vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Falska konspirasjoner

See User information
Det finns sannolikt några falska konspirasjoner.

Jag hørde tex. ofta i diskusjonen om svineinfluensavaksinet att några trodde det var microchip i vaksinet, men ingen stod någonsin fram med en sådan tro, kanskje finns det någon blogg någonstans som sæger så, men det var ju inget argument i den stora debatten. Nanoteknologi har kanskje oppfunnit en så liten chip, har man bara blandat ihop lite hær, før att få motståndarna att framstå som paranoida galningar?

Det samma med att reptiler styr jorden, det ær vel upprinligt scientologisk tro/matafor, och inte något særskilt många faktiskt tror på, ændå ær det gjærna lyft fram i artikklar som førsøker forløyliga konspirasjonsintresserade.

Och kjemitrails, jag tror dom flesta tror att flygbensin inte ær særskilt hælsosamt, men att myndigheterna skulle laga en dødscoctail och spruta øver alla værkar ganska ulogiskt eftersom det ochså hadde rammat dom sjælva.

Vilka offisiella konspirasjonsteorier tycker du ær tvilsamma?

Posted on: 2010/1/24 15:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Falska konspirasjoner
Jag tror inte på konspirationen om 11/9-01.
Dvs att ett gäng kapare synkroniserat lyckas kapa fyra plan med hjälp av en liten Musse Pigg-kniv och att detta skulle vara orkestrerat och samordnat från Bora Bora-grottorna i Afghanistan.

Minst sagt icke trovärdigt

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Norskan skrev:
Det finns sannolikt några falska konspirasjoner.

Jag hørde tex. ofta i diskusjonen om svineinfluensavaksinet att några trodde det var microchip i vaksinet, men ingen stod någonsin fram med en sådan tro, kanskje finns det någon blogg någonstans som sæger så, men det var ju inget argument i den stora debatten. Nanoteknologi har kanskje oppfunnit en så liten chip, har man bara blandat ihop lite hær, før att få motståndarna att framstå som paranoida galningar?

Det samma med att reptiler styr jorden, det ær vel upprinligt scientologisk tro/matafor, och inte något særskilt många faktiskt tror på, ændå ær det gjærna lyft fram i artikklar som førsøker forløyliga konspirasjonsintresserade.

Och kjemitrails, jag tror dom flesta tror att flygbensin inte ær særskilt hælsosamt, men att myndigheterna skulle laga en dødscoctail och spruta øver alla værkar ganska ulogiskt eftersom det ochså hadde rammat dom sjælva.

Vilka offisiella konspirasjonsteorier tycker du ær tvilsamma?

De som tror på att bestens märke och det där skulle ha med chippning att göra är inte bara tveksamt, utan fel.

See User information
Jag tror inte på den materiella världen existerar utanför medvetandet. ;)

Posted on: 2010/1/25 8:27
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
ja tror inte på att konspiration verkligen stavas så där på norska..

Posted on: 2010/1/25 11:09

See User information
Quote:

micro skrev:
Jag tror inte på den materiella världen existerar utanför medvetandet. ;)
There you go

Posted on: 2010/1/25 11:16
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"

See User information

Posted on: 2010/1/25 16:00

See User information
Hello, I am a Norwegian virus. We are not technical. Please forward me to all people in your address book, ...

Ta det lungt...denna var falsk.

Posted on: 2010/1/25 16:14

See User information
Haha, det ær ganska søtt med grannlandsmobbing hær i norden iallafall! Men nordmenn ær smartast, snyggast och rikast, innse det... ;)

Posted on: 2010/1/25 17:08

See User information
Dagens sanning.

I Sverige är det kläderna som gör mannen, men i Kina, där är det barnen som gör kläderna.

Posted on: 2010/1/27 17:54

See User information
Det du kallar falska konspirationer tål verkligen att diskuteras. Jag tänker på det du kallar Reptiler och Mibs. Jag har själv sett Mibs i DDR och i Sverige. På sextiotalet utfördes en hel del kemiska och bakteriologiska attentat. Influensavirus och skadeinsekter spreds ut. Och på åttiotalet försattes den psykologiska beredskapen i Sverige ur spel med både LSD och MTE. Detta genom attentat mot dricksvattnet. Det fick mycket stora följder som vi alla vet.

Posted on: 2010/1/28 16:05
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Betyr reptiler på et metaforisk nivå?

Posted on: 2010/1/28 16:10

Anonym
Quote:

Norskan skrev:
Betyr reptiler på et metaforisk nivå?
Frågar du mig anser jag att det är på en metaforisk nivå. Dvs folk som tänker med reptilhjärnan/psykopater...
Men många hävdar att vi styrs av riktiga reptiler från en annan planet

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper