske det finns en del personer där som verkligen vill bekämpa makten, men att bara titta på övervakningen så missar man en massa annat, vad hjälper det om vi stoppar FRA då ekonomin har kraschat och vi har FN-trupper på våra gator.

Posted on: 2008/9/25 20:07

Anonym
Jag tolkar ditt svar som "nej".

See User information
När det gäller partier i allmänhet så söker ju sig dessa maktgalna psykopater till grupper med makt, att riksbanken kunnat verka i Sverige sedan 1600-talet och att våra rättigheter soppas undan mattan då vi säljs som slavar till EU-staten och FN utan att någon bjuder på verkligt motstånd tycker jag är talande.

Posted on: 2008/9/25 20:09

See User information
jin83, jag tycker att det är roligt att läser vad du skriver, detta verkar vara själv tänkande istället för bara upprepningar.

Att alla organisationer och partier med inflyttande och makt skall infiltreras har eliten själv sagt i flera århundraden, och deras anställde tom..

Att CIA skulle göra detta är lite mer modernt, fast de var inte öppet om detta på 50 talets, nej, men idag går det att prata öppet om detta.

Varför?

För att det har gått tillräkligt med tid och FOLKET har blivit mer förtrollade av något annat än till ex mellan östen, nu handlar det om Terrorismen, Ekonomin, efter den Kalla Kriget, och oj, kanske en NY kalla krig igen!!!

I våran tid, här och nu fortsättar detta, fast på ett anat sätt, nya verktyg osv...

Posted on: 2008/9/25 22:20
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
Quote:

The Lorax skrev:
jin83, jag tycker att det är roligt att läser vad du skriver, detta verkar vara själv tänkande istället för bara upprepningar.

Men... Är det fel att upprepa någon annans fakta? Har eget tänkande ett högre värde än vetenskap? För då borde ju åsikten att jorden är platt vara "rolig att läsa" då den utgår i från något man själv ser när man observerar det lilla man kan...
Återigen, bortsett från att "alla" vet att alla organisationer från Hushållsällskapet till Moderata Samlingspartiet är infiltrerat av eliten(många infiltratörer blir det...), vad vet vi om det? Blanda nu inte bort det med snack om att ideologier, parlamentarism, partier o höger/vänsterpolitik är skapad av eliten, det kan jag väl för diskussionens skull gå med på, utan håll er till ämnet, infiltration

See User information
Dragon Rouge verkar ju vara ett mysigt sällskap som sysslar med ockulta riter, mysticism, alkemi och läser om Platon, Nietzsche, Jung, Salomos nycklar osv..

Citat från Aleister Crowley hittas även på hemsidan..

"Vi arbetar utifrån ett sällsynt och mörkt system där kundalinin når bortom sahasrara. Det leder inte till samadhi utan till ett tillstånd som inom vamachara tantran kallas kaiyvalya där adepten blir som en gud. Vi arbetar utöver den vanliga yogans chakror (energizoner) med dolda chakror, som det svarta chakrat sunya ovanför sahasrara."

Blir som en GUD? Luktar New-Age lång väg.. Alan Watts förklaring om detta med att bli en Gud ringer i mitt huvud..

Posted on: 2008/9/25 23:11
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper