vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Conspirare.se är gatekeepers

See User information
Jag har granskat materialet på conspirare.se och kom fram till att det här är frågan om gatekeepers. Jag började granska Ordo Serpentis sida och kom fram till att det här är fake det finns inga hemliga sällskap som skriver på det sättet.

http://www.ordoserpentis.org/

Dessutom har dom en värdelös skådespelare där som ska föreställa Marias vän. Hennes namn är Adrijanna ett typiskt frimurar namn börjar alltid på A eller L.

Har sett hennes videon på Youtube och hon klarar inte ens av att hålla masken i 4 minuter hon är jävligt dålig lögnare.

Då har dom blandat den här SVT sörjan med riktiga konspirations teorier för att få det att se mer trovärdigt ut.

Jag hatar sånt här hyckleri det skadar hela sanningsrörelsen.

Posted on: 2008/3/9 22:09
Resized ImageResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Conspirare.se är gatekeepers
Trust:
Här är vår nyhet om Marika osv.
http://vaken.se/modules/smartsection/item.php?itemid=153

Använd sedan vaken;s "SÖK" och skriv sanningen om marika, eller bara "marika" så får du våra gamla trådar om det hela. Där kan du läsa att vi känner folk involverade i detta osv. Allt lugnt.
Chill Winson!!!

För övrigt så tycker jag denna sökfunktion börjar bli användbar verkligen. Det finns mycket nice information i vår forum-databas faktiskt.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Void jag vet att du försöker vara hjälpsam men den här Maria historien luktar lögn på flera meters avstånd.

Och sen lämnade Ordo Serpentis bara tillbax Maria när dom hade visat den här grejen på SVT ursäkta om jag är skeptisk men det är inte så här hemliga sällskap fungerar i praktiken. Jag har studerat flera fall och det här är ett hån mot alla som verkligen råkar illa ut på grund av hemliga sällskap.

Sanningen går före alla vackra lögnare det har advokatsamfundet ochså skrivit i ett test hade 52% svårt att avslöja vackra lögnare.

Posted on: 2008/3/9 23:00

See User information
trust.. void säger inte att det är "riktigt", han säger bara att det är ett ämne vi talat om mycket förr, och dom flesta är vid det här laget medvetna om att det är en "film", precis som x-files ungefär. Och även om det kanske inte passar i desinformation facket, så platsar det iaf i att "löjliggöra" konspirationer osv.

Vi snackade rätt mycket fram o tebx med han som "ligger bakom" programet..

Jag har för övrigt hört att tre kronor skall vara riktigt.

Posted on: 2008/3/9 23:27
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Trust_no

Det är även offecielt att det är ett skämt maila redaktionen.
Jag fattade själv i början inte vad fan det handlade om men förstog att debatterna var uppgjorda

See User information
Vet du om den där Adrijanna är släkt med Ika Nord? Har märkt att många av de som jobbar eller har jobbat för SVT har liknande utseende.

Nä jag tror jag ska börja med en bojkott av SVT för det här är en klar attack mot sanningsrörelsen.

Posted on: 2008/3/10 10:16

See User information
Nej?!? va?! inte massmedia? inte tv bolag?
alvarligt?!?

Det var en djup insikt du kommit till.

Posted on: 2008/3/10 10:35

See User information
Konspirare var ett skämt från start till slut!

Posted on: 2008/3/10 11:06
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Skämt håller jag inte med om. Dom ville få igång ett verklighetesspel och de var seriösa. De hittade tom på ett fiktivt vaktbolag osv osv.
Antar att det ungefär är som live-rollspel fast i vardagen, väldigt nytt och jag var inte bekant med det tidigare.

Han jag känner bakom det hela har bra koll på vaken.se och god koll på vad som händer i världen. En mycket bra extremt kreativ kille. Hoppas få göra något kul med honom i framtiden.

See User information
Om så är fallet borde dom ha sagt att det är ett live rollspel. Och varför behöver man ett live rollspel när de här sakerna händer i verkligheten det finns faktiskt folk där ute som faller offer för hemliga sällskap och behöver hjälp.

Om dom varit seriösa hade dom lagt upp en sida där hemliga sällskapens offer kan få stöd och hjälp.

Posted on: 2008/3/10 20:57

See User information
Trust, det är ju det som är grejen, dom är inte seriösa.
Det är en "movie"

Posted on: 2008/3/10 21:03

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper